יום רביעי, 4 בנובמבר 2020

REVLON Colorstay Light Cover Liquid Foundation

"רבלון" משיקים את Colorstay Light Cover Liquid Foundation - מייקאפ חדש ומסקרן בסדרת "קולורסטיי"!


כידוע, סדרת "קולורסטיי" של רבלון מתמקדת במוצרים בעלי עמידות לטווח ארוך. כעת, כאמור, מצטרף לסדרה מייקאפ נוזלי חדש, המתואר כבעל פורמולה קלילה, שניתנת לבניה, ומעניקה לעור מראה מושלם עם תחושת רעננות למשך 12 שעות.

לטענת החברה, המייקאפ החדש מאחד את גוון העור באמצעות 12 גוונים שונים, הניתנים להתאמה ומתמזגים לתוך מרבית גווני העור הקיימים בשוק. הפורמולה שלו מעניקה לחות מתמשכת במהלך כל היום ומגנה על העור בעזרת מסנן קרינה ברמה של 34SPF.



12 הגוונים הכלולים בסדרה הם:

·       130 Porcelain

·       150 Buff

·       110 Ivory

·       210 Creme Brulee

·       220 Natural Beige

·       240 Medium Beige

·       280 Tawny

·       330 Natural Tan

·       440 Caramel

·       510 Cappuccino

·       550 Mocha

·       620 Java




המייקאפ מגיע בבקבוק פלסטיק מעוגל (לי, אישית, הוא מזכיר קצת את הבקבוק של DIOR Backstage Foundation) עם קצה מחודד, המאפשר שליטה על הוצאת החומר. על-פי ההוראות, יש לנער את הבקבוק לפני השימוש. "לנקד" את הפנים במייקאפ במספר מקומות ולפזר את החומר – ממרכז הפנים החוצה - באמצעות מברשת, ספוגית או קצות האצבעות, עד שהמייקאפ "נבלע" לתוך העור. כאמור, מדובר בפורמולה בעלת כיסוי נבנה, כך שבמידת הצורך ניתן להוסיף שכבה נוספת לכיסוי גבוה יותר.



המייקאפ REVLON Colorstay Light Cover Liquid Foundation הושק ממש השבוע בארה"ב וכרגע הוא זמין באופן בלעדי ברשת CVS. אבל נראה שבקרוב מאד הוא יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails