יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

Lancome Rénergie H.C.F. Triple Serum

"לנקום" משיקים סרום מהפכני חדש ופורץ דרך, עם שילוב מופתי של מרכיבים ואריזה ייחודית.


30 שנה אחרי השקתו של ה- Rénergie Double Performance, "לנקום" מציגים עידן חדש של טיפוח העור עם ביצועים גבוהים, באמצעות איחוד של שלושה חומרים פעילים, שבעבר נחשב לשילוב בלתי אפשרי: חומצה היאלורונית, ניאצינאמיד+C וחומצה פרולית.

לעיתים קרובות, חומרים פעילים ופורמולות מסויימות פשוט לא נועדו להתערבב יחד. לדוגמה, ויטמין C הוא מאד לא יציב, כך שכאשר מניחים סרום ויטמין C עם פורמולה אחרת, זה יכול לגרום למרכיב לאבד מעוצמתו. עם השקתו של ה- Rénergie H.C.F. Triple Serum, "לנקום" פותרים את הבעיה הזו. הסרום החדש משלב, כאמור, את העוצמה של חומצה היאלורונית, ניאצינאמיד+C וחומצה פרולית, ומגבש אותם בצורה כזו שהם לא מתפרקים בעת הערבוב, אלא פועלים יחד בהרמוניה על-מנת לטפל בסימני ההזדקנות, כגון: אבדן נפח, כתמים כהים, קמטים וקווים עדינים.



סוד ההצלחה טמון, למעשה, באריזה הייחודית של המוצר, השומרת על שלושת הפורמולות הנבדלות זו מזו ומשמרת את היעילות שלהם לטווח הארוך. הבקבוק הייחודי של המוצר מכיל שלוש טיובות שונות, שבלחיצה אחת משחררות כל אחת מנה מדוייקת של חומר כדי להעניק למשתמשת את אפקט המינון המשולש. זהו בעצם הסרום המשולש הראשון מסוגו בשוק.



היתרונות המרכזיים של המוצר הם:

הסרום הראשון מכיל חומצה היאלורונית מהדור הבא, האבולוציה האחרונה של מרכיב זה, המעוצבת עם מולקולות מקוטעות כדי לספק ספיגה טובה יותר לתוך העור;

הסרום השני מכיל שילוב של צורה עוצמתית מאד, אך יציבה ומהירה, של ויטמין C וניאצינאמיד (ויטמין B3), אשר יחדיו ידועים כמסייעים להבהרת העור ובהפחתת מראה כתמים כהים, קווים עדינים וקמטים;

הסרום השלישי מכיל חומצה פרולית – נוגד חמצון רב עוצמה, אשר מיוצב בתא משלו ללא מים כדי לשמר את עוצמתו לאורך זמן.




ה"טריפל סרום" החדש של "לנקום" נשמע כמו סרום מרשים מאד. עצם העובדה שמקבלים שלושה סרומים באחד היא דרך מצויינת לייעל את שגרת הטיפוח שלנו, מכיוון שמוצר אחד מצליח להעניק יתרונות של שלושה מוצרים שונים.

Lancome Rénergie H.C.F. Triple Serum יהיה זמין ברחבי העולם החל מה-1 בדצמבר 2021.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails