יום שני, 22 בנובמבר 2021

BOBBI BROWN Crashed Creamy Color for Cheeks & Lips

לקראת אביב 2022, סדרת Crashed הפופולרית של "בובי בראון" מתחדשת במוצר חדש לשפתיים וללחיים וגם בכמה גוונים חדשים של השפתון בגימור המאט מאותה הסדרה.


Crashed Creamy Color for Cheeks & Lips – המוצר החדש בסדרה הינו מוצר רב-תכליתי במרקם קרמי לשימוש על השפתיים והלחיים והוא מעניק להן גימור זוהר טבעי. המרקם שלו מתמזג בקלות ובנוחות עם העור ומוסיף לו מעין ברק לח וטבעי, כאשר מטשטשים אותו על העור. הגוון שמתקבל נראה כאילו זולג מתוך העור החוצה.



בנוסף, הגימור שלו הוא שקוף, כך שקל להתאים את הגוון שלו לכל אחת. שכבה בודדת מעניקה גימור רך מאד, בעוד שהנחה של שכבות נוספות יוצרת גימור משגע ואחיד ללא כל מאמץ.

המוצר החדש מוצע בארבעה גוונים (07, 08, 09 ו-10) שמתאימים לכל גוון עור. כמו כן, הוא מגיע באריזת שפופרת (תכולה: 10 מ"ל) בגוון שהיא מכילה בתוכה. אגב, הגודל שלה הופך אותה למושלמת לנשיאה בתיק ונוחה לשימוש בכל מקום.




יחד עם ה- Crashed Creamy Color for Cheeks & Lips משיק המותג גם שלושה גוונים חדשים (אחד במהדורה מוגבלת) של ה- Crushed Lip Color – השפתון הקרמי בעל הגימור המאט והשקפקף, שמספק לחות עשירה לשפתיים ושומר על הגוון שלו לאורך זמן.



הגוונים החדשים הם:

·         43 Yellow Coral

·         44 Yellow Red (מהדורה מוגבלת)

·         45 Bantooren Gillet



ה- Crashed Creamy Color for Cheeks & Lips והגוונים החדשים של ה- Crushed Lip Color יהיו זמינים בעולם החל מפברואר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails