יום ראשון, 29 בנובמבר 2020

LANCOME Lash Idole Mascara

"לנקום" השיקו מסקרה חדשה באוסף Idole של המותג, שהתחיל ב-2019, עם השקתו של הבושם הנושא את אותו השם.


המסקרה "לאש אידול" של "לנקום מתוארת כמסייעת בהענקת נפח לריסים ויצירת מראה מניפה מושלם. פורמולת הג'ל שלה כוללת תמציות תה לבן ופחות 25% שעוות ממסקרות אחרות. כתוצאה מכך, האפקט על הריסים הינו עדין יותר, הפורמולה מרגישה ממש כמו נוצה על הריסים והם נותרים רכים למגע. כמו כן, המסקרה עמידה במשך 24 שעות, מבלי להתפורר או להכתים.



המסקרה מצויידת באפליקטור גמיש, הכולל 360 מיקרו-זיפים ב-90 גדלים שונים. צורת הכפית של האפליקטור מאפשרת לו להגיע לכל ריס וריס, ישר מהבסיס, לבנות את הנפח שלהם ולעצב אותם בצורת מניפה מפוארת.




על-פי פרנסואז להמן (Françoise Lehmann), הנשיאה העולמית של "לנקום", המסקרה מיועדת יותר לדור הצעיר ויש לה את אותן התכונות כמו הבושם Idole. "זה מוצר נודד בדרכים, קל לנשיאה בתיק, וקל ליישום ולשימוש חוזר."

את הקמפיין המלווה את השקת המסקרה מובילה השחקנית היפה זנדיה (Zendaya), שגרירת היופי של "לנקום", שגם מככבת בקמפיין של הבושם מאותה הסדרה. "היא מהווה תמצית מדוייקת של דור", אומרת להמן.




המסקרה Lash Idole הושקה לפני ימים אחדים בארה"ב והחל מה-2 בדצמבר 2020 היא תהיה זמינה בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. לאחרונה ניסיתי את המסקרה החדשה של Idole ואני חייבת לציין שהופתעתי לטובה מהתוצאות. הייתי סקפטית בהתחלה, אבל הפעם לנקום הפתיעו.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails