יום שני, 10 בינואר 2022

MAC Cosmetics Lightful C3 Line

סדרת הטיפוח Lightful C של מותג הקוסמטיקה MAC התרחבה לאחרונה וכעת היא מושקת מחדש תחת השם Lightful C3.


במשך השנים עבדו MAC על פיתוח מוצרי איפור וטיפוח לדוגמניות מאחורי הקלעים של תצוגות אופנה רבות. בהתבסס על "ניסיון הבמה" (תרתי משמע) העשיר שלהם, הבינו במותג, שמוצרי טיפוח שקופים ואיפור בסיס הם המפתח לאיפור מושלם שיראה זוהר על הבמה. כך נולדה סדרת "Lightful" ב- 2006.

כעת, כאמור, הסדרה שודרגה וקיבלה את השם "Lightful C3" עם הרעיון, שגם לקוחת הקצה תוכל להנות מעור זוהר ומטופח – לא רק על הבמה, אלא גם בחיי היומיום שלה. הסדרה החדשה כוללת מוצרים בעלי גוון ורדרד כמו פריחת הדובדבן (סאקורה) והם מבטיחים להעניק לעור גוון אחיד בריא וזוהר.

סדרת "Lightful C3" החדשה כוללת, בין השאר, תמצית פריחת הדובדבן ופנינים בגוון ורוד דובדבן, שמעניקים לעור לחות עשירה, זוהר טבעי, מרקם חלק וגוון אחיד. כמו כן, המוצרים עצמם בעלי גוון ורדרד עדין, שמעניקים לעור מראה אחיד זוהר מייד עם השימוש בם.

הסדרה כוללת 11 מוצרי טיפוח ואיפור בסיס. בפוסט זה מוצגים שלושה מהם:

LightFul C3 Radiant Hydration Skin Lotion – תחליב לחות בעל מרקם סמיך, שמתמזג עם העור ומעניק לו תחושה של נפח ומוצקות מיידית לצד מרקם רך וחלק. התחליב מעשיר את העור בהמון לחות, והיות והוא מכיל אבקת פנינים בוהקות בגוון ורוד דובדבן – העור מקבל אפקט של גוון בהיר וזוהר.



Lightful C+ Tinted Primer SPF45 (PA++++) – פריימר בעל גוון ורוד דובדבן עדין, שמעניק לעור אפקט פילטר לתיקון אי-אחידות בגוון העור ואף משפר אותו. כמו כן, הפריימר מחליק נקבוביות ויש לו מקדם הגנה מקרינת UV ברמה של 45SPF, כך שהוא מהווה בסיס מושלם לאיפור שיונח מעליו.



Lightful C3 Natural Silk Powder Foundation SPF15 (PA++) – מייקאפ פודרה, המעניק לעור גימור רך וגמיש מבלי להראות אבקתי כלל. אבקת הפנינים הוורודות דובדבן שהפורמולה שלו מכילה, מעניקה לעור גוון אחיד זוהר טבעי עם גימור מאט. כמו כן, הפורמולה שלו מעשירה את העור בלחות ומגינה עליו במהלך היום. המוצר מוצע ב-9 גוונים שונים ומגיע באריזה הניתנת למילוי.




עוד ניתן למצוא בסדרת "Lightful C3" מוצרים כמו קרם לחות, קרם עיניים, ג'ל מקציף לניקוי העור, מים מיסילריים להסרת איפור, מייקאפ נוזלי, מייקאפ קושן, באלם לחותי לעור הפנים ועוד – כולם, כאמור, מגיעים באריזות וורודות וניחוחות הקשורים לסאקורה (פריחת הדובדבן).









הסדרה צפויה לעלות על המדפים באסיה בתחילת פברואר 2022. טרם ידוע מועד ההשקה בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails