יום שבת, 26 בדצמבר 2020

Guerlain Pearl Glow Spring 2021 Collection

האלגנטיות המתוחכמת והנצחית של הפנינים מרעידה לנו את הלב עם Pearl Glow  - קולקציית הקפסולה של "גרלן" לאביב 2021.


פנינים הן סמל של מעמד, אלגנטיות וטוב טעם! האבן היקרה שבאה לשמח אותנו ישירות מהים, היא הגיבורה המוחלטת של קולקציית האיפור האביבית החדשה והמעודנת של "גרלן". זוהר הפנינה העדין מוצג במספר פריטים מוגבל, אשר כולם מאופיינים בגוונים עדינים ורעננים, כמו פרח שעומד לפרוח.




הקולקציה כוללת כמה ממוצרי האיפור הפופולריים ביותר של "גרלן", תוך התמקדות מיוחדת בשפתיים ובעור הפנים. טווח הגוונים הכרומטי הינו בהשראת הצבעים הטבעיים של הפנינים, שעוברים מלבן לוורוד, לסגול ומשמש.

בקולקציה:

Rouge G Lipstick - איפור השפתיים בקולקציית אביב 2021 של "גרלן" מהווה זריקת רעננות לאלו שאוהבות גווני ניוד עם אפקט של "ללא איפור". הפורמולה של שפתון ה- Rouge G תמיד זהה ואהובה בזכות תערובת השמנים היקרים והחמאות שהיא מכילה, ביניהם חוחובה ומנגו, שמזינים עמוקות את השפתיים. בנוסף, חומצה היאלורונית ופולימרים צמחיים מחליקים את השפתיים על-ידי כיסויין בשכבה אלסטית ונוחה, שמבטיחה גם עמידות ארוכת טווח.

בקולקציה מוצעים שני גוונים עם גימור ססגוני לבחירה:

·         07 Sheer Shine – ניוד חם עם ברק מוזהב

·         76 Sheer Shine – ניוד ורדרד חום



Rouge G Lipstick Cover – כשאנחנו מדברים על שפתוני ה- Rouge G, אי אפשר שלא להזכיר את הכיסויים המותאמים אישית! קולקציית Pearl Glow כוללת שני כיסויים מצויידים במראות כפולות ומכוסות במיקרו-פנינים יפייפיות:

·         Pearl Glow – כיסוי עם פנינים לבנות קטנות, לאלו שאוהבות סגנון קלאסי

·         Pink Pearl – כיסוי עם פנינים ורודות, בהשראת חצאיות בלט (טוטו)



Les Météorites Illuminating Pearls – איזה מוצר של "גרלן" ראוי למקום של כבוד באוסף זה, אם לא כדוריות הפודרה המפורסמות של המותג? הן כל כך מיוחדות, שהן עדיין נוצרות בעבודת יד באיזון מושלם של מים ופודרות מאירות. הכדוריות העדינות מיועדות לתקן, לאחד ולהאיר את עור הפנים בזכות שילוב של גוונים הניתנים לערבוב יחדיו.

בקולקציית האביב של "גרלן" לשנת 2021 ניתן למצוא שתי ורסיות, שמגיעות עם ניחוח טבעי של סיגליות:

·       Pearl Glow – פנינה ורודה גדולה עם גימור הולוגרפי נוספה לגוון הנמכר ביותר (02), כדי להעניק לפנים בהירות עדינה וחושנית;

·         Pink Pearl – תערובת גוונים שונים של ורוד, שמעניקה לפנים זוהר קורן. אידיאלי גם כסומק




הקולקציה תהיה זמינה ברחבי העולם החל מהמחצית השניה של חודש ינואר 2021.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails