יום שלישי, 1 בדצמבר 2020

Careline C Power

"קרליין" מציגה את C Power - סדרת טיפוח חדשה, המבוססת על ריכוז גבוה של ויטמין C פעיל, עוצמתי וטהור.


ויטמין C הוא אחד המרכיבים המרתקים והמוכחים ביותר בשוק הקוסמטיקה. מדובר בנוגד חימצון מסיס במים, שהינו מרכיב טבעי בעור בריא. כשאנחנו צעירים, רמות הויטמין C נמצאות בשפע בשתי השכבות החיצוניות ביותר של העור (האפידרמיס והדרמיס). אך ככל שאנו מתבגרים, רמות אלו מתרוקנות באופן טבעי. חשיפה לשמש (נזקי UV) וזיהום סביבתי, ללא הגנה מתאימה, עלולים להאיץ את הירידה ולהוביל למראה ולתחושה של עור עמום, לא אחיד ופחות מוצק ממה שהיה פעם. למרבה המזל, ניתן למתן את הנזק האמור באמצעות מוצרי טיפוח יעודיים.



סדרת C Power של "קרליין", המבוססת על נגזרת פעילה ועמידה של ויטמין C, מיועדת לאזן את גוון העור ולהפחית את מראה הקמטוטים והקמטים. הריכוז הגבוה של פרו-ויטמין C בפורמולת המוצרים בסדרה פועל מיד עם המגע בעור בתהליך שחרור איטי ומסייע להגן עליו מפני ההשפעות הגלויות של גורמי לחץ סביבתיים, כולל נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים. כמו כן, הוא משפר ומאיץ את התהליך הטבעי של התחדשות התאים בו ושומר על הגמישות והמוצקות שלו.



הסדרה כוללת 4 מוצרים, המיועדים לשימוש יומיומי ומתאימים לכל סוגי העור:

Day Care Vitamin C Antioxidant & Hippophae Oil SPF20 (תכולה: 50 מ"ל) - קרם לחות ליום, מגן מפני נזקי חמצון עם מסנני קרינה 20SPF. מכיל שמן היפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון, המשפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על הגמישות והגוון האחיד. בטאין משפר את יכולתו של העור לאגור מים ומונע יובש.



Night Care Vitamin C Antioxidant, Hippophae & Blueberry Oils (תכולה: 50 מ"ל) - קרם לחות ללילה, מסייע בתיקון נזקי חמצון וקרינה הנגרמים לעור בשעות היום. מכיל שמני זרעי אוכמניות והיפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון המסייעים בנטרול נזקי הרדיקלים החופשים, משפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על גוון אחיד. בנוסף, מכיל מיצוי של פרח כף הקנגורו המסייע בהגנה על הסיבים האלסטיים ומשפר את מיצוק העור. חומצה היאלורונית, שמן עץ התה, תמציות אלנטואין וביסבולול מרגיעים, מחליקים את מרקם העור ומזינים בלחות. שימוש קבוע משפר את תהליכי התחדשות התאים הלילית, מבהיר, מסייע במניעת רפיון ומעניק לעור מראה זוהר ורווי לחות לאחר שנת הלילה.



Intensive Eye Cream Vitamin C Antioxidant & Hippophae Seed Oil (תכולה: 30 מ"ל) - קרם עיניים לתיקון נזקי חמצון, מחליק קמטוטי יובש ומצמצם כהויות. מכיל שמן היפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון המשפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על גוון אחיד. בנוסף, מכיל חומצה היאלורונית ובטאין עתירי לחות, קומפלקס פרחי חיננית וויטמין E המשפרים את זרימת הדם בנימים ומסייעים בצמצום עיגולים שחורים. תמציות אלוורה, אלנטואין וביסבולול מזינות בלחות ומרגיעות את העור. שימוש יום-יומי מונע קמטוטי יובש, מחזק את הגמישות ומונע רפיון.



Beauty Mask Vitamin C Antioxidant & Pro-vitamin B3 (תכולה: 120 מ"ל) - מסכת יופי במרקם ג'ל מרגיע; מועשרת בוויטמינים נוגדי חמצון, מינרלים, מרכיבי לחות והזנה ומרכיבי הרגעה. שילוב של ויטמין C עם פרו-ויטמין B3 מסייע בצמצום כתמי גיל ומאחד את גוון העור. נוגדי חמצון מסייעים בתיקון נזקי סביבה וקרינה ומשפרים את מראה העור. בנוסף, מכילה חומצה היאלורונית, תמצית הממליס ומינרלים מים המלח המשפרים את תהליכי ההתחדשות הטבעיים בעור, מעדנים את עומק הקמטים ומעניקים גמישות ורכות. המסכה משלימה את שגרת הטיפוח היום-יומית, מסייעת בשמירה על מראה מוצק ואחיד ומגנה מפני נזקי פוטו-אייג'ינג.



את מוצרי סדרת C Power של "קרליין" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר "קרליין".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails