יום שני, 21 בפברואר 2022

KIKO Blossoming Beauty Spring 2022 Collection

קולקציית אביב 2022 של מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו מילאנו" מציגה אוסף מוצרים צבעוני וריחני כמו פרחים רעננים.


פרחים, סמל של נשיות ורגשות, הם מושא ההשראה של קולקציית האיפור של "קיקו" לאביב 2022. האוסף חוגג את הייחודיות שביופי, כמו ברגעי הלבלוב של הפרחים עם שלל צבעים וריחות.

הקולקציה כוללת מוצרי איפור וטיפוח בהתאמה מלאה למגמות היופי העכשוויות, עם פורמולות מועשרות ברכיבים טבעיים, כמו תמציות קורנפלור, ורד, רימון ושמן שקדים, שעורבבו במומחיות כדי להעניק לחות ולפנק את העור. שיחרור של ריחות פרחוניים נעימים, מרקמים חושניים וצבעים אלגנטיים מובילים את החושים שלנו אל הגן הסודי של קולקציית Kiko Blossoming Beauty לאביב 2022.




בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Blossoming Beauty Enchanting Eyeshadow Palette – פלטת צלליות באריזה מעוטרת בפרחים מובלטים בגוון סגול לילך פסטלי. הפלטה כוללת 6 צלליות בגווני ניוד במרקם רך ובגימור מאט, מטאלי או שיש. בקולקציה מוצעת הפלטה בשני שילובי גוונים:



·         Flight of the Butterfly – גוונים וורודים חומים וחלודים

·         Sun in the Sky – גוונים חומים זהובים




Blossoming Beauty Dazzling Liquid Eyeshadow – צלליות נוזליות בעלות פורמולה מועשרת בפנינים המעניקות אפקט רב-מימדי למראה. הצלליות עמידות עד 12 שעות. בקולקציה ארבעה גוונים שונים:



·         Irish Charm – ורוד בייבי קר בהיר

·         Gold Freesia – ברונזה מוזהבת



·         Coral Gardenia – קורל כתמתם

·         Brown Lotus – נחושת



Blossoming Beauty 3-In-1 Eyeshadow & Eyepencil – מוצר דו-צדדי: בצידו האחד צללית קרמית ובצידו השני עפרון. שילוב של השניים מאפשר ליצור מראות איפור מגוונים. בקולקציה מוצעים ארבעה גוונים לבחירה:

·         Black & Golden – עפרון שחור מאט / צללית זהובה שימרית

·         Brown & Copper – עפרון חום מאט / צללית כתום חלודה קרמית

·         Burgundy & Rose – עפרון בורגונדי מאט / צללית ורוד חיוור שימרי

·         Violet & Lilac – עפרון לילך מאט / צללית ורוד בייבי מנצנץ



Blossoming Beauty 3-In-1 All Over Stick – צללית קרמית בצורת סטיק ובגימור מאט, שמתאימה לשימוש על העיניים, שפתיים ופנים. המוצר בעל פיגמנט עשיר ומרקם קרמי, קל למיזוג ומרגיש נוח על גבי העור. בצידו השני של הסטיק מצויה ספוגית קטנה, שבאמצעותה ניתן לטשטש את הצללית:



·         Daisy Sand – חום ניודי

·         Elegant Mauve – ורוד ארגמני

·         Romantic Rose – חום ורדרד

·         Cherry Heart – ארגמן כהה



Blossoming Beauty 3-In-1 Mascara – מסקרה בעלת שני אפליקטורים, המאפשרת להשיג שלושה אפקטים באותו הזמן: הארכה, נפח ועיגול. המברשת בצורת שעון החול מעוצבת להעניק נפח לריסים, בעוד שהשניה פועלת על הארכה ועיגול שלהם. שימוש משולב בשתי המברשת מבטיח מראה פנורמי יפייפה לריסים.




Blossoming Beauty Eyebrow Duo – מוצר לגבות המשלב עפרון מצד אחד וג'ל מעצב מצד שני, שניהם באותו הגוון:

·         Blond – בלונד קר

·         Auburn – חום

·         Medium Brown – חום בינוני

·         Granite – חום כהה/שחור



Blossoming Beauty Romantic Shades Of Face & Eyes Palette – פלטה הכוללת ארבעה גוונים לשימוש על הפנים והעיניים, בגימור מאט או מטאלי. הגוונים בפלטה מתאימים לשימוש כברונזר, סומק או היילייטר ויש להם ניחוח עדין של סיגליות:

·         Sun Kissed – קרמל סאטן

·         Flowlery Field – ורוד כהה מאט

·         Love in Gold – זהב בהיר סאטן

·         Morning Light – ורוד ניודי סאטן



Blossoming Beauty Hydrating & Long Lasting Blurring Effect Foundation – מייקאפ באריזת קומפקט עם תבליט מקסים של ורד מוטבע עליו. הפורמולה שלו מועשרת ברכיבי לחות שונים והוא מתמזג בצורה אחידה וחלקה על העור, עם כיסוי בינוני שניתן לבניה וגימור קורן. המייקאפ מוצע בשמונה גוונים שונים.



Blossoming Beauty Blooming Perfecting Powder – פודרה שקופה לקיבוע המייקאפ באריזת קומפקט. הפודרה מתאימה לכל גוון עור והיא מרגישה קלילה על העור. הפורמולה שלה מועשרת בחלקיקים מאירים, שמעניקים גימור קורן לעור ומטשטשים פגמים קלים.



Blossoming Beauty Multi-Finish Floral Blush – סומק בעל מרקם משיי המתמזג עם העור ומעניק לו גימור טבעי. הסומק מציע שילוב של שני גימורים באחד: מאט ושימרי, כדי ליצור אפקט משחקי אור על העור. כמו כן, לסומק יש ניחוח עדין של פרח הלוטוס:



·         Natural Freesia – חום טרקוטה

·         Coral Lily – ורוד קורלי

·         Lovely Mauve – ורוד חום



Blossoming Beauty Floral Bronzer – ברונזר המיועד לחמם את גוון העור ולפסל את הפנים, מתמזג ומטשטש בקלות עם עור הפנים:



·         Golden Honey – קרמל מאט

·         Bright Sienna – חום ביסקוויט מאט




Blossoming Beauty Flower Glow Hydrating Lipstick – שפתון לחותי עם גימור מבריק וניחוח פירותי מתקתק:




·         Morning Cappuccino – ורוד ניודי עם ניחוח משמש

·         Fresh Mauve – ורוד ארגמני עם ניחוח רימון

·         Fine Rosewood – חום ורדרד עם ניחוח תות

·         Hibiscus Red – אדום ארגמן עם ניחוח דובדבן



Blossoming Beauty Long Lasting Matte Lipstick – שפתון בעל פיגמנט עשיר, מרקם רך וגימור מאט, שנותר על השפתיים עד 8 שעות. הפורמולה שלו מועשרת בתווי ניחוח עדינים של דובדבן:



·         Dawn Rose – חום ניודי

·         Terracotta Brown – חום אדמדם

·         Mauvewood – ורוד ארגמני



·         Guava Pink – אדום פטל

·         Marsala Rose – אדום יין

·         Fiery Red – אדום אש



Blossoming Beauty Charming Lip Gloss – ליפגלוס בגימור מבריק, מועשר בתמציות רימון ושמן חוחובה המטפחים את השפתיים ומרככים אותן. הליפגלוס מלווה בניחוח עדין של וניל:




·         Nude Lilac – ורוד בייבי

·         Sophisticated Mauve – ורוד מאובק



·         Dream Rose – ורוד רקפת

·         Sunny Brick – טרקוטה



Blossoming Beauty Flower Escape Lip Oil – שמן שפתיים עם ניחוח פרחוני עדין.




Blossoming Beauty Refreshing Face & Eyes Serum – סרום המעניק לחות לעור הפנים, מתאים גם לאיזור העדין שסביב העיניים. מועשר בתמציות גוג'י ואצות יחד עם זרעי תמר הינדי, מיי סיגליות ופירות אדומים. הסרום נספג במהירות בעור ומשמש בסיס מושלם לאיפור הפנים.




Blossoming Beauty Secret Garden Face Toner – מי פנים, המבוססים על תמציות עלי כותרת כמו אדמונית ויסמין. מיועדים להשיב לעור את המראה הקורן הטבעי שלו, נספגים במהירות בעור ומותירים אותו חלק למגע ובהיר למראה.




Blossoming Beauty Hydrating Face Cream SPF20 – קרם פנים, מצוייד במסנן קרינה ברמה של SPF20 להגנה מפני קרינת השמש. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות שמן שקדים, חמניה ואדמונית שמעניקים לעור לחות והזנה, ומיקרו כדוריות ורודות, המתמזגות עם העור ומעניקות לו מראה אחיד ובהיר יותר עם גימור קורן.



Blossoming Beauty Blooming Rose Body Shower Mousse – סבון רחצה בעל ניחוח פרחוני. המרקם המוסי של המוצר מותיר את העור חלק וקטיפתי עם ניחוח עדין של וורדים.



Blossoming Beauty Flower Wonderland Nail Lacquer – לק בעל פיגמנטים צבעוניים ופנינים מחזירי אור. כמו כן, לפורמולה שלו יש ניחוח וורדים עדין:



·         Nude Rose – ורוד חיוור

·         Precious Clay – ורוד בינוני



·         Vivid Mauve – ורוד רקפת

·         Almost Indigo – סגול לילך



Blossoming Beauty 4-In-1 Brush – מברשת איפור חדשנית, בעלת עיצוב מיוחד שמאפשר להתאים אותה למספר שימושים שונים. למעשה, מדובר בארבע מברשות שונות במוצר אחד! הקצוות השונים של המוצר מאפשרים להחליף בקלות את סוגי המברשת ולעבור ללא חשש לשימוש בין מוצרים קרמיים ליבשים, הודות לסיבים הסינתטיים הרכים של המברשות.




הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

3 תגובות:

  1. ואו. זו קולקציה שכמעט כל פריט בה הוא must have
    מוצרי הפנים של קיקו מדהימים. סקרנית גם לגבי מוצר הגבות והשפתונים. את כל גווני הקלים וגם את הפודרה והמייקפ בקוצור ארזי לי הכל. נקוה שיגיעו בקרוב לאתר אונליים. הצלליות הנוזליות נראות בגוונים דומיםנמידי?

    השבמחק
  2. אכן וואו הבעיה שזה לא בטוח יגיע לארץ שיש הרבה קולקציות שהיו מהממות ולא הגיעו

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails