יום ראשון, 20 בפברואר 2022

Natasha Denona I Need a Rose Collection

המאפרת ובעלת מותג האיפור הנושא את שמה, נטאשה דנונה, משיקה את I Need a Rose – אוסף מוצרי שפתיים ורוד, המשלב את כל מה שצריך עבור שפתיים זוהרות ומטופחות.


הצבע הוורוד, על כל גווניו, הוא המפתח למראה שמתאים לכל אירוע. זהו צבע נשי ואלגנטי ונראה שהוא חביב במיוחד על נטאשה דנונה. אחרי פלטת הצלליות Retro שהשיקה, שמבוססת על גוונים ורודים, היא מציגה כעת אוסף שפתיים ורוד.



אוסף השפתיים החדש I Need a Rose מורכב משפתון לחותי מאד, ליפגלוס עסיסי ועפרון שפתיים קרמי בגימור מאט – כולם מוצעים בשלושה גוונים וורודים המקושרים לעולם הפרחים ומושלמים לעונת האביב הבאה עלינו לטובה.



הגוונים והפורמולות היוקרתיות באוסף מספקות צבע תוסס מיידי עם תחושת רכות של עלי כותרת, הם מתאימים לכל גווני העור וניתן לערבב ביניהם לקבלת מיגוון מראות איפור.

I Need A Rose Lipstick – שפתון שנוצר בהשראת סדרת השפתונים Natasha Denona I Need a Nude Lipsticks, שהושקה ב-2019 והורכבה מגוונים טבעיים. השפתונים בסדרה החדשה והוורודה מגיעים עם פורמולה חדשה, מועשרת בתמציות אלוורה ופאפיה, המזינים את השפתיים בלחות עשירה ומטפחים אותן. המרקם של השפתונים מזכיר ג'ל והוא ממלא את השפתיים, מעצב אותן ומגן עליהן.




השפתון מספק צבע עשיר עם כיסוי מלא, מבלי לייבש את השפתיים, הגימור שלו הינו סמי-מבריק והוא מוצע בשלושה גוונים וורודים שונים:

·         Daphne – ורוד ארגמני

·         Calla – ורוד חום

·         Peony – ורוד קלאסי







I Need A Rose Lip Gloss – ליפגלוס חדש ומפנק במיוחד עם פורמולת ג'ל חדשנית המחליקה בקלות על השפתיים ועמידה לאורך זמן. הליפגלוס מספק יתרונות טיפוח כמו של באלם לצד גוון זוהר ומבריק כמו מראה, רק ללא תחושת דבקות. השפתיים מקבלות מראה מלא יותר ומוגדרות בצורה מושלמת. פורמולת הליפגלוס מועשרת בשמנים בוטניים ואסטרים מרככים, המרגיעים, מרעננים ומחדשים שפתיים יבשות וסדוקות.

·         Daphne – ורוד ארגמני

·         Calla – ורוד חום

·         Peony – ורוד קלאסי







I Need A Rose Lip Crayon – תוחם שפתיים אולטרה-קרמי בגימור מאט ועמיד לאורך כל היום. העפרון בעל פיגמנט עשיר מאד, והוא מציע את העושר של שפתון בצורת עפרון, ליישום מדוייק מאד וללא מאמץ.

·         Daphne – ורוד ארגמני

·         Calla – ורוד חום

·         Peony – ורוד קלאסי





האוסף הושק אונליין החל מהשבוע ובקרוב יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails