יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme+ Bright Power Soft Cream

"אסתי לאודר" השיקה בימים אלו את Revitalizing Supreme+ Bright Power Soft Cream  - מוצר חדש רב-תכליתי בסדרת Revitalizing Supreme+ - המיועד לשפר מראה של כתמים כהים וסימני אקנה.


מדובר בקרם אנטיאייג'ינג, המיועד לצמצם קווים וקמטוטים, מראה עור עמום, סימני אקנה וגוון לא אחיד. כמו כן, הוא מבטיח לשפר ולהחליק את מרקם העור, למצק אותו, לטעון אותו בהרבה זוהר ולהעניק לו מראה צעיר יותר.

הפורמולה הקלילה שלו מבוססת על שילוב של טכנולוגיה עוצמתית עם תמצית מורינגה, המסייעת להגביר את תהליך יצור הקולגן הטבעי בעור. כמו כן, הפורמולה מכילה תמציות קליקרפה וויטמין C, המסייעים להבהיר את העור ולהעניק לו מראה בריא זוהר.



הקרם נספג במהירות ובקלות בעור. ניתן להניח אותו על הפנים והצוואר בבוקר ובערב והכי אידיאלי זה להניח אותו מעל הסרום Advanced Repair המפורסם של המותג.

במותג אף מציינים, כי כבר לאחר שבועיים של שימוש בקרם ניתן לראות שיפור משמעותי בהפחתת המראה של כתמים כהים (על-פי עדות של 88% מהנבדקים בתהליך הניסוי של המוצר). כמו כן, העור מרגיש מוצק וגמיש יותר (על-פי עדות של 97% מהנבדקים בתהליך הניסוי של המוצר).

אגב, במותג מציעים במקביל גם את Estee Lauder Revitalizing Supreme+ Bright Power Soft Milky Lotion – גרסת תחליב של הקרם החדש, עם אותן תכונות נפלאות, למי שמעדיפה פורמולה נוזלית יותר.



שני המוצרים, הקרם והתחליב, הושקו ממש בימים אלו והם זמינים במספר נקודות מכירה של המותג ברחבי העולם. מקווה שבקרוב גם אצלינו, בישראל...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails