יום שני, 2 בנובמבר 2020

בגיל 62 לאה שנירר קוטפת קמפיין ביוטי!

מותג טיפוח השיער הבינלאומי "שוורצקופף" (Schwarzkopf) בחר באשת החברה ומאמנת הפילאטיס המפורסמת לאה שנירר להוביל את הקמפיין למסקרה לשיער של המותג.


שנירר, שנראית הרבה יותר צעירה מגילה הביולוגי (62), מצהירה כי היא "מאמינה שאישה מטופחת היא אישה שמעריכה ומעצימה את עצמה. כשאנחנו מעניקות לעצמנו שגרת טיפוח יום יומית, כחלק משגרת החיים, אנו מעצימות את עצמנו ומקרינות כוח והשראה".

המסקרה לשיער של "שוורצקופף", שזכתה בפרס "מוצר השנה" לשנת 2020, מציעה פתרון יעיל ונוח לכיסוי זמני של שורשי השיער הלבנים. המסקרה מצויידת באפליקטור מעוצב, המאפשר שימוש קל ומדוייק, ובפורמולה שמתייבשת במהירות ומשאירה תוצאת צבע אחידה וטבעית. יש לציין, כי הצבע הינו זמני ונשטף בחפיפה.



במסגרת הקמפיין תככב שנירר במהלך השנה הקרובה בסרטונים ותמונות המדגישים את יתרונות המסקרה לשיער, תשתתף באירועי השקה ותדברר את מהלכי המותג.



את המסקרה לשיער של "שוורצקופף" ניתן להשיג בסניפי רשת "סופר פארם" ברחבי הארץ ואונליין באתר הרשת.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails