יום ראשון, 9 בינואר 2022

Dior Makeup Spring 2022

לאביב 2022 מציג מותג הקוסמטיקה הצרפתי "דיור" מספר מוצרים חדשים. הנה כמה מהם:


Dior Forever Liquid Foundation – פורמולה משודרגת ואריזה חדשה:

שנתיים בלבד לאחר הופעת הבכורה המוצלחת שלו, המייקאפ העמיד הפופולרי של המותג עובר שידרוג ומוצע כעת עם פורמולה "נקיה", עשירה במרכיבים ממקור טבעי, ומקבל אריזה חדשה בת-קיימא, עם 40% זכוכית ממוחזרת!

המייקאפ הנוזלי Dior Forever הפך לאהוד בזכות הפורמולה שלו, העשירה במרכיבי לחות והעמידה לאורך זמן. כעת, כאמור - כחלק ממדיניות המותג החדשה להגברת הקיימות - הפורמולה שלו עברה שידרוג והורכבה מ- 86% תמציות פרחים, כמו: כובע הנזיר, אמנון ותמר, ורד והיביסקוס. תמציות אלו נבחרו בזכות תכונות החימצון, הלחות וההחלקה שלהן.



המייקאפ עצמו מוצע בשני גימורים: מאט וזוהר, כדי לספק את ההעדפות של כולם:



Dior Forever Matt Foundation – גרסת המאט של המייקאפ הנוזלי Dior Forever נוצרה כדי לעזור לעור להתמודד עם ברק שומני, עודפי חלב ונקבוביות פעורות בכל מצב. המייקאפ הזה עמיד בפני לחות וזיעה, מבטיח מראה עור ללא פגמים במשך 24 שעות, עם מרקם מעדן וחלק למגע. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות לחותיות של אמנון ותמר, ורד וכובע הנזיר. כמו כן, הוא מצוייד ב- 15SPF כדי להגן על העור מפני קרינת UV וזיהום סביבתי.



הכיסוי שהמייקאפ מציע הינו בינוני עד גבוה, תוך שהוא תמיד שומר על מראה רענן וטבעי, עם גימור קטיפתי חלק.



המייקאפ זמין ב-43 גוונים שונים, החל מהבהיר ביותר ועד למאד כהה, עם תתי גוונים קרים, חמים ונייטרליים.



Dior Forever Skin Glow Foundation – הגרסה ה"זוהרת" יותר של המייקאפ, נועדה להעניק לעור מראה קורן וזוהר טבעי. הוא מבטיח להעניק לעור לחות עשירה עם גימור רך וגמיש. כמו גרסת המאט, גם המייקאפ הזה מועשר ברכיבים טבעיים כמו תמציות כובע הנזיר, אמנון ותמר, איריס והיביסקוס והוא מצוייד ב- 15SPF להגנה מקרינת UV ונזקים סביבתיים אחרים.



הכיסוי של המייקאפ הינו כיסוי נבנה מבינוני עד גבוה והוא מבטיח, כאמור, להעניק לעור גימור טבעי וקורן, כאילו זוהר מבפנים, למשך שעות ארוכות, תוך שהוא מטשטש פגמים, סימני הזדקנות ואי-אחידות בגוון העור.



גם הגרסה ה"זוהרת" כוללת 43 גוונים שונים, הזהים לאלו שבגרסת המאט.



בתמונות שלפנינו ניתן לראות את גוון 00N – הבהיר ביותר בטווח, ואת גוון 9N שהינו הגוון הכהה ביותר בליין של Dior Forever.




💄💄💄

Dior Rouge Dior Colored Lip Balms – גוונים חדשים:

הליפ באלם מס' 1 של "דיור", בעל פורמולה מרוכזת בתמציות של אדמונית ופרחי רימון, עוטף את השפתיים בגוון אוניברסלי ומותיר אותן קטיפתיות באופן טבעי. פורמולת הליפ באלם מורכבת מ-95% מרכיבים ממקור טבעי ומועשרת ברכיבי טיפוח, הזנה והגנה עם הבטחה ל-24 שעות של לחות, לשפתיים יפות יותר יום אחר יום.



לאביב 2022 מתווספים לליין שני גוונים אוניברסליים, כל אחד מהם ניתן לשימוש לבד כשפתון או מתחת לשפתון אחר בתור פריימר:

·         388 Dioressence – ורוד רך בגימור סאטן

·         448 Diorblossom – ורוד אביבי בגימור מאט

הליפ באלם מגיע באריזה שחורה חלקה מעוטרת בחגורה כסופה עם לוגו המותג (האותיות CD). אגב, האריזה הנ"ל ניתן למילוי חוזר, כחלק מאסטרטגיית הקיימות של בית "דיור".

💄💄💄

Dior Rouge Blush – גוון חדש (מהדורה מוגבלת):

הסומק הפיגמנטי והעמיד של "דיור", שנוצר בהשראת השפתון האגדי Rouge Dior. בעל גוון שניתן לבניה כדי להתאים לכל אפקט רצוי, מרך ועד נועז. לאביב 2022 הוא מוצע בגוון חדש במהדורה מוגבלת:

·         352 Rose Dentelle – ורוד עדין



💄💄💄

5 Couleurs Couture Palettes – חמישיית צלליות בגוונים חדשים (מהדורה מוגבלת):

שתי פלטות חדשות (במהדורה מוגבלת) מצטרפות לליין ה- 5 Couleurs Couture. כל אחת מהפלטות בליין תואמת חלק אייקוני של מלתחת בית האופנה "דיור" והיא מציעה חמישה גוונים אינטנסיביים בגימורים שונים, שקל להשתמש בהם ולשלב ביניהם.



הפלטות החדשות לאביב 2022 הן:

·         719 Organza – גוונים חומים ורודים בז'יים חמים

·         839 Popeline – גוונים ורודים חומים קרים

💄💄💄

Miss Dior Makeup Palette (מהדורה מוגבלת)

פלטת האיפור "מיס דיור" נוצרה בהשראת הסגנון והנשיות האלגנטית של הבושם Miss Dior.



מוטיב המשבצות בצורת "שן כלב", שהוצג לראשונה על-ידי כריסטיאן דיור והפך למוטיב מוביל בעיצובי הקוטור של בית דיור, הופיע גם על בקבוק הבושם "מיס דיור". כעת, פיטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב והתדמית של איפור "דיור", נותן לו פרשנות מחדש בפלטת איפור מתוחכמת, שבה משולבים קודים אייקוניים של "מיס דיור" כמו פפיון ה"פויגנארד" המפורסם.

הפלטה כוללת שלוש צלליות, סומק, שפתון, טופ-קוט גליטרי לציפורניים ואפליקטור דו-צדדי.



💄💄💄

קיליאן מבפה – הפנים החדשות של הבושם Sauvage

בית "דיור" מתהדר גם בפרזנטור חדש: כוכב הכדורגל קיליאן מבפה (Kylian Mbappe) נבחר לככב כשגריר העולמי החדש של קולקציות הגברים של בית "דיור", כמו גם של הבושם הפופולרי סאווג' (Sauvage).



מבפה בן ה-22 הינו החלוץ של מועדון הכדורגל הצרפתי פאריס סן ז'רמן ושחקן מוביל בנבחרת צרפת, איתה זכה בגביע העולם בשנת 2018. באותה השנה הוא נבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר על-ידי פיפ"א וגם זכה בגביע Kopa לשחקן הטוב ביותר בעולם מתחת לגיל 21. ההישג הגדול האחרון שלו היה כשהבקיע רביעיית שערים ב-13 בנובמבר 2021, במהלך משחק מוקדמות, שהבטיח את כרטיס הכניסה של צרפת למונדיאל 2022.

הישגיו של מבפה ממשיכים גם מחוץ למגרש, באמצעות מעורבותו בפעולות צדקה רבות. בין השאר, הוא מעניק חסות לעמותת “Premiers de Cordée”, המעניקה לילדים מאושפזים הזדמנות לגלות ולחוות ספורט. בינואר 2020 הוא הקים עמותה משלו בשם “Inspired by KM”, המניעה 98 ילדים להשיג את מטרותיהם ולהגשים את חלומותיהם.

💄💄💄

מוצרי האיפור החדשים של "דיור" לעונת אביב 2022 זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מהחודש (ינואר 2022).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails