יום שני, 14 בדצמבר 2009

כל אשה ומה שמתאים לה...


חברת התרופות דקסל פארמה משיקה את "פליים", "פמינט" ו"פלורט" - משפחת גלולות חדשה בהרכבים הורמונאליים שונים, אשר מאחוריה עומדת האמונה, שכל אישה ונערה צריכה לקבל גלולה שתתאים לה באופן אישי, על-פי שקילת מכלול הגורמים שהביאו אותה ליטול גלולות ותוך התחשבות רבה בצרכים ההורמונאליים שלה ובאורח חייה.

חשוב לציין, כי מידי שנה עוברות בישראל כ-3000 צעירות הפסקות היריון - מתוכן, כ-300 יעברו הפסקת הריון חוזרת כבר באותה השנה. לדברי פרופ' דניאל זיידמן, יו"ר החברה הישראלית לאמצעי מניעה ובריאות מינית, הנתונים החמורים הללו נובעים בין היתר מחוסר מודעות לשימוש בגלולות וידע מוטעה ושלילי הקיים אצל הצעירות לגבי גלולות למניעת הריון. פעמים רבות, הדעה השלילית על גלולות למניעת הריון מביאה לאי שימוש בהן בקרב צעירות, או לשימוש לא נכון.

חברת דקסל פארמה, בשיתוף עם החברה הישראלית לאמצעי מניעה ובריאות מינית, החלה לאחרונה בקמפיין רחב להעלאת המודעות לשימוש בגלולות למניעת הריון. הקמפיין פועל תחת הכותרת "10 המיתוסים על גלולות למניעת הריון", ומטרתו להביא לנשים ונערות את הידע העדכני ביותר לגבי גלולות למניעת הריון ולהיאבק בדעות קדומות ושגויות לגבי השימוש בהן ותוצאותיו.

עם הגעתן של הגלולות החדשות, "פליים" ו"פלורט", נשאלה השאלה מה עוד ניתן לעשות על מנת לשפר את ההיענות לגלולות למניעת הריון ואת הדבקות בטיפול בגלולות. לאור זאת, בדקו בדקסל פארמה מה אומרים על הנושא הרופאים הגיניקולוגים, וגם – מה הנשים עצמן רוצות?

בחינה של הנושא מעלה, באופן ברור, כי השונות הקלינית בין הגלולות היא לא רבה. המטופלות, לעומת זאת, שונות מאוד האחת מהשנייה, וכולן העלו צורך ברור לקבל מרופא הנשים את ההרגשה שהן מיוחדות ושהוא מתאים להן גלולות באופן אישי, תוך התחשבות במכלול חייהן.

לאור זאת, מרחיבה דקסל פארמה את סל הגלולות שלה, ומוסיפה ל"פמינט", הגלולה הסגולה הוותיקה, גם שתי גלולות חדשות, באריזות צבעוניות: "פליים" - הגלולה אדומה ו"פלורט" - הגלולה הירוקה – שתיהן גלולות במינון אסטרוגני נמוך ונמוך מאוד ובהרכבים פרוגסטרונים שונים. שלוש הגלולות, "פליים", "פמינט" ו"פלורט", ירכיבו יחד את סל הגלולות של דקסל פארמה וייתנו מענה רחב לכלל המטופלות בזכות ההרכבים והמינונים ההורמונאליים המגוונים.

בדקסל פארמה מאמינים, שכל אישה היא עולם ומלואו, וככזו יש לה צרכים שייחודיים רק לה. יש כאלה המבקשות ליטול גלולות בשל היותן אמצעי מניעה בטוח ויש המבקשות ליטול גלולות לצרכים שקשורים לסגנון חיים כמו הסדרת המחזור, הפחתת כאבי מחזור, או לשיפור מראה העור.

אבל דבר אחד משותף לכל הנשים: לכולן מגיע יחס אישי וכולן היו רוצות שיתאימו להן את הגלולה בהתאם לצרכים הרפואיים והאישיים שלהן!

2 תגובות:

  1. איזה צבעים יפים!!!
    אהבתי את האדום!

    השבמחק
  2. מה ההבדל בין פמינט לפלורט?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails