יום רביעי, 12 בינואר 2022

Pixi Beauty x Hello Kitty Collaboration

מותג הקוסמטיקה Pixi Beauty פותח את שנת 2022 בשיתוף פעולה בלתי צפוי עם חברת Sanrio היפנית, בעלת המותג Hello Kitty. השניים משיקים קולקציית מוצרי איפור וטיפוח בהשראתה של החתלתולה הפופולרית.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת 10 פריטים שונים – חלקם חדשים לגמרי וחלקם כבר קיימים בליין, אבל מושקים כעת באריזה מיוחדת (כמו, למשל, טונר הפנים המפורסם של המותג, שמגיע עם אותה פורמולה מוכרת ואהובה, רק עם פקק בצורת הלו קיטי):



Pixi + Hello Kitty Chrome Glow Palette – פלטת פנים רב-שימושית, הכוללת 9 גוונים אוניברסליים מחמיאים, להוספת אפקט זוהר רך לעור הפנים. הפורמולה הפודרתית, החמאתית והקרמית משתלבת כמו חלום ומועשרת ברכיבים מפנקים לעור.



Pixi + Hello Kitty Hello Glow-Y Powder – פודרה זוהרת בעלת מרקם רך כמשי, להוספת מגע של זוהר וצבע רך ונקי. הפודרה משתלבת בצורה מושלמת עם עור הפנים ומעניקה לו גימור רך. ניתן להשתמש בה לבד או ביחד עם מוצרים אחרים לאפקט שכבות כסומק או היילייטר. על הפודרה מוטבעת דמותה של הלו קיטי והיא מוצעת בשני גוונים:

·         Sweet Glow – ורוד בהיר

·         Friendly Blush – ורוד בינוני



Pixi + Hello Kitty Eye Effects – פלטת צלליות, הכוללת 9 גוונים שונים במרקם סופר משיי ופיגמנט עשיר מאד.



Pixi Beauty + Hello Kitty Glow Tonic – טונר פנים מרוכז וממריץ, המנקה לעומק את הנקבוביות מעודפי שומן וזיהומים. הפורמולה שלו מועשרת ב-5% חומצה גליקולית המבצעת קילוף (פילינג) עדין לעור, בעוד שתמצית אלוורה מרגיעה ומעניקה לו לחות. כמו כן, מכיל תמצית ג'ינסנג אדום להמרצה והגנה על העור.



Pixi + Hello Kitty Makeup Fixing Mist – תרסיס (מיסט) קליל לקיבוע האיפור, מעניק לחות, מרגיע ומגן על העור. הפורמולה שלו כוללת, בין השאר, תמצית מיי ורדים ותה ירוק.



Pixi + Hello Kitty Lip Tone – ליפגלוס המגיב לחומציות (pH) של עור השפתיים. מועשר בשמן זרעי ורדים וחמאת מנגו המסייעים בליחוח וריכוך השפתיים ומותיר אותן עם מגע של צבע מיוחד למשתמשת. הליפגלוס ניתן ללבישה לבדו או על גבי שפתון אחר.




Pixi + Hello Kitty Endless Silky Eye Pen – עפרון עיניים עמיד במים, בעל פיגמנט עשיר ומרקם של ג'ל משיי קל לשרטוט. העפרון מוצע בקולקציה בגוון במהדורה מוגבלת- LondonFog.




Pixi + Hello Kitty Anywhere Patches – מדבקות הידרוג'ל רב-תכליתיות, הניתנות לשימוש בכל מקום ובכל זמן. הפורמולה המרגיעה מכילה פפטידים, חומצה היאלורונית וסרמיד להענקת לחות עמוקה לעור לצד תחושת קרירות ורעננות. מתאימות לכל סוגי העור.




Pixi + Hello Kitty a for Apples – מסכה מיקרו-סיבית מתכלה, המושרת בסרום מולטי ויטמין כדי לסייע לקבלת מראה עור צעיר ורענן באופן מיידי. המסכה מעניקה לעור לחות עשירה, מבהירה ומחליקה אותו. מושלמת לשימוש לפני איפור ומתאימה לכל סוגי העור. כל אריזה מכילה 3 מסכות.




הקולקציה זמינה כעת באתר האונליין של המותג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails