יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו-יורק לאביב/קיץ 2010 (חלק אחרון)

Erin Fetherston

את ההשראה לעיצובים שלה, לקחה ארין פת'רסטון מנשים בחופשה טרופית. צוותי האיפור והשיער הלכו בעקבותיה: המאפרת לוסיה פיקה (ל-MAC) יצרה מראה שזוף ולוהט ע"י מריחה של קרם בגוון חום על עצמות הלחיים והתזה קלה של ספריי גליצרין על הלחיים, הסנטר והאף. את השפתיים היא הבליטה באמצעות שפתון כתום מאט. השיער נותר במראה טבעי, בריא, ישר ונקי כשרק החלק העליון שלו נמשך לאחור.

Erin Fetherston

Victoria Beckham

אוסף האביב של ויקטוריה בקהאם ל-2011 מלא בשמלות מסוגננות עם פריטים בלתי צפויים כמו רוכסנים חשופים וקפלים מבדי משי בגוונים עליזים ובדי ג'רזי (הסימן המסחרי של הספייסית גירל לשעבר). גם מראה האיפור, שיצרה שרלוט טילבורי (ל"לנקום") היה בלתי צפוי באותה מידה עם עיניים מאופרות בשכבות של צללית סגולה ואייליינר נוזלי מסולסל – כהשראה לדיוקנאות של מרלין מונרו ואליזבת טיילור שיצר בזמנו האמן המנוח אנדי וורהול. עור הפנים נותר לח והשפתיים נצבעו בגוון ורוד ג'ינג'ר עם גימור מבריק במיוחד לאיזון העיניים המודגשות.
השיער בסגנון שנות ה-60 ההיפי, עם שביל מודגש באמצע ותחוב מאחורי האזניים.
הציפורניים – בגוון ורוד מסטיק במרקם קרמי.

victoria beckham2

Carolina Herrera

הקולקציה של קרולינה הררה שופעת בגוונים רעננים של ירוק, קורל וורוד בהשראת בגדים קוריאניים מסורתיים עם צבעים והדפסים פרחוניים שנלקחו מתמונות מהמאה ה-18. צוותי היופי מאחורי הקלעים של התצוגה דאגו להתאים לוק גרפי רך לעיצובים של הררה:
המאפרת דיאן קנדל (ל-MAC) שמרה על גוון פנים טבעי של הדוגמניות, אך הוסיפה נקודת צבע על העיניים באמצעות צללית בגוון בריק. מעצב השיער אורלנדו פיטה מתח את השיער לקוקו שהיה מוחזק בסיכות גדולות, כמו החגורות בהן משתמשות הנשים הקוריאניות. המניקוריסטית רוקסן ולינוטי צבעה את צפורני הדוגמניות בגוון ורוד מוזהב, בטענה שאנחנו יוצאים מהסגנון הגברי/צבאי שהיה נהוג בחורף ונכנסים לעונה אביבית עם גוונים בהירים.

Carolina Herrera

Monique Lhuillier

"המעצבת סיפרה לי שהיא חלמה על האשה של אירווינג פן (אחד מצלמי האופנה הגדולים ביותר- ל.ס.), לכן הוחלט שזה יהיה פחות או יותר הלוק שילווה את התצוגה", מסביר מעצב השיער רודי לואיס את הבחירה בלוק המצוחצח והאלגנטי של זנב סוס גבוה מגולגל ואסוף בסיכת כסף גדולה.
בגזרת האיפור נקטה המאפרת ואל גרלנד (ל-MAC) בגישה ראוותנית יותר עם צלליות בגוון לילך מטאלי ואייליינר חתולי מודגש – לוק אותו מכנה גרלנד בסגנון "אודרי הפבורן במראה הנשף משנות ה-50". שפתיים וורודות מדהימות וריסים מלאכותיים בזוויות החיצוניות של העיניים הוסיפו עוד קצת דרמה למראה.

Monique Lhuillier

Betsey Johnson

בתצוגה של בטסי ג'ונסון, כמו אצל בטסי ג'ונסון, מראה צבעוני ומשעשע כשהפעם הנושא המוביל הוא... אופניים. הרבה בדי שיפון, כפתורי זהב ומכנסי שורט קצרצרים – ממש כאילו הדוגמניות סיימו עכשיו לרכב על אופניים, מה שאגב עשתה ג'ונסון בעצמה כשנכנסה למסלול בסוף התצוגה. כמובן, שהיא לא שכחה לסיים בגלגלון המפורסם שלה.
צוותי היופי לקחו גם הם את האופניים כמוטיב ו"רכבו" על זה: שרה לוסרו (ל"סטילה") הניחה צלליות אבקה ירוקות שעורבבו עם מעט מים וסומק ורוד לוהט הונח על תפוחי הלחיים. השפתיים נצבעו בורוד פוקסיה וכדי להעצים את המראה הצבעוני התבקשו הדוגמניות ללקק ולמצוץ סוכריות צבעוניות ששמו לפניהן בשפע מאחורי הקלעים...
השיער עוצב אף הוא במראה פרוע, ממש כאילו התבדר ברוח תוך כדי הרכיבה על האופנים.

Betsey Johnson

Rachel Roy

אצל רייצ'ל רוי ניתנה פרשנות מחודשת לצבע החאקי שהולך ומתפשט מחדש. מראה האיפור שבחרה חברתה, המאפרת בובי בראון (ל"בובי בראון", מן הסתם) היה טבעי ורענן בסגנון צרפתי סקסי ומעט מתחנחן, באדיבותו של אייליינר ג'ל שמכסה כמעט את כל העפעף העליון.
השיער אסוף לפקעת מאחור.

Rachel Roy

Badgley Mischka

המאפר טום פישו (ל-MAC) קיבל השראה מהמראה של "יום בסטודיו 54", המשלים את המראה המתולתל, השובבי והתוסס שיצר מעצב השיער פיטר גריי (ל"שמן מרוקאי"). שניהם מסבירים, כי המעצבים כאן חשבו על הסרט "תשוקות באפריקה" משנות ה-80 ורצו לחקות את המראה היוקרתי והקלאסי של הנשים האנגליות, שמתחת לפני השטח מסתירות בעצם אופי פראי לחלוטין.

61650303

Luca Luca

אצל "לוקה לוקה" נראו שמלות נשיות מרפרפות שהודגשו באמצעות איפור רך ושיער אסוף בפקעת רכה: "הבגדים נעשו מבדים מפוארים כמו משי עדין, לכן השתמשנו בגוונים פסטליים עדינים בעיניים שידגישו את התחושה היוקרתית, אבל יחד עם זאת הוספנו אייליינר שחור ואפור כדי להוסיף מעט קשיחות לעיניים", מסביר ג'יימס קליאדרוס (ל-MAC).

Luca Luca

Rodarte

הקולקציה של "רודארטה" נוצרה בהשראת הנוף של צפון קליפורניה, עם עצי הסקוויה הענקיים, קו החוף ומפרץ מונטריי. הדוגמניות נצפו במראה היפי עם סיכות גדולות מעץ, מגולפות ביד. המאפר ג'יימס קליאדרוס (ל-MAC) השלים את מראה העץ עם שפתיים וריסים בזהב, אשר נתנו לדוגמניות מראה של נימפות עץ.

Rodarte

ThreeAsFour

בדומה לנזילות של הבדים בקולקציה, כך גם נקטה המאפרת אנדריאה הלגדוטיר (ל-MAC) בגישה חופשית לחלוטין, כשלקחה פיסות בד שהיו זרוקות בסטודיו והדביקה אותן על פני הדוגמניות...

ThreeAsFour

Marchesa

על המסלול נצפו גוונים קורלים יפיפיים משולבים בלבן בוהק עם שיער אסוף בצורה אמנותית.

Marchesa

Reed Krakoff

האסתטיקה הבלתי טרחנית של קרקוף נדרשה לאיפור עם גישה, כך שדיק פייג' (ל"שיסיידו") העניק לדוגמניות עיניים מוכתמות ושפתיים טבעיות שנראו מושלם עם העור הנקי והקורן. השיער, גם כאן, נאסף לפקעת מאחור.

Reed Krakoff

Anna Sui

אוסף האביב של אנה סוי ל-2011 הוא כולו סגנון הבוהו-שיק של שנות ה-70 – עם שיער בסגנון רך ואיפור פשוט וקליל שזורם עם שמלות המלמלה הארוכות וזרי הפרחים והנוצות. את ההשראה לאיפור שאבה המאפרת הנערצת, האחת והיחידה, האלוהית, המאסטרית (ומה שרק תרצו) פת מק'גראת (ל"קאבר גירל") מהזמרת ג'וני מיטשל. מק'גראת השתמשה כאן במייקאפ החדש (NatureLuxe Silk) של קאבר גירל שיושק בתחילת 2011, על הלחיים הניחה סומק אפרסקי ושימר כסוף בעיניים: "כשמניחים נצנצים בזוויות הפנימיות של העיניים ועל העפעף זה מעניק תחושה של זוהר מבפנים", היא מסבירה.

Anna Sui

Zang Toi

את ההשראה למראה האיפור שאב המאפר רודי מיילס (ל"אמייזינג קוסמטיקס") מענקי הקולנוע ג'יימס דין ואליזבת טיילור: "ליז היתה ידועה בגבות העבות שלה והשפתיים המודגשות, אבל רצינו לרענן את המראה ע"י שפתון ורוד פסטלי במקום השפתון האדום הסטנדרטי שלה", הוא מסביר. נושא הרטרו המשיך גם בסקין בגימור סטאני, ריסים רווי מסקרה שחורה ומגע של קונסילר על השפתיים בשביל טרנד ה"הלבנה" של שנות ה-60...
בקשתו של טוי לשיער בתסרוקת מנופחת התבררה כאתגר רציני בשילוב כובעי הבוקרים שרצה שהדוגמניות יחבשו. לשם כך, השתמש מעצב השיער בהרבה תוספות שיער ופיאות.

Zang Toi

Imitation

אוסף שמשדר כולו אווירה רומנטית ושברירית. תחרה ורודה עדינה ובדי ג'רסי העניקו לבגדים מראה עדין, לכן צוותי היופי בחרו לתת טוויסט מודרני למראה הבלרינה הקלאסי. המאפרת נדין לוק (ל-MAC) בחרה לתת נגיעה של איפור תיאטרלי: "האיפור תמיד נראה טוב יותר אחרי כמה שעות, כך שרציתי ליצור מראה מצוחצח אבל עם זוהר מבולגן".
השיער נאסף בהתאם לתסרוקת בלרינה קלאסית.

61680665

L.A.M.B.

אוסף נשי מלא בהדפסים בולטים עם חולצות חושפות כתף ובטן. המאפרת שרלוט ווילר (ל"מייבלין") העניקה לדוגמניות מראה מודגש בעיניים: "זהו לוק מעורבב של טריבל ופאנק אבל באופן זוהר... אנו עוברים את הגבול אבל עדיין נשארים מדהימים, כך שזה לא ממש מזעזע ונשים יכולות להתייחס לכך בכל דרך שהן תבחרנה", היא מסבירה. הצללת עצמות הלחיים מחזקת את המימד של השפתיים האדומות או הורודות והגלוסיות שענדו כמה מהדוגמניות.

LAMB

בקרוב – סקירת הלוקים משבוע האופנה בלונדון.

4 תגובות:

  1. כל הכבוד על עבודת הקודש וסקירת הלוקים המקיפה. מרתק.

    השבמחק
  2. תודה רבה, הרמוני! העונג היה כולו שלי... :)

    השבמחק
  3. לבנת אני ממש מבסוטית על הסקירה שהבאת כאן. לפי התמונות אני מבינה שעכשיו זה במודה צלליות בצבעים שמחים וציוריים ושיער ארוך ושופע. התמונות האלה גורמות לי לרצות לעשות הארכת שיער. אני עדיין לא החלטתי אבל אם אני מוכנה נפשית לכך :)

    השבמחק
  4. לבנת אני ממש מבסוטית על הסקירה שהבאת כאן. לפי התמונות אני מבינה שעכשיו זה במודה צלליות בצבעים שמחים וציוריים ושיער ארוך ושופע. התמונות האלה גורמות לי לרצות לעשות הארכת שיער. אני עדיין לא החלטתי אבל אם אני מוכנה נפשית לכך :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails