יום רביעי, 17 בנובמבר 2021

Harry Styles Pleasing Beauty

אחרי שמועות רבות שצצו במהלך הקיץ האחרון, חשף השבוע הזמר, היוצר והשחקן הארי סטיילס (Harry Styles) את Harry Styles Pleasing Beauty - מותג הקוסמטיקה שלו.


מי שעוקב אחרי סטיילס, יודע שהוא נוהג להשתמש באיפור ולקים כבר שנים. כעת הוא החליט לקחת את התחביב שלו צעד קדימה ולהשיק באופן רשמי מותג קוסמטיקה משלו. למעשה, מועד ההשקה הרשמי הינו 29 בנובמבר 2021, אבל המותג איפשר להזמין מראש מוצרים מהקולקציה הראשונה והכל נמכר בזמן שיא.

וזה מה שיש להארי סטיילס לומר על המותג שלו:

"תמיד גיליתי שהרגעים בחיי שהביאו לי הכי הרבה שמחה, הם דווקא הדברים הקטנים, בין אם זה, אתם יודעים, סוף הלילה מתחת לכוכבים או ביס מושלם של אוכל, או איפה אתה נמצא. לשבת עם החברים שלך ולחשוב 'אוי, אני לעולם לא אשכח את זה'. אלו תמיד הרגעים האלה שיש להם את ההשפעה הכי ארוכה עליי, במונחים של ניצת בי משהו נפלא. אני באמת חושב שזו המהות של מה זה Pleasing: להסתכל על הרגעים האלה, למצוא אותם, להדגיש אותם ולעזור לאנשים אחרים למצוא אותם."

המוצרים של המותג מוגדרים כ"יוניסקס", הם טבעוניים ועשויים ללא אלימות. כמו כן, חלק מסויים מהאריזות עשוי מרכיבים ממוחזרים או ניתן למיחזור.

אחד המוצרים הראשונים שהוא משיק הינו: Harry Styles Pleasing The Perfect Polish Set - סט של ארבעה לקים (מחיר: 211 ש"ח). הלקים בסט נראים מהממם, עם בקבוק זכוכית שקופה ודקיקה ומכסה עגול, דמוי שיש, בעיצוב המשלים את הגוון של הלק שבתוך הבקבוק. אגב, המכסה העגול ניתן להסרה במידה ומעדיפים למרוח את הלק עם אחיזה צרה יותר של המברשת. כמו כן, המברשת של הלק נראית רחבה דיה כדי לצפות בקלות ובנוחות את שטח הציפורן במשיחה אחת או שתיים לכל היותר.




שמות גווני הלק הם:

·         Perfect Pearl (לבן פנינה מבריק) – מתאים לשימוש לבדו או מתחת/מעל גוון אחר

·         Granny’s Pink Pearl (ורוד פנינתי מבריק)

·         Inky Pearl (שחור עם ברק כחול כהה) – מתאים לשימוש לבדו או מתחת/מעל גוון אחר

·         Pearly Tops Polish (טופ ססגוני שקוף מאט) – מתאים לשימוש לבדו או מעל לגוון אחר



יש לציין, כי גם האריזה החיצונית של סט הלקים מעוצבת בצורה מונוכרומית ושיקית כל-כך. אגב, בתוך המארז ניתן למצוא גם מדבקות לקישוט הציפורניים בצורת אותיות לועזיות קטנות וגדולות בצבע אדום, לבן או שחור.




עוד מציע המותג את Harry Styles Pleasing Illuminating Serum (מחיר: 114 ₪) – סרום לחותי, שמזכיר מאד את פריימר המטאוריטים של "גרלן". הסרום מכיל כדוריות בגוונים ורודים ולבנים ש"מתפצחות" על-ידי המשאבה של המוצר ומעניקות לעור מראה זוהר וקורן. כמו כן, הפורמולה שלו מכילה רכיבים מזינים כמו ויטמין B5, נוגדי חימצון וחומצות אמינו והוא מתאים לכל סוגי העור.






מוצר הטיפוח השני בקולקציה הוא Harry Styles Pleasing The Pleasing Pen (מחיר: 98 ₪) – מוצר דו-צדדי הכולל ג'ל עיניים מרענן מצד אחד ושמן שפתיים מאט מצידו השני.



פורמולת ג'ל העיניים מכילה תמציות של חמוצית הרים, במיה ומלח היאלורוני, שמסייעות לטשטש סימני עייפות וגיל ולהזין בלחות את איזור העיניים, בעוד ששמן השפתיים מזין אותן בלחות עשירה ומרכך אותן, מבלי להותיר ברק של גלוס. בדיוק בשל כך, המוצר מושלם גם לשימושם של גברים שלא מעוניינים בשפתיים סופר גלוסיות...




בנוסף למוצרי היופי/טיפוח, המותג Harry Styles Pleasing כולל גם מוצרים כמו קפוצ'ונים הנושאים את שם המותג מקדימה ובעתיד צפויים עוד פריטים נוספים.

את המוצרים ניתן להזמין מאתר המותג ישירות (שולח לישראל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails