יום ראשון, 30 בינואר 2022

הזמרת H.E.R. היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

הזמרת והיוצרת האמריקאית גבריאלה וילסון, הידועה בשם הבמה H.E.R (ראשי תיבות של Having Everything Revealed / לאחר שהכל נחשף), נבחרה לפנים החדשות של "לוריאל פריז" והיא מבטיחה לייצג את "היופי המגוון על פני הפלנטה הזו."


H.E.R. בעלת התלתלים השופעים תככב בקמפיין חדש של המותג הצרפתי, שמציב את הסגנון האופייני לה ואת ההילה המדהימה שלה תחת אור הזרקורים. יותר מהכל, רוצים ב"לוריאל פריז" להדגיש ולתמוך במסרים שהיא מעבירה ולהרחיב את אתוס 'הכוח לעם' בו היא מאמינה, כדי להאיר את היופי בכל אחת.



"כשאני משתמשת בקול שלי, אני צריכה לעמוד ב- 100% ממה שאני מייצגת," אומרת H.E.R. בהודעה שפורסמה לעיתונות. "אני שמחה מאד להצטרף ל'לוריאל פריז' ולהוסיף את קולי לאחווה הזו, המייצגת יופי מגוון על-פני כדור הארץ, עם המסר שכל בחורה תדע שהיא שווה עמוק בליבה."

ההודעה על התפקיד החדש של H.E.R. מגיע בעקבות שמונה מועמדויות לגראמי 2022, מה שמציב את הכוכבת האקטיביסטית בת ה-24 במקום מכובד מאד. אבל פרסים, שבחים ותשומת לב אינם דבר חדש עבור הכוכבת עם הגיטרה. עד כה היא זכתה בלא פחות מ-21 מועמדויות לגראמי, וחמש זכיות ביניהן "שיר השנה" בשנת 2021 לסינגל העוצמתי "I Can't Breathe". היא אפילו זכתה בשנה שעברה באוסקר על שירה "Fight for You" מתוך פסקול הסרט "ג'ודה והמשיח השחור".

שני השירים הללו מאפיינים את האלמנט הפוליטי החזק של H.E.R.. היא אינה מפחדת להביע את דעתה ולהלחם נגד גזענות, אלימות, אי-שיוויון וחוסר איזון חברתי מכל הסוגים. הכוח, הסולידריות והרצינות, הם אלו שתפסו את תשומת לב המותג הצרפתי. היא הפכה לקול מרשים ומשפיע עבור הדור שלה והיא מחזיקה את הכתר הקוסמטי לצד לפיד הצדק שלה.

"H.E.R היא אחת מכוכבי העל החדשים של עולם המוזיקה", אמרה דלפין ויגייה-הובבאס (Délphine Viguier-Hovasse), נשיאת המותג העולמית של L'Oréal Paris. "הכישרון שלה והביטחון העצמי שלה הופכים אותה לדוברת מעוררת השראה של L'Oréal Paris, שמדברת לא רק לנשים צעירות, אלא לכל הנשים, שיסמכו על הכוח של ערכן."



"אני יותר מנרגשת ומתכבדת להצטרף ל-#LOrealParisFamily כשגרירה עולמית," כתבה H.E.R בחשבון האינסטגרם שלה כשהכריזה על החדשות. "כמו כל כך הרבה נשים, @LorealParis הוא מותג שאני מכירה מאז שהייתי נערה צעירה, לא רק בגלל המוצרים שלהם (שאני באמת משתמשת בהם) אלא גם בגלל המנטרה היפייפיה שלהם, 'בגלל שאת שווה את זה'. אמירה רבת עוצמה זו רלוונטית היום בדיוק כפי שהיתה, כשהוצגה לעולם לפני 40 שנה. אני לא יכולה לחכות להיות חלק בסיוע לעצב את המשמעות של הדור הבא של הנשים להרגיש שהן #worthit!"

H.E.R מצטרפת לקבוצה של שגרירות יפייפיות ועוצמתיות, ביניהן ליה קבדה, ויולה דיוויס, קמילה קאבלו ואמבר הארד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails