יום רביעי, 11 בנובמבר 2020

YSL Spring 2021 Makeup Collection (הצצה ראשונה)

עונת החורף אצלינו רק בתחילתה, אבל העיניים שלי נשואות כבר אל האביב (למרות שאני בכלל לא מתלוננת על מזג האוויר של הימים האחרונים...). בינתיים, הנה לכם משהו "אביבי" – הצצה ראשונה למה שמתכנן עבורנו מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב סאן לורן" לעונת אביב 2021.


נתחיל עם סדרת השפתונים Rouge Volupte Shine, שתתחדש ב-7 גוונים חדשים על סקאלת האדומים חומים. הגוונים החדשים יושקו במסגרת קולקציית Burning Chili במהלך ינואר 2021.




4 גוונים חדשים נוספים מסדרת השפתונים הנפלאה הזו יכללו בקולקציית האביב הראשית של המותג לשנת 2021. בקולקציה זו ניתן יהיה למצוא גם פלטה של 10 צלליות בגוונים וגימורים שונים, שמגיעה באריזה ורודה יפיפייה, המעוצבת בצורת תיק קלאץ' אופנתי עם סמל המותג עליה.




לפי שעה, אין עדיין מידע נוסף אודות שאר הפרטים שיכללו בקולקציה זו, למעט העובדה שהיא צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מפברואר 2021.

ואם לא הספיקו לכם השפתונים בשתי הקולקציות שהוזכרו לעיל, תתכוננו לקולקציה נוספת, שתושק במסגרת שיתוף פעולה עם שגרירת המותג – השחקנית זואי קרביץ. ב-2019 השיקו השניים קולקציית שפתונים מוצלחת בסדרת Rouge Pur Couture של המותג. כעת הם חוזרים לשתף פעולה שוב.

במסגרת שיתוף הפעולה הנוכחי, יושקו 8 גוונים חדשים בסדרת Rouge Pur Couture, שיגיעו באריזה כסופה מנצנצת. הגוונים בקולקציה זו נוצרו בהשראת הערים האהובות ביותר על קרביץ בעולם: ניו יורק, לונדון, פריז ולוס אנג'לס.



הקולקציה הזו צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך מרץ 2021.

כאמור, מדובר במידע ראשוני בלבד, אבל מבטיחה לעדכן אתכם בהמשך בכל הפרטים המדוייקים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails