יום שני, 22 בנובמבר 2021

Maybelline – מוצרים חדשים

מותג הקוסמטיקה "מייבלין" משיק מספר מוצרים חדשים: קונסילר, מסקרה, BB קרם, מוצר לגבות וגם סט חגיגי של שפתונים נוזליים. ריכזתי עבורכם את כל הפרטים אודותם בפוסט זה.


Maybelline Tattoo Studio Brow Lift Stick

מוצר חדש שמיועד לעצב ולהרים את מראה הגבה ולהקנות לה גימור בגוון טבעי באמצעות שני צעדים בלבד. פורמולת המוצר עמידה בפני דהייה והכתמה והיא מתאימה לכל סוגי הגבות.



מדובר במוצר דו-צדדי: בצידו האחר מצויה מברשת שמעוצבת בצורת משולש ומיועדת לסרק את שיער הגבה כלפי מעלה; בעוד שבצידו השני מצוי קצה עשוי שעווה, שמחליק את שיער הגבה, מפזר את הצבע וממלא אותה בגוון טבעי. כמו כן, השעווה מקבעת את שיער הגבה ושומרת עליה מסודרת לאורך כל היום.





ה- Maybelline Tattoo Studio Brow Lift Stick זמין בגוונים הבאים:

·         Clear – שקוף

·         Blonde – בלונד

·         Soft Brown – חום רך

·         Medium Brown – חום בינוני

·         Deep Brown – חום כהה



Maybelline Super Stay Active Wear Liquid Concealer

קונסילר חדש, שמיועד לספק 30 שעות לבישה עם כיסוי מלא וגימור מאט, שנראה ומרגיש כמו עור שני. פורמולת הקונסילר מבטיחה להישאר עמידה, מבלי לדהות, להכתים, להכביד או להבליט קמטוטים.





הקונסילר מצוייד באפליקטור מעוקל וגמיש, בעל קצה מחודד, שמספק חומר בצורה אחידה וקלה. הפורמולה שלו מצליחה להסתיר כהויות ופגמים בצורה מושלמת, תוך שהיא מרגישה קלילה ואוורירית מאד על העור. לדברי המותג, הפורמולה של הקונסילר עברה מבחני אלרגיה, היא נון-קומודונית וצמחונית.





הקונסילר זמין ב-16 גוונים שונים, כאשר הגוון הבהיר ביותר הינו "01" והכהה ביותר הוא "70". אגב, אריזת המוצר הינה שקופה, כך שניתן להבחין דרכה בגוון שהיא מכילה.




Maybelline Instant Age Rewind Perfector 4-In-1 Whipped Matte Makeup

אחרי שהמוצר Maybelline Instant Perfector 4-in-1 Glow Makeup, שהושק ביוני 2021, הפך להיות ויראלי ברשת ה-TikTok ונחל הצלחה רבה, משיק כעת המותג את Maybelline Instant Age Rewind Perfector 4-In-1 Whipped Matte Makeup.



מדובר במוצר אחד בעל ארבעה תיפקודים שונים: פריימר מטשטש נקבוביות, מתקן פגמים בעור, מקנה לעור גימור מאט ומעניק לו מראה גוון אחיד עם כיסוי קל. הפורמולה פורצת הדרך שלו מעניקה את כל היתרונות הללו יחד עם תחושת קלילות מושלמת.





המוצר מוצע בששה גוונים שונים, אשר לדברי המותג מבוססים על טכנולוגיה מיוחדת, שמאפשרת להם "להתכוונן" ולהתאים עצמם לגוון המשתמשת. כלומר, טווח הגוונים הינו גמיש ויכול להתאים כמעט לכל גווני העור. הגוונים המוצעים הם:

·         Fair / Light

·         Light

·         Light / Medium

·         Medium

·         Medium / Deep

·         Deep




את המוצר, ממליצים במותג, להניח באמצעות אצבעות הידיים ולא עם מברשת או ספוגית. כמו כן, מומלץ להמנע מלהניח אותו על מוצרים שמכילים אבץ (נמצא בדרך כלל במוצרים עם מקדם הגנה), מה שמצביע אולי על כך שזה עשוי לגרום לחימצון ובכך להשפיע על הגוון של המוצר.

Maybelline Volum Express The Colossal Curl Bounce Mascara

מסקרה חדשה בסדרת Volum Express של המותג, בעלת מברשת Curl 'N' Bounce, שמוסיפה לריסים נפח עוצמתי, מפרידה ומעגלת אותם בצורה מושלמת, ללא צורך במעגל ריסים. המסקרה מצויידת בפורמולת Memory-Curl, שמעניקה לריסים עיגול מתמשך, עם ריסים גמישים, ללא גושים, ללא מריחה וללא התפוררות עד 24 שעות!




המסקרה מוצעת בשלושה גוונים: Blackest Black (שחור משחור), Very Black (שחור מאד) ו- Brownish Black (שחור חום). כמו כן, יש לה גרסה עמידה במים.





Maybelline Lash Sensational Sky High Cosmic Black Mascara

מסקרה חדשה נוספת שמציע המותג, שמיועדת להעניק לריסים נפח מלא עם אורך בלתי מוגבל.




המסקרה מצויידת במברשת האקסקלוסיבית של מייבלין Flex Tower, שניתנת לכיפוף כך שתעניק נפח ואורך לכל ריס מהשורש ועד לקצה.




פורמולת המסקרה מועשרת בפיגמנטים שחורים במיוחד ובתמצית בקבוק וסיבים, שתורמים למראה ריסים ארוכים ומלאים, מבלי להכביד עליהם. הפורמולה מוצעת בשתי גרסאות: Washable (ניתנת להסרה במים) ו- Waterproof (עמידה במים).

Maybelline Super Stay Matte Ink Birthday Edition Liquid Lipsticks

השפתון הנמכר ביותר של המותג (והאהוב עלי ביותר) חוגג יום הולדת 5 ולכבוד המאורע הוא משיק מהדורה מוגבלת של 6 גוונים חדשים בניחוח עוגת יום הולדת! השפתון בסדרה מציע עמידות של עד 16 שעות לבישה, או 100 נגיסות עוגה ו-50 לגימות של משקה מבעבע, מבלי להכתים.




אריזת השפתונים במהדורה מוגבלת זו מאופיינת באיור של קונפטי הולוגרפי ומכסה בגוון ורוד פנינה, ההולמים בצורה מושלמת את חגיגת יום ההולדת. כמו כן, השפתון מצוייד באפליקטור מחודד שמאפשר מריחה מדוייקת במשיחה אחת.





ששת הגוונים במהדורה זו נושאים שמות הקשורים למסיבת יום הולדת:

·         Life Of The Party

·         Birthday Bestie

·         Show Runner

·         Guest Of Honor

·         Party Goer

·         Birthday Babe




כל המוצרים החדשים שפורטו כאן הושקו ממש בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיו זמינים גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails