יום שני, 14 בפברואר 2022

Clarins Double Serum Eye

מאז שהושק ה"דאבל סרום" (הסרום הכפול) של קלרינס ב-1985, הוא הפך למוצר הנמכר ביותר בכל היסטוריית המותג ואף זכה בכמעט ארבע מאות פרסים שונים. כעת, 36 שנה מאוחר יותר, מציגים "קלרינס" את Clarins Double Serum Eye – סרום עיניים, המבוסס על הסרום האייקוני לפנים ומיועד להפיג סימני גיל ועייפות.


"הכל מתחיל כשהאחר אומר לא". את המילים האגדתיות הללו אמר ז'אק קורטין-קלרינס (Jacques Courtin-Clarins) ב-1985, ומאז הכל היסטוריה. מייסד קלרינס רצה לפתח את מוצר האנטי אייג'ינג הטוב בעולם, כזה שישלב את כל המרכיבים הטיפוחיים הדרושים לשמירה על צעירותו של העור.

עבור הכימאי הראשי של החברה האתגר היה בלתי אפשרי, שכן חלק מהמרכיבים הפעילים היו ממיסים במים וחלקם מסיסים בשמן. ז'אק קורטין-קלרינס המציא אריזה שתכיל את חומרי הגלם בשני בקבוקים נפרדים ויעורבבו האחד עם השני על-ידי המשתמשת בעת השימוש בפועל במוצר. כך נולד הסרום הכפול לפנים של המותג ותוך זמן קצר הפך למוצר הפופולרי ביותר של קלרינס בכל הזמנים. למעשה, בכל 5 שניות נמכר בעולם בקבוק אחד שלו.

כאמור, סיפור ההצלחה של הדאבל סרום ממשיך כעת עם הסרום הכפול לעיניים והוא מתאים לכל מי שמחפשת מוצר טיפוח הוליסטי ואינטנסיבי להפחתת סימני הגיל בעור שמסביב לעיניים ושמירה על מראהו הצעיר.



מאחר והעור סביב העיניים דק פי ארבע מאשר בשאר הפנים, הוא זקוק לטיפוח מיוחד ולמוצר בעל הרכב קליל ועדין כמו העור. הסרום הכפול לעיניים מכיל 96% מרכיבים טבעיים ומועשר ב-13 תמציות צמחים. אחת מהן היא תמצית צ'רוויל בר אורגנית בעלת יכולת לשפר את התכונות הטיפוליות של החומרים הפעילים ולסייע בשמירה על חוזק וחיוניות העור. בשילוב עם תמצית כורכומין, תמצית הצ'רוויל בר האורגנית מסייעת לעור בחמש פונקציות חיוניות השומרות על מראה עור צעיר: התחדשות, חימצון, הזנה, לחות והגנה.



הטכנולוגיה של המוצר נותרה ללא שינוי, כלומר כמו בסרום הכפול לפנים – שילוב של שני סרומים (האחד תחליב והשני ג'ל מרענן) במוצר אחד. כאשר משתמשים במוצר, הפורמולה הכפולה מתמזגת לאחת, נספגת במהירות בעור ומותירה תחושה נעימה של תחליב יחד עם אפקט החלקה של ג'ל.



כבר מהשימוש הראשון בסרום הכפול לעיניים, העור שסביב העיניים מרגיש חלק יותר, עשיר בלחות ונראה רענן. שימוש קבוע במוצר יחליק קמטים, יטשטש עיגולים כהים ונפיחות, יחזק את העור סביב העיניים ויעניק לו מראה קורן יותר. אגב, הסרום הזה מתאים לכל סוגי העור, במיוחד לבעלות עור רגיש ולאלו שמרכיבות עדשות מגע.

כמו בסרום לפנים, גם סרום העיניים מצוייד במשאבה נוחה, המאפשרת שליטה בכמות אותה רוצים להוציא. כמו כן, הודות לנפח הנוח של הבקבוק (20 מ"ל), הוא קל לנשיאה בתיק לכל מקום. אגב, חשוב לציין, שהבקבוק עשוי פלסטיק ממוחזר והאריזה החיצונית עשוייה מנייר שהופק מיערות בני קיימא. כמו כן, למניעת עודפי נייר, אין קרטון באריזה הפנימית של המוצר.

את Clarins Double Serum Eye ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם ובאתר Chozen (מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪, תכולה: 20 מ"ל).

 

תגובה 1:

  1. אוהבת את המוצרים של החברה הזאת, עדיין לא ניסיתי את הסרום שלהם בגלל המחיר. אולי אחסוך ואנסה לרכוש בחודש הבא.
    תודה על השיתוף

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails