יום ראשון, 27 בפברואר 2022

Catrice Spring Summer 2022: מוצרים חדשים

מותג הקוסמטיקה הגרמני "קטריס" מציג מוצרי איפור, טיפוח וציפורניים חדשים לעונת אביב קיץ 2022.


עם בוא האביב, ישנה תחושה של התחדשות וחופש, לכן "קטריס" מציגים קולקציית מוצרים חדשה שתסייע לנו במהלך הימים החמים ובשהייה רחוק מהבית, בחופשה נעימה וכייפית. המוצרים בקולקציה מציגים אווירה שמחה וחיובית, שמתבטאת באמצעות צבעים נועזים, עיצובים שובבים ומרקמים יוצאי דופן. מלבד מוצרי איפור, מציג המותג גם מוצרי טיפוח עם פורמולות הקשובות לצרכי העור ונחוצים להשגת בסיס איפור מושלם לפנים. לפניכם סקירה של כמה מהם:

Pro Hint Of Mint Slim Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, המשלבת צבעים קלאסיים יחד עם גוונים תוססים יותר, שמזמינים לצאת מאזור הנוחות שלנו. הצלליות מוצעות בגימורים שונים של מאט, שימר ומטאל והן סופר פיגמנטיות.




Brow Powder Eyebrow Set – פלטת גבות בעלת פורמולה עמידה במים, שעוצבה לשמור על איפור גבות ללא רבב לאורך כל היום. הפלטה מכילה שני גווני צלליות ומצורפת לה מברשת דו-צדדית, המאפשרת לסרק את הגבות ולהגדיר אותן בדיוק ובקלות. הפלטה מוצעת בשני גוונים שונים:

·         010 Ash Blond – בלונד אפרפר

·         020 Ash Brown – חום קר




On Point Eyebrow Pen – טוש לגבות בעל קצה לבד דק, אידיאלי למילוי מדוייק של הגבות. המרקם הנוזלי מבטיח שרטוט קל עם גימור טבעי. מוצע בארבעה גוונים:

·         010 Dark Blonde – בלונד אפרפר כהה

·         020 Medium Brown – חום קר

·         030 Warm Brown – חום חם

·         040 Dark Brown – חום כהה



Max It Volume & Length Mascara – מסקרה המשלבת נפח מקסימלי אורך יוצא דופן בזכות שילוב חדשני של מברשת וטקסטורה. המברשת המיוחדת של המסקרה בעלת זיפים רכים ארוכים וקצרים, שלוכדים כל ריס וריס. הפורמולה שלה מועשרת בסיבי תאית המספקים אפקט הארכה וכן בחמאת שיאה מזינה. המסקרה מגיעה באריזה בגוון סגול לילך ובגוון שחור בלבד.



Pure Volume Mascara – מסקרה המעניקה נפח יוצא דופן לריסים ופועלת לטיפוחם במקביל. הפורמולה שלה כוללת תמציות שמני שקדים וקיק, המעודדים את צמיחת הריסים, מזינים אותם ומגנים עליהם. יש לציין, שהפורמולה שלה טבעונית ונטולת בישום והיא מתאימה גם לעיניים הרגישות ביותר. המסקרה מוצעת בגוון סופר שחור ובשתי גרסאות: רגילה (אריזה ורודה) ועמידה במים (אריזה כחולה).



Volumizing Extreme Lip Polish – ליפגלוס שקוף מנפח שפתיים בעל פורמולה, המשלבת תמציות יוזו (מקור עשיר בויטמין C), ליים ומנטה ממריצים ומרעננים. כמו כן, היא מועשרת במיקרו גליטרים מבריקים, המוסיפים אפקט הברקה וניפוח לשפתיים.



Better Than Fake Lips Gloss – ליפגלוס בעל פורמולה המועשרת בקומפלקס של חמאה, קולגן צמחוני ו- Volulip™(מרכיב פעיל היוצר אפקט נפח מיידי ובעל טעם מנטה עדין עם אפקט קירור נוסף). הליפגלוס בעל מרקם רך וקליל ומבטיח לא להיות דביק. בקולקציה מוצעים 5 גוונים שונים עם כיסוי בינוני וגימור שקוף:

·         010 Maximum Glow – לבן קרח שקפקף

·         020 Dazzling Apricot – ורוד אפרסקי

·         030 Lifting Nude – ורוד ניודי

·         040 Volumizing Rose – ורוד עתיק

·         050 Plumping Pink – ורוד בינוני עם גליטרים לבנים



Drunk'n Diamonds Lip Balm – שפתון ליפ באלם, חתוך בצורת יהלום, מועשר בוויטמין E, חמאת מנגו ו- Volulip, המעניקים לשפתיים לחות, הזנה ונפח. הליפ באלם עוטף את השפתיים בצבע עדין עם נצנצים זעירים והוא מוצע באוסף בשלושה גוונים שונים:

·         010 Guilty Treasure – ורוד צדף

·         020 Rated R-Aw – ורוד ניוד

·         030 I Couldn't Caratless – ורוד פוקסיה



Flower & Herb Edition Lipstick – שפתון בעל פורמולה המועשרת בתמציות פרחים וחומצה היאלורונית כדי לשלב איפור וטיפוח. לשפתון מרקם ג'לטיני, המבטיח שפתיים עשירות בלחות עם תחושה נוחות מושלמת:

·         010 Peony Petal – ורוד כהה

·         020 Magnolia Bouquet – ורוד סגלגל

·         030 Blooming Orchid – אדום רובי

·         040 Pomegranade Flower – אדום רימון



Face Primer – הקולקציה כוללת שלושה סוגים שונים של פריימרים לפנים, המותאמים לצרכי עור שונים. כל אחד מהפריימרים מיועד לאחד את גוון העור, להעניק לו גימור מאט ולהעשיר אותו בלחות. כמו כן, הם מיועדים לשפר את עמידות האיפור במונח מעליהם:

·       The Perfector Poreless Blur Primer – מועשר בניאצינמיד עם תכונות הארה לעור חלק וקורן;

·   The Mattifier Oil-Control Primer – מועשר בתמצית קליפת ערבה וקומפלקס Evermat, ללא שמנים וסיליקונים, לגימור מאט של העור ושליטה על יצור הסבום.

·    The Hydrator Plump & Fresh Primer – מועשר בתמצית אלוורה לחותית ומיועד להעניק תחושת רעננות לעור.





Liquid Camouflage Concealer – קונסילר בעל פורמולה חדשה ועמידה לטווח ארוך, כולל במים, וללא סיליקונים וחלקיקים מיקרופלסטיקים. המרקם הנוזלי של הקונסילר מבטיח לכסות כהויות, אדמומיות, פגמים ואפילו קעקועים! הקונסילר מוצע בשתי גרסאות: בגוון ירוק לניטרול אדמומיות וב-5 גוונים שונים המתאימים לעור בהיר עד כהה-בינוני.



HD Liquid Coverage Foundation – המייקאפ הנוזלי האהוב בפורמולה חדשה. מועשר בניאצינמיד ונקי מחלקיקים מיקרופלסטיקים. מעניק גימור טבעי מושלם ואחיד עם אפקט של עור שני. מוצע בששה גוונים שונים המתאימים לעור בהיר עד בינוני-כהה.





Glow Lover Oil-Infused Highlighter – היילייטר במרקם שיש, המערבב גווני בז' וורוד ומעניק זוהר עדין לעור הפנים. הפורמולה שלו מועשרת בשמן מקדמיה בעל תכונות הזנה.



Face Serum – סרום פנים לשימוש לפני קרם הלחות, מוצע בקולקציה בשתי גרסאות:

·      Energy Superfruit + Protection Serum – מועשר בויטמין E, תמציות גוג'י ברי ואסאי ומכיל פילטרים להגנה מקרינת אור כחול;

·         Hydro Supercharged Serum – סרום עם חומצה היאלורונית וניאצינמיד לפעולת הזנה והארה



Pore SOS Spot Treatment – מוצר טיפולי לפגמים בעור הפנים. מכיל חומצה סאליצלית, תמצית אגוזי לוז, גליצרין וביסבולול (Bisabolol- תרכובת כימית ריחנית המופקת מפרח הקמומיל וצמחים אחרים) להזנה והרגעה של העור. מבטיח להפחית את מראה הפגמים בתוך 12 שעות!



Nail Polish – בקולקציה מוצעים מיגוון של לקים ומוצרי טיפוח לציפורניים:

Magic Repair Nail Oil – שמן לציפורניים בעל פורמולה דו-פאזית הכוללת 78% שמנים וויטמין E. מיועד להזין את הציפורניים, להעניק להן לחות ולחדש את רקמת הציפורן.



Repair Nail Building Base Coat – בסיס שקוף לציפורן עם רכיבי חיזוק והמרצה.



Maxi Stay Gel Top Coat – טופקוט המיועד ליישום מעל הלק על-מנת להאריך את העמידות שלו עד ל-10 ימים. הגימור שלו מבריק כמו לק ג'ל שקוף.



המוצרים החדשים של "קטריס" לעונת אביב/קיץ 2022 זמינים כבר מהחודש (פברואר 2022) בחלק מנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails