יום רביעי, 18 בנובמבר 2020

ESTEE LAUDER X The MET 150 Collection

"אסתי לאודר" השיקו קולקציית איפור מיוחדת לכבוד חגיגות 150 שנה למוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו-יורק. מדובר בשיתוף פעולה יוצא דופן מסוגו, אבל כל אחד מהפריטים בקולקציה מהווה פריט אספנות יפייפה בפני עצמו.


באפריל 2013 הבטיח הפילנתרופ, אספן האמנות וטייקון הקוסמטיקה ליאונרד א. לאודר (Leonard A. Lauder), למוזיאון ה-MET את האוסף הקוביסטי שבבעלותו, הכולל לא פחות מ-78 ציורים, רישומים ופסלים. באותה העת, הוערך שווי האוסף הנ"ל ביותר ממיליארד דולר.

בימים אלו שוכן האוסף הקוביסטי של לאונרד לאודר במוזיאון המטרופוליטן, כמובטח. לציון שיתוף הפעולה בין הצדדים ולכבוד חגיגות 150 שנה להקמתו של המוזיאון הושקה, כאמור, קולקציית איפור מיוחדת.



הקולקציה עצמה כוללת, למעשה, 3 פריטים שונים – כולם, כמובן, במהדורה מוגבלת. העיצוב המדהים והגוונים העשירים של המוצרים ושל האריזות המהממות שלהם נוצרו בהשראת הצורות והצבעים של ציור קוביסטי דינמי מהאוסף The Village של פרננד לגר (Fernand Léger), שמצוי במוזיאון ה-MET.

חשוב לציין, כי בנוסף ליצירת קולקציית האיפור, חברת "אסתי לאודר" תתרום למוזיאון 100% מהכספים שיתקבלו בגין מכירת כל אחד מהפריטים בקולקציה, עד למרץ 2021 או עד גמר המלאי.



הפריטים שבקולקציה הינם:

Estee Lauder x The Met Pure Color Envy Eyeshadow Palette (52$) – פלטת צלליות, הכוללת 8 גוונים שונים בגימור מאט, פנינה או שימר. הפלטה מגיעה באריזת קרטון בעיצוב זהה לזה של מכסה הפלטה.




Estee Lauder x The Met Collectible Powder Compact (300$) – פודרה מסוג Perfecting Pressed Powder, שמגיעה באריזת קומפקט מתכתית זהובה וכבדה מאד. הפודרה מגיעה עם תיבת איחסון מיוחדת, מה שהופך אותה למיוחדת עוד יותר. אגב, אריזת הקומפקט של הפודרה ניתנת למילוי חוזר.




Estee Lauder x The Met Pure Color Envy Full-Size Lipstick Trio (90$) – סט הכולל 3 שפתונים בגודל מלא מסדרת Pure Color Envy Sculpting Lipsticks. השפתונים מגיעים באריזות מטאליות ומוצעים באריזה מקסימה, שמעוצבת באותו קו עיצובי של הקולקציה כולה. אגב, גווני השפתונים בסט הינם: 450 Insolent Plum (סגול שזיף), 520 Carnal (אדום) ו- 561 Intense Nude (ורוד ניוד).




את הקמפיין המלווה את הקולקציה מובילה דוגמנית העל קרולין מרפי (Carolyn Murphy), שגרירת היופי של "אסתי לאודר".



הקולקציה זמינה לרכישה בימים אלו באתר הבינלאומי של המותג. אגב, פלטת הצלליות כבר אזלה מהמלאי...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails