יום שני, 29 בנובמבר 2021

Revlon – מוצרים חדשים

"רבלון" משיקים מספר מוצרים חדשים. אם מעניין אתכם לגלות מה הם, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא...


Revlon ColorStay Skin Awaken 5-in-1 Concealer

סדרת "קולורסטיי" של "רבלון" מתרחבת עם קונסילר חדש, בעל 5 תיפקודים: מוחק פגמים וסימני עייפות, מאיר את העור, מאחד את הגוון שלו, מלחח ומרענן אותו.



פורמולת הקונסילר מועשרת בתמצית קפאין וויטמין C, שמסייעים לטשטש כהויות ולהבהיר את העור. המרקם של הקונסילר הינו קרמי והכיסוי שלו ניתן לבניה. כמו כן, הפורמולה מציעה עמידות ל-24 שעות.




הקונסילר מוצע בטווח של 19 גוונים (תלוי מדינה, כמובן) והוא מגיע באריזת טיובה עם אפליקטור ספוגי בקצה. לטענת המותג, מדובר בספוגית אנטי-מיקרוביאלית, שלא צוברת חיידקים.




Revlon ColorStay Lock Setting Mist

מיסט לחותי מועשר בתערובת תמציות מנקות רעלים של מזון-על כמו תמציות הדרים, אלוורה וברוקולי, המגנה מפני תוקפנות יומיומית ומנטרלת השפעות של מזהמים.



המיסט מתואר כבעל עמידות עד ל-24 שעות, הוא מקבע את האיפור ומעניק לו מראה רענן במהלך היום. כאמור, הוא משמש גם כחוצץ ומגן על העור מפני זיהומים סביבתיים.



המוצר מגיע בבקבוק תרסיס קטן (תכולה: 56 מ"ל), כך שהוא קל לנשיאה בתיק ולשימוש בכל מקום.



Revlon ColorStay Blot Setting Powder

פודרה בתפזורת לקיבוע האיפור ושמירה על מראה מאט עד 16 שעות. כמו כן, הפודרה מטשטשת מראה נקבוביות פעורות ומגנה על העור מפני זיהומים סביבתיים.





הפודרה זמינה בגוון אחד אוניברסלי והיא מגיעה בתוך צנצנת פלסטיק, עם מסננת ומכסה מוברג.



Revlon ColorStay Matte Lite Crayon Collection

שפתון בפורמט של עפרון עבה, בעל מרקם קליל מאד עד בלתי מורגש על השפתיים. לדברי המותג, הוא מרגיש 30% קליל יותר מכל שפתון ממוצע והוא מועשר בשמן שרעי מנגו עשיר בנוגדי חימצון, המסייע למלא את השפתיים.



השפתון מציע צבע עשיר עם גימור מאט, שאינו מייבש את השפתיים. כמו כן, הפורמולה שלו עמידה בפני הכתמות, מריחות, זליגות או התפוררות.




בסדרה 12 גוונים עשירים ונועזים, אך עדיין מתאימים ללבישה במשך כל שעות היום ובכל אירוע.




בקצהו השני של העפרון נמצא מחדד מובנה, כך שניתן לשמור על חוד חד לשימוש מדוייק, גם כעפרון שפתיים, במיוחד כשמדובר בצבע עשיר.



כל הפריטים הללו הושקו בימים האחרונים בארה"ב ובקרוב יהיו זמינים גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails