יום ראשון, 27 בפברואר 2022

NIVEA Stop Pimples 3in1 Wash Scrub Mask

"ניוואה" מציגה את NIVEA Stop Pimples 3in1 Wash Scrub Mask – מוצר ניקוי לפנים בעל שלושה תיפקודים שונים: ניקוי, פילינג ומסכה.


בין אם אתם בגיל הנעורים או כבר בוגרים יותר, פצעונים בפנים מהווים מטרד רציני וגורמים, בין השאר, לתיסכול וירידה בבטחון העצמי. פצעונים יכולים להתפתח כאשר תאי עור מתים מתערבבים עם עודף סבום (שומן). תערובת זו סותמת את הנקבוביות בעור וגורמת לנפיחות והצטברות חיידקים ולבסוף גם מופיעה מוגלה. לכן, חשוב מאד לדאוג לניקוי וטיפוח של העור באופן קבוע באמצעות מוצרים יעודיים.

NIVEA Stop Pimples 3in1 Wash Scrub Mask הינו מוצר בעל פורמולה אנטי-בקטריאלית, שמעניק ניקוי עמוק לעור, מסייע לשחרר נקבוביות סתומות ולנקות פצעים קיימים. הפורמולה שלו משתמשת במרכיבים איכותיים, כמו תמצית מגנוליה טבעית וחימר קאולין, היא אינה מגרה את העור ומסייעת בהסרת זיהומים ללא שימוש במיקרו-כדוריות.

המוצר מושלם לשימוש על עור שומני, עור מעורב ועור הנוטה לפצעונים. בשימוש כתרחיץ פנים, הוא מסיר זיהומים, מנקה את העור לעומק ומותיר אותו רענן. כפילינג, הוא יפתח נקבוביות סתומות, יטהר את העור ויסייע בהפחתת הצטברות חיידקים הגורמים לפצעונים. כמסכה, הוא יעדן את מראה העור ויתמוך בעור פנים מושלם.

את NIVEA Stop Pimples 3in1 Wash Scrub Mask ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם (מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails