יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

Essence My Power Is Collection

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" משיק את My Power Is – קולקציית איפור המוקדשת כולה לגלגל המזלות ולארבעת היסודות שבו: אש, אוויר, אדמה ומים.


כבר ביוון העתיקה האמינו הפילוסופים בחשיבות הגדולה של ארבעת היסודות: אש, מים, אדמה ואוויר. כוחות הטבע החזקים מהווים בסיס ליקום וקשורים קשר הדוק לסימני גלגל המזלות ומאפייניהם, עם עוצמות וכוחות מיוחדים. קולקציית האיפור Essence My Power Is שואבת השראה מאלמנטים אלו.

הקולקציה מאופיינת בגוונים מדוייקים ומציעה שלושה מוצרי איפור בלעדיים לכל אלמנט: פלטת צלליות הכוללת 9 גוונים, ספריי פריימר לחותי ושפתונים בגימור מאט, המזכירים את כוחות האש, המים, האדמה והאוויר ואת השפעתם יוצאת הדופן על שנים-עשר סימני גלגל המזלות.

Fire Eye Palette: I'm On Fire – כל הכוח של האש גלום בפלטת הצלליות הזו, הכוללת תשעה גוונים חמים וחושניים על סקלת כתום וברונזה.



הפלטה מוקדשת לסימני מזלות האש: טלה, אריה וקשת. מזלות אלו נחשבים למאד נלהבים, בעלי תשוקה וכייפים וצבע המזל שלהם הוא אדום.



גווני הצלליות שבפלטה:

·         בורדו סאטן

·         ורוד אפרסקי מאט

·         חום שקד שימרי

·         קרמל מאט

·         כתום עם ברק פנינתי מוזהב

·         חום בינוני מאט

·         כתום צהבהב מאט

·         חום מטלי עם גליטרים זהובים ורודים

·         ברונזה בוהקת



Fire Matt Lipstick – האינטנסיביות והעוצמה של האש מאופיינת בשפתון אדום כהה סקסי במיוחד. הפורמולה מבטיחה צבע עשיר מאד עם עמידות לטווח ארוך: השילוב המושלם לאיפור שפתיים אדומות לדייט!



Fire Moisturizing Primer Spray – פריימר בספריי, שנועד להעניק לחות אינטנסיבית לעור ולהכין אותו בצורה אופטימלית לאיפור. הפריימר בגרסת האש מועשר בחלקיקי אחלמה, שיש לה השפעה מרגיעה על מצב הרוח.



Earth Eyeshadow Palette: Down-to-Earth – פלטת הצלליות של סימני האדמה כוללת תשעה גוונים אינטנסיביים אבל נייטרליים, שמושלמים ליצירת מראות איפור ליום ולערב.



הפלטה מוקדשת לסימני מזלות האדמה: שור, בתולה וגדי, המאופיינים בנאמנות, יציבות וריכוז. הניואנסים שמייצגים אותם בצורה הטובה ביותר הם הגוונים הירוקים והחומים של תמונת הנוף הטבעי.



הגוונים שבפלטה הם:

·         חום חם עם נגיעות מוזהבות

·         חול מאט

·         חום שוקולד סאטן

·         כתום בוהק

·         אדום חלודה

·         קרמל מטאלי עם שנהב פנינתי

·         שקד מוזהב

·         שנהב שימרי

·         ירוק אמרלד



Earth Matt Lipstick – השפתון של סימני האדמה גם הוא בגוון מאד טבעי – ורוד ניודי בינוני מאט.



Earth Moisturizing Primer Spray – לעור סופר לחותי ומוכן לאיפור, מוצע פריימר בספריי המיישר קו עם סימני האדמה. הפריימר מועשר בחלקיקי אוונטורין, אבן חן ירוקה, המסייעת לשמור על רגליים נטועות באדמה ולקבל ביטחון עצמי.



Air Eyeshadow Palette: Up In The Cloud – עננים ורודים פסטלים מעטרים את אריזת פלטת הצלליות של סימני האוויר בגלגל המזלות, הכוללת קשת של תשעה גוונים רכים וחושניים על סקלת הוורודים וכתומים.



הפלטה מוקדשת לסימני מזלות האוויר: תאומים, מאזנים ודלי, המאופיינים כפיקחים, סקרנים ועצמאיים. הצבעים הסמליים שלהם הם זהב וניוד בווריאציות שונות – שילוב של גוונים אלגנטיים מאד, המתאימים ליצירת מראה איפור חלומי.

הגוונים הכלולים בפלטה הם:

·         כתום עם פנינה מוזהבת

·         שמפניה מוזהבת בוהקת

·         בז' מאט

·         חום ורדרד מאט

·         כתום דלעת מאט

·         ורוד בריק שימרי

·         זהב עתיק בוהק

·         ורוד מטאלי עם גליטרים פסטליים

·         כסף שימרי



Air Matt Lipstick – השפתון של סימני מזלות האוויר הוא אדום פטל מאט. מראה איפור המשלב שפתון בגוון עז כזה עם צלליות בגוונים טבעיים וזוהרים, מביא את השפתיים לקדמת הבמה והופך את ליין מוצרי האיפור לסימני האוויר למסקרן עוד יותר!



Air Moisturizing Primer Spray – הפריימר של ליין מוצרי סימני האוויר מועשר בחלקיקי אבן קוורץ ורודה, שמעודדת אהבה עצמית כמו חיבוק אמיתי.



Water Eye Palette: Dance With The Waves – מים חיוניים לחיים כמו שפלטת העיניים הזו חיונית בכל אוסף איפור. הגוונים בפלטה מהווים תרכיז של גוונים נוצצים, שבאמצעותם ניתן ליצור איפור עיניים אינטנסיבי במיוחד.



אמפתיה, אינטואיציה ויצירתיות הם המאפיינים המרכזיים של סימני מזלות המים, להם מוקדשת הפלטה. בנות מזלות סרטן, עקרב ודגים תהיינה שבויות בתערובת של גוונים כחולים וטורקיזים, שלוכדים את העומק הרגשי.



הגוונים שבפלטה הם:

·         זהב בהיר שימרי

·         טורקיז מאט

·         ירוק כחלחל בוהק

·         קרמל מאט

·         תכלת שימרי

·         כחול מתכת מאט

·         ברונזה סאטן

·         ירוק מים עם גליטרים בגוון ירוק תפוח וכחול

·         סגול כהה סאטן



Water Matt Lipstick – אותה עוצמה כרומטית יש גם לשפתון בגוון אדום קורלי תוסס מאט, שמושלם לשימוש בקיץ עם עור ענברי שזוף, כך שיזרח באור משלו.



Water Moisturizing Primer Spray – הפריימר בליין מוצרי סימני המים מועשר בחלקיקי קריסטלים, שמסייעים לשחרר רגשות שליליים ולהתמקד באנרגיה חיובית בלבד.



הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מסוף דצמבר 2020.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails