יום שלישי, 25 בינואר 2022

Smashbox Photo Finish Silkscreen Primers

סמאשבוקס "ממציאים מחדש" את קטגוריית הפריימרים שלהם, עם ארבעה פריימרים חדשים, המסייעים לקבלת איפור מושלם, אבל גם מגנים על העור מפני נזקים סביבתיים ועוד. לכל פריימר מרכיבים ויתרונות שונים.


הפריימר הראשון של סמאשבוקס נולד ב-1996 והפך במהרה למוצר החובה של המותג. מאז הצטרפו לליין החברה עוד מוצרים רבים אחרים, אבל אותו פריט ראשון, המסוגל להאיר את גוון העור ולהעניק לו מראה ראוי לכוכבת הוליוודית, שמר על מעמדו ונותר ללא שינוי. לפחות עד עכשיו!

החל מהחודש מציע המותג את Photo Finish Silkscreen Primers – פריימרים חדשים בעלי ביצועים טובים יותר, אשר מעוצבים לא רק כדי לעזור לאיפור להישאר מושלם לאורך כל היום, אלא גם כדי להגן באופן אקטיבי על העור. הסוד טמון בקומפלקס Silkscreen, שיוצר מחסום נושם אמיתי וקל משקל, המסוגל לשכלל את העור, להחליק ולחזק אותו, תוך שהוא מגן עליו מפני זיהומים, קרינת אור כחול ועוד מזיקים חיצוניים אחרים.

כאמור, בסדרה מוצעים ארבעה פריימרים שונים, כאשר כל אחד מהם כולל מרכיבים אחרים ומיועד לענות על דאגות עור אחרות (עור רגיש ואדמומי, עור יבש, עור עמום ועור שמן):

Photo Finish Correct Anti-Redness Primer

פריימר המיועד לעור רגיש ואדמומי ומרגיע אותו. קומפלקס ה- Silkscreen כולל תערובת מרכיבים - נוגדי חימצון, חומצה היאלורונית, תמצית פרוביוטית, ויטמינים ואצות – שעוזרים להזין ולאזן את העור, כמו גם להגן עליו מפני נזקים סביבתיים. הפריימר הינו בגוון ירוק, שמטשטש אדמומיות ופגמים, הוא מעניק לעור גימור חלק ומצמצם נראות נקבוביות כדי לסייע לאיפור להראות טוב יותר לאורך זמן.





Photo Finish Primerizer and Hydrating Primer

פריימר עם קומפלקס Silkscreen, שכולל חומצה היאלורונית משולשת וניאצינמיד לעור סופר לחותי. לא רק שהוא יוצר מחסום נושם קל משקל, המגן על העור מפני נזקים סביבתיים, הוא גם מספק לו לחות מיידית למשך 72 שעות ומסייע לחדש את מאגר הלחות למראה זוהר וחלק.





Photo Finish Illuminate Glow Primer

פריימר היוצר מחסום קל משקל ונושם, עמוס בוויטמין C ותמצית פסיפלורה. קומפלקס ה- Silkscreen כולל תערובת מרכיבים, המסייעים להזין, לאזן ולהגן על העור מפני נזקים סביבתיים. חומצה היאלורונית מעניקה לחות ומפטמת את העור למשך 48 שעות, בעוד שתמצית הפסיפלורה מסייעת בחיזוק מחסום העור. פנינים דחוסות דק מסייעות להאיר ולהבהיר את העור ולהעניק לו מראה זוהר.





Photo Finish Control Mattifying Primer

פריימר ג'ל עם קומפלקס Silkscreen, הכולל חומצה סליצילית, תמצית הממליס ואבץ, שמסייעים לשלוט על ייצור השומן העודף (סבום) בעור, מבלי לייבש אותו, כדי לשמור על גימור מאט של העור ולגרום לאיפור להראות טוב לאורך שעות ארוכות.





ארבעת הפריימרים החדשים זמינים החל מינואר 2022 בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails