יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

Careline – מוצרים חדשים

מותג הקוסמטיקה "קרליין" משיק מספר מוצרים חדשים לשפתיים וללחיים.


Color Gloss (מחיר: 39.90 ₪, תכולה: 7 מ"ל)

סדרת שפתוני ה- Color של המותג מתרחבת ומתחדשת עם Color Gloss – שפתון נוזלי בעל מרקם קטיפתי, צבע עז וברק עשיר וזוהר במיוחד למראה שפתיים מלאות ומושלמות.



הפורמולה של השפתון משלבת פיגמנטים טהורים וחזקים עם פניני קריסטל, השומרים על גוון עשיר ומעניקים ברק מושלם. כמו כן, היא כוללת חומצה היאלורונית ורכיבי טיפוח והזנה ממקור טבעי, המעשירים את השפתיים בלחות, שומרים על מוצקות וגמישות ומעניקים תחושת רכות ונינוחות. יש לציין, כי למרות הברק העשיר של השפתון, הוא אינו מותיר תחושת דביקות, אינו זולג ואינו מייבש את השפתיים.

השפתון מוצע בששה גוונים טרנדיים חדשים:

·         40 – ורוד בייבי

·         41 – ניוד טבעי

·         42 – סגול עדין

·         43 – חום מוקה

·         44 – בורדו עמוק

·         45 – אדום נקי



כל אחד מהשפתונים מגיע באריזה שקופה, דרכה ניתן לראות את הגוון שהיא מכילה. כמו כן, השפתון מצוייד באפליקטור ספוגי, המאפשר מריחה נוחה ומדוייקת ומפזר את החומר בצורה אחידה.

Lip & Cheek Tint (מחיר: 39.90 ₪, תכולה: 10 מ"ל)

מוצר רב-תכליתי המעניק גוון לשפתיים וללחיים, בנגיעה קלה ובתוך כמה שניות.



המוצר בעל פורמולה עשירה בפיגמנטים טהורים, שמנים ממקור טבעי ומרכיבי לחות. הוא נמרח בקלות על השפתיים והלחיים ומותיר גוון קורן וטבעי שמשתלב עם כל גוני העור ויוצר מראה רענן ומלא חיוניות.



ה- Lip & Cheek Tint מוצע בשני גוונים: אדום דובדבן וחום מוזהב. הוא מגיע בבקבוקון זכוכית שקוף, דרכו ניתן לראות את הגוון שהוא מכיל. השימוש בו קל ונוח – יש לפזר באמצעות האפליקטור כמה נגיעות של צבע על השפתיים ו/או הלחיים ולטשטש את החומר עם כריות האצבעות. לקבלת גוון עמוק יותר, ניתן לחזור על הפעולה. חשוב לנער היטב את הבקבוק לפני השימוש!

Instant Lip Plumper (מחיר: 49.90 ₪, תכולה: 8 מ"ל)

גלוס שקוף להענקת מראה שפתיים מלאות ועבות יותר.



הגלוס השקוף נמרח בקלות על השפתיים, מבלי להותיר תחושה שומנית או דביקה. הוא נספג במהירות ומתאים לשימוש גם מעל כל שפתון אחר.

פורמולת הגלוס מועשרת בחומצה היאלורונית, הממלאת את אזור השפתיים בלחות ומחליקה קמטוטים. כמו כן, היא כוללת חומרי לחות, אלוורה ושמנים ממקור טבעי, המחזקים את אפקט הנפח המיידי, מחליקים ומרככים את מרקם העור העדין ומונעים יובש.



את המוצרים החדשים של "קרליין" ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר המותג (שם תוכלו להנות גם מהנחה מיוחדת של 40% לכבוד הבלאק פריידי!!!)

         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails