יום שלישי, 11 בינואר 2022

KIKO Sweet Affaires Valentine's Day 2022 Collection

מותג הקוסמטיקה "קיקו מילאנו" חוגג את יום האהבה (וולנטיינ'ס דיי) 2022 עם רגשות רומנטיים המשלבים אהבה ושוקולד. מוס שוקולד, פרליני תות, קרמל וקקאו מהווים השראה לקולקציית Sweet Affaires של המותג.


קולקציית Sweet Affaires נוצרה כדי לחגוג את האהבה על כל צורותיה, כולל זו לממתקים, שאי אפשר לעמוד בפניהם. המוצרים בקולקציה נוצרו כדי לספר את האיחוד בין אהבה לשוקולד: ליין שלם של מוצרי איפור, טיפוח ואקססוריז בהשראת הגוונים והאריזות של ממתקים עסיסיים עשויים קקאו. פלטות צלליות, סמקים, היילייטרים ושפתונים יחד עם מסכות פנים ובושם שאי אפשר לעמוד בפניו, מספרים סיפור אהבה מתוק שהוא גם חוויה חושית.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Guilty Pleasure Eyeshadow Palette – פלטה הכוללת שמונה צלליות בגימורים שונים ופורמולה טבעונית. מבחר הגוונים החמים המתוחכמים הופך את הצלליות למושלמות ליצירת איפור ערב רומנטי. האריזה והגוונים הינם בהשראת עולם השוקולד עם ניודים חומים וורודים בגימור מאט לצד גווני נחושת, שמפניה וזהב עתיק מועשרים בפנינה זוהרת. המרקם שלהן סופר משיי ופיגמנטי והן קלות לטשטוש ומיזוג על העפעף.



Eyeliner Duo – מוצר דו-צדדי המשלב אייליינר טוש בגוון שחור מצד אחד ועפרון עיניים בצד השני, שמוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·         Melted Chocolate – אייליינר שחור ועפרון חום בהיר

·         Lovely Green – אייליינר שחור ועפרון ירוק יער

·         Tasteful Black – אייליינר שחור ועפרון שחור



All In One Mascara And Eyeliner – מוצר דו-צדדי המשלב מסקרה מצד אחד ואייליינר מצידו השני. הפורמולה הטבעונית של המסקרה מספקת אפקט נפח לריסים והיא מועשרת בחמאת קקאו מזינה. האייליינר השחור עוצב לשחרר צבע מלא וסופר פיגמנטי, המגדיר את העין במראה מגנטי.



Delightful Cream Eyeshadow – צללית קרמית המבטיחה להשתלב בצורה מושלמת עם העפעף ולהתמזג בקלות, עם אפשרות לווסת את עוצמת הכיסוי. הצלליות ניתנות להנחה עם האצבעות והן זמינות בגוונים הבאים:

·         Silvery Vibes – לילך בהיר



·         Charmer Rose – ברונזה



·         Choco-Mousse – חום שוקולד



Must Have Look Kit – ערכת איפור פרקטית ליצירת מראה איפור רומנטי. הערכה כוללת מסקרה ואייליינר All In One ושפתון וגלוס Sweet Kiss בשני גוונים:

·         Charamel Touch – מסקרה ואייליינר שחורים, שפתון נוזלי וגלוס בגוון חום ורוד



·         Warm Embrace – מסקרה ואייליינר שחורים, שפתון נוזלי וגלוס בגוון אדום בריק



Duo Cocoa Blush – צמד סמקים, האחד בגימור מאט והשני בגימור סאטן, מלווים בניחוח שוקולד. המוצר זמין בקולקציה בשני גוונים שונים:

·         Ruby Cocoa – ורוד אפרסקי עדין וורוד כהה בוהק

·         Sweet Biscuit – חום שקד וברונזה בשילוב "ורידים" זהובים



Duo Cocoa Highlighter – צמד היילייטרים, האחד בגוון חום זהוב בהיר והשני ברונזה מטאלי, בעלי פורמולה מועשרת בפנינים זוהרות וניחוח שוקולדי.



Sweet Kiss Lipstick – שפתון בעל עיצוב אלגנטי ופורמולה שאינה מכילה נגזרות מן החי. הפורמולה שלו כוללת חמאת קקאו והוא מספק פיגמנט עשיר לצד לחות עשירה, מרקם קרמי וניחוח עדין של קקאו. מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·         Yummy Kisses – חום קרמל

·         Hearty Kiss – בורגונדי חם

·         Romantic Red – אדום תפוח



Sweet Kiss 2 In 1 Liquid Lip Color – מוצר המשלב שפתון נוזלי בגימור מאט מצידו האחד וגלוס זוהר בצידו השני, לשימוש האחד עם השני או בנפרד. שני המוצרים בעלי פורמולה טבעונית וניחוח שוקולדי. בקולקציה מוצעים 6 גוונים שונים:

·         Hazel Cream – ורוד פודרה



·         Caramel Touch – ורוד חום כהה



·         Warm Embrace – אדום בריק



·         Strawberry Praline – אדום תות



·         Delicious Magenta – ורוד רקפת



·         Gourmand Red – אדום ארגמן



Cocoa Color Hydrating Lip Balm – ליפ באלם בעל פורמולה סופר לחותית, מועשרת בחמאות שיאה וקקאו. המרקם הרך שלו מבטיח להותיר את השפתיים מועשרות בלחות למשך 8 שעות עם גימור מבריק טבעי. מוצע בשני גוונים שונים:

·         Cocoa Cuddle – חום שקד ניודי

·         Mauve On Lips – ורוד סגלגל



Cocoa Lip Scrub – פילינג שפתיים מועשר בחמאת קקאו וגבישי סוכר עדינים להסרת תאי עור מתים.



Cocoa Revitalizing Face Mask – מסכת פנים המשלבת חמאת קקאו עם שמן ארגן למראה עור זוהר (מושלמת לפני דייט רומנטי). המרקם המוסי של המסכה מבטיח להותיר את העור רך וגמיש עם ניחוח עדין של שוקולד.



Double Ended Mask Brush – מברשת דו-צדדית ליישום מסכת פנים קרמית. המברשת מעוצבת עם סיבי סיליקון מצד אחד כדי לקחת כמות חומר מדוייקת, וסיבים סינתטיים בצידה השני לפיזור קל של החומר על עור הפנים.



Melting In Love Scent – בושם (או דה טואלט) מתקתק בעל תווים עליוניים של מוס שוקולד, לב של וניל ובסיס של ענבר ומאסק.



הקולקציה זמינה בימים אלו באתר האונליין של המותג באיטליה ובקרוב גם בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails