יום חמישי, 19 בנובמבר 2020

Dior Makeup Spring 2021 (הצצה ראשונה)

חלק מההשקות המתוכננות לאביב 2021 מטעם מותג הקוסמטיקה הצרפתי "דיור" נחשפו ברשת ואני פה, כרגיל, כדי להביא אותם אליכם!


ליין השפתונים Dior Rouge Dior מתחדש באריזה מעוצבת חדשה: האריזה המוכרת בצבעים כחול וכסף משתדרגת והלוגו המפורסם של המותג – האותיות CD, הופך להיות דקורטיבי יותר ומעטר כעת את "מותני" השפתון.




הפורמולה המחודשת של השפתונים מכילה כמות עשירה של רכיבים צמחיים טבעיים, כמו: תמציות אדמונית אדומה ורימון, כדי להגן על השפתיים, להזין אותן, להחליק ולמלא את הקווים שעליהן. כמו כן, היא מספקת הרגשת נוחות מקסימלית למשך 16 שעות לפחות.



הליין יושק עם 37 גוונים שונים, מניוד ועד אדומים לוהטים, בארבעה גימורים: מאט, סאטן, קטיפה ומטאלי. מתוכם, יושקו 10 גוונים במהדורה מוגבלת ושניים מהם (גוונים 080 ו- 525) יהיו זמינים באופן בלעדי באתר של המותג ובחנויות הבוטיק שלו.



כמו כן, המותג ישיק את Rouge Dior Balm – באלם שקוף לשפתיים, שניתן להניח מתחת לכל שפתון או בפני עצמו, ו-11 גוונים של Dior Contour – עפרונות שפתיים. גם 4 גווני לקים חדשים יצטרפו לאותה השקה. את שניהם ניתן לראות בסרטון למטה.



האוסף הנ"ל יושק ב-15 בינואר 2021 ביפן וקצת אחר כך בשאר נקודות המכירה של המותג בעולם.


קולקציית Dior Pure Glow הינה הקולקציה המרכזית של המותג לעונת אביב 2021. אחד הפריטים שיכללו בה הוא ה- 3 Couleurs Tri(O)Blique – פלטת צלליות מקסימה, שכוללת 3 גוונים שונים עם הטבעה פרחונית עדינה על שני הגוונים החיצוניים ושם המותג, כרגיל, מוטבע על הגוון האמצעי בפלטה.



באביב הקרוב גם DIOR Addict Lip Maximizer יתחדש לו בגוון חדש – מס' 022, במהדורה מוגבלת.




שני האחרונים יושקו במהלך פברואר 2021.

כאמור, מדובר בהצצה ראשונית בלבד. אני, כמובן, אדאג לעדכן אתכם בהמשך בכל הפרטים המלאים.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails