יום חמישי, 10 בדצמבר 2020

Beautyblender Zodiac Collection

מותג ספוגיות האיפור הידוע "ביוטי בלנדר" השיק את Zodiac Collection - קולקציה חדשה של ספוגיות ורודות, שכל אחת מהן נושאת את אחד מסימני גלגל המזלות.


את המותג האמריקאי "ביוטי בלנדר", שהוקם על-ידי המאפרת המקצועית רי אן סילבה (Rea Ann Silva), אנו מכירים בעיקר בזכות ספוגית האיפור בצורת ביצה בצבע ורוד פוקסיה. הספוגית הזו הפכה להיות כל כך פופולרית, עד ש"ביוטי בלנדר" הפך להיות מונח גנרי לספוגיות איפור (כמעט כמו "רימל", שהפך להיות שם גנרי למסקרה...).

לאחר הרטבה, הפלא הורוד הזה מכפיל את נפחו ומאפשר להניח מספר רב של מוצרי איפור על העור (מפריימר ועד פודרה, כולל קונסילר או סומק קרמי). היישום מתקבל על העור בצורה אחידה ומבלי לספוח יותר מידי חומר אל תוך הספוגית.



באופן קבוע משיק המותג מהדורות מיוחדות של הספוגית המפורסמת, שמלהיבות חובבי איפור ואספנים שונים ברחבי העולם. לקראת עונת החגים הנוכחית, השיק המותג, כאמור, סדרה יוצאת דופן של 12 ספוגיות ורודות, שכל אחת מהן נושאת את אחד מסימני גלגל המזל.




אמנם זה לא משהו שישפיע בשום צורה על ביצועי הספוגית, אבל תודו שזה יכול להיות נחמד להשתמש בספוגית עם סימן המזל האישי (במקרה שלי, זה אריה). בכלל, נראה שיש קשר חזק בין איפור ואסטרולוגיה: כזכור, לפני מספר ימים הצגתי בפניכם את קולקציית Essence My Power Is, שנוצרה בהשראת גלגל המזלות וארבעת היסודות: אש, אוויר, אדמה ומים. בעבר, גם מותגים שונים אחרים, כמו למשל BH Cosmetics, השיקו בעבר מוצרי איפור בהשראת גלגל המזלות ויש כאלו, שאפילו מאמינים בהתאמת צבעים וסגנון מסויימים על-פי סימן המזל שלך...

פלטת צלליות Zodiac של BH Cosmetics

סגנון איפור עיניים עפ"י סימן המזל

את הספוגיות באוסף ה- Zodiac של BeautyBlender ניתן להשיג באתר המותג, ברשת "ספורה" או באתרים מורשים אחרים, תמורת 22$ ליח'.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails