יום ראשון, 20 בדצמבר 2020

Mon Platin Hyloren Line

חומצה היאלורונית הפכה להיות אחד מהמרכיבים הפופולריים ביותר בשוק הקוסמטיקה כיום. נוהגים להזריק אותה בטיפולים אסתטיים או למרוח על עור הפנים בצורת קרם. לאחרונה, מותג מוצרי השיער המקצועי Mon Platin Professional השיק את Hyloren - סדרת מוצרי שיער מהפכנית, המבוססת גם היא על חומצה היאלורונית, ועושה פלאים לשיער.


חומצה היאלורונית (או היאלורונן) היא רב-סוכרי חומצי, המופיע באופן טבעי בתאי הרקמות השונות בגופנו, כולל רקמות חיבור וסחוס. היא בעצם מתפקדת כמו מעין ספוג, שסופג את המים והופך אותם לנוזל עבה וסמיך יותר. בצורתה הטהורה ביותר, חומצה היאלורונית יכולה לספוג פי אלף מגודלה המקורי. הודות למכלול המורכב ממספר פולימרים נוספים, החומצה ההיאלורונית שימושית במילוי קווים וקמטוטים בעור הפנים.

בדומה לעור, גם בסיב השערה ישנה משוואה אחת שעובדת תמיד: מים = לחות = בריאות ונראות חלקה יותר, מבריקה יותר ושיער חזק מתמיד!

אחרי אין-ספור ניסויים מדעיים במהלך שלוש השנים האחרונות, מעבדות Mon Platin רתמו את כוחה המופלא של החומצה ההיאלורונית ושילבו אותה בסדרת מוצרי שיער, הכוללת שמפו, מסכה, סרום וספריי המותאמים לסוגים שונים של שיער, כאשר לכל שלב תפקיד מכריע בחיזוק השיער והבראתו. המדענים של "מון פלטין" יצרו פולימר עוצמתי שיחדיר לחות לסיב השיער, יחזק אותו וייאחד את שטח הפנים של הקוטיקולה.



כאמור, הסדרה מחולקת ל-4 תתי-סדרות של מוצרים, המותאמים לסוגי שיער שונים, כאשר כולן כוללות את החומצה ההיאלורונית העוצמתית – הילורן:

·         Color Save – לשיער יבש פגום ולשימור גוון

·         Smoother Hair – לשיער מוחלק

·         Boosting Hair – לשיער דק, דליל ושביר

·         Blond Highlights – להדגשת בלונד

כמי שעברה החלקת שיער מקצועית במספרה, הוצע לי על-ידי הספר האישי שלי, אלעד מ"סטודיו חפיף", להתנסות בסדרת Smoother Hair, המורכבת משלושה שלבים: שמפו, מסכה וסרום לשיער שעבר החלקה.



עפ"י פירוט המותג, השמפו והמסכה כוללים חומצה היאלורונית בפורמולציה מדוייקת חדשנית לשיקום סיב השיער לאחר תהליכי החלקה שונים ולחיזוק ושיפור אינטנסיבי של מראה השיער לאורך זמן. הוא אינו מכיל SLS/SLES (מלחים ורכיבים שונים המזיקים לקוטיקולה) והוא מעניק לשיער טיפול מקיף בשבעה מימדים: ספיחת לחות ייחודית, אפקט אנטי פריז להורדת הנפח, חיזוק סיב השיער, הגברת גמישות השיער ויצירה של משטח פנים אחיד לסיב השיער והגברת הברק, תוך שמירה על גוון השיער לאורך זמן.

הסרום מאותה הסדרה נועד להגן על סיב השערה (קוטיקולה) מהחום העוצמתי הנפלט ממכשיר הפֵן בתהליך הייבוש או המחליק החם והוא גם מסייע בקיצור זמן הפעולה. כמו כן, הוא מותיר את השיער רך ונעים למגע.

בחברה ממליצים לפעול בשיטת שלושת השלבים: ראשית, לחפוף את השיער באמצעות השמפו ולאחר מכן לייבש אותו באמצעות מגבת. להניח על השיער הלח מסכה בכמות נדיבה, לכל אורכו, להמתין 3-5 דקות ולאחר מכן לשטוף את השיער במים פושרים. לסיום התהליך יש לפזר את נוזל ההגנה (סרום) לאורך כל השיער ואז לעצב אותו בעזרת פן או מחליק.

כבר לאחר הטיפול הראשון, יכולתי להבחין בשינוי מהותי בשיער. הוא הרגיש חלק, רך וגמיש, היה נוח לעיצוב ואכן נראה בריא ומלא ברק. אחרי מספר שימושים, השיער מרגיש הרבה יותר חזק והרבה פחות שביר. בנוסף, יש לציין את הניחוח הנעים שנותר בשיער לאחר השימוש במוצרי הסדרה, כמו גם את העיצוב היוקרתי של המוצרים עצמם, שמגיעים באריזות בגווני רוז גולד ומעצימים את חוויית השימוש. תוסיפו לכך את העובדה, שמדובר במותג "כחול לבן" פורץ דרך ברחבי העולם, והרי לכם נקודת זכות נוספת!

את מוצרי סדרת Hyloren של "מון פלטין" ניתן להשיג במספרות שונות ברחבי הארץ ובאתרים שונים ברשת. פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של המותג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails