יום חמישי, 24 בפברואר 2022

זעזוע בהנהלת "אסתי לאודר"

ג'ון דמזי (John Demsey), אחד מהמנהלים הבכירים בקונצרן "אסתי לאודר" ואחד האנשים החזקים ביותר בתעשיית היופי, הוצא לחופשה ללא תשלום בעקבות פוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, וכלל השמצה גזענית ובדיחות על קוביד-19.


הפוסט, שבינתיים הוסר מחשבונו האישי של דמזי, הציג ממ עם עטיפת ספר מזוייפת של תוכנית הטלוויזיה "רחוב סומסום" והכיל, כאמור, ביטוי גזעני ובדיחות על קוביד-19.

בהודעה שפרסמה הנהלת החברה לתקשורת, נכתב: "נכנס לתוקף באופן מיידי, ג'ון דמזי הוצא לחופשה ללא תשלום עקב תוכן שפורסם בחשבון האינסטגרם שלו. התוכן שפורסם אינו מייצג את הערכים של חברות אסתי לאודר. כחברה המחוייבת עמוקות לפעולות והתנהגויות כוללניות, ובהתאם למדיניות החברה שלנו, העובדים שלנו וההנהגה שלנו אחראים לשמירה על ערכים אלו."

במאי האחרון ציין דמזי 30 שנות פעילות ב"אסתי לאודר". עד כה הוא פיקח על פורטפוליו רחב של מותגים בחברה, ביניהם M·A·C, Clinique, Becca, Too Faced, Smashbox, Glamglow ו- Tom Ford Beauty. בנוסף, דמזי מוביל את ארגון הקריאייטיב הכלל-ארגוני של החברה ומפקח על מרכז הקריאייטיב למצויינות, המתמקד בקידום מתמשך של יכולות יצירתיות וכישרונות ברחבי החברה.

לפני תפקידו הנוכחי, דמזי שימש כנשיא הקבוצה במשך 10 שנים והוביל מספר מותגים לצמיחה. יש לו ניסיון עשיר בתעשיות היופי והקמעונאות היוקרתיות והוא פעיל במספר אירגוני איידס ובריאות. ראוי לציין, כי הוא משמש גם כיו"ר קרן האיידס של MAC, שגייסה עד היום יותר מ-500 מיליון דולר במאבק נגד נגיף ה- HIV/AIDS.

לפי שעה, לא ברור כמה זמן תתקיים ההשעיה של דמזי ומי ידאג למלא את מקומו בזמן שייעדר.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails