יום שבת, 11 בספטמבר 2010

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו-יורק לאביב/קיץ 2011 (חלק א')

1

השבוע החל אחד האירועים החשובים ביותר בתחום האופנה - שבוע האופנה "מרצדס בנץ" בניו-יורק לעונת אביב/קיץ 2011. בדרך-כלל, הלוקים שנצפים על המסלולים - מבחינת הבגדים, האיפור, השיער ואפילו הציפורניים – הם אלו שיכתיבו את הטרנדים לעונה הבאה.
ריכזתי עבורכם כמה מהלוקים שנראו על המסלולים השונים שם:

Richard Chai
ג'וצי ווסטמן (ל"רבלון") בחרה להציג מראה זוהר על המסלול של ריצ'ארד צ'אי, שטען כי "בעונה שעברה הדגש היה על שפתיים אדומות חזקות. השנה רציתי שהפוקוס יהיה על העיניים". ווסטמן מסבירה כי הם רצו "למצוא דרך יפה להחמיא למראה הנקי והמינימליסטי של הבגדים. עיניים מודגשות וחזקות עם שפתיים עירומות היוו את הקונטרס המושלם להשלמת המראה".

Richard Chai

ORGANIC by John Patrick
אצל "אורגניקס" נצפה שיער גלי נפול ואיפור זוהר. המעצב של המותג, ג'ון פטריק, שאב את ההשראה שלו מהתנועה והזרימה של המים והוא ביקש שכך גם יראה השיער: ארוך, גלי, טבעי ומשוחרר. בהתאם לכך, נעשה גם האיפור.

ORGANIC

Christian Siriano
ההשראה עבור העיצובים של כריסטיאן סיריאנו נלקחה ממסעותיו בעולם והם כוללים המון הדפסים אסייתיים ואפריקאים. מעצבי השיער של "אבדה" ביקשו ליצור מראה שיכלול את האלמנטים העיצוביים שבאוסף זה וכך הם נתנו ביטוי מודרני לתסרוקת ה"לחמניה" הקלאסית. המראה שהתקבל הינו שיקי אבל יחד עם זאת מחוספס, בדיוק כמו האיפור ("ויקטוריה'ס סיקרט") – סומק מודגש שהונח גם על הרקות.

Christian SirianoCushnie et Ochs
קארלי קאשני ומישל אוקס יצרו אוסף בהשראת "החשיכה האוורירית של נערה לא מושלמת"...
האיפור (MAC) שהותאם לאוסף: עור חיוור ועיניים ממוסגרות בלבן. במרכז השפתיים הונחה נגיעה של צבע כדי להראות כאילו הדוגמנית "מדממת בנשמתה ומנסה לחזור לחיים"...
השיער נותר גלי וטבעי.

cuchnie-et-ochs

Park Choon Moo
צוותי היופי בתצוגה זו הושראו מהעיצובים המינימליסטיים של המעצבת הקוריאנית המעניקים תחושה של חופש. המאפר הדגול קבוקי (עבור "מייקאפ פור אבר") יצר מראה אבנגרדי עם מגע של קלילות ע"י עמעום פניה של הדוגמנית והבלטת העיניים באמצעות צביעת הריסים בצבע גוף לבן.

park-chinmoon1

Ruffian
ההשראה לקולקציה הגיעה מנשים/סירנות המטיילות למקומות אקזוטיים ומותירות את חותמתן בעולם, הן מבחינת המראה והן מבחינת הסגנון שלהן. בדי המשי, אבקות הזהב והפריטים הנשיים שבאוסף מצאו את דרכם גם אל מראה האיפור והשיער בתצוגה.
ג'יימס קליארדוס (ל-MAC) איפר בהשראת מרלן דיטריך ולורן האטון. לדבריו, הזהב הולך להיות "ה-צבע" באביב 2011! העיצוב של השיער שמר על המראה הקייצי הרענן של אשה עובדת, אבל עדיין נראה סקסי. הרעיון היה להציג שיער מעט לח "כאילו הדוגמנית יצאה עכשיו מהמדבר"...

ruffian

Vena Cava
צמד המעצבות של המותג נתן לצוות היופי מודעות פרסום של חברת האופנה Halston כהשראה למראה שהן מבקשות ליצור – מראה זוהר בצבעים עזים, בדיוק כמו הבגדים שלהן.
מאחר ושיער הדוגמניות נותר אסוף, המאפר (ל-MAC) יצר מראה שהזכיר לו את מישל פייפר בתפקידה הבלתי נשכח בסרט "פני צלקת" משנת 1983 – מראה המתמקד בעיניים חזקות מעושנות, עצמות לחיים מפוסלות ופרץ של צבע על השפתיים: "במקום שפתיים אדומות, השתמשתי הפעם בגוון אפרסקי בהיר – זה נראה צעיר ורענן יותר..." הוא מסביר.
הגבות הן האלמנט הטבעי היחיד במראה שנשמר לכל אורך הדרך.

vena-cava1

Peter Som
על המסלול קולקציה סקסית בהשראת שנות ה-60, חצאיות מיני ושמלות צבעוניות בגוונים בהירים של צהוב, כתום, אדום, טורקיז וחאקי.
למאפר טום פישו (ל-MAC) יש נסיון של כמה שנים עם המעצב פיטר סום. למעשה, סום טוען שפשה הוא אחד מהמאפרים הבודדים שאינו פוחד לערבב צבעים. בעונה שעברה הלך פשה על שפתיים כהות וערפדיות – מה שאגב הפך להיות אחד מהטרנדים הבולטים בסתיו 2010. כעת, מבקש פישו להחיות את הפופולאריות של האייליינר משנות ה-60 באמצעות גוון חדש ורענן: צהוב! בלוק שעיצב לתצוגה נמנע פשה משימוש במסקרה, כדי שזו לא תתחרה באייליינר הצהוב.

peter-som

Tadashi Shoji
הקולקציה של "טאדאשי שוג'י" חוגגת את שובה של הגברת עם שמלת הקוקטיל המושלמת, המעוטרת בעיטורי מתכת. המון גוונים שקטים של סגול וחום ותחרות קרמיות. האיפור שבחר לוק בושרד (ל-MAC) להתאים לקולקציה הינו טבעי, רך וחושני "כדי שלא יתחרה עם השמלות על המסלול". השיער נאסף בפשטות בתסרוקת "לחמניה" שכל אחת יכולה לעשות לעצמה.

tadashi-shoji

Rag & Bone
על המסלול נראתה קולקציה מלאה בבדי שיפון שקופים בהשראה… צבאית.
ההשראה של המאפרת גוצ'י ווסטמן ("רבלון") ללוק שליווה את הקולקציה באה מ"נערה במסע, כמו בתמונה בשחור-לבן של לינדה אוונג'ליסטה, שצולמה בזמנו ע"י פיטר לינברג", כך היא אומרת. הדוגמניות נראו באיפור מעושן ומעט מוכתם ושפתיים די נייטרליות. ווסטמן הרטיבה את הגבות של הדוגמניות וללחיים העניקה (לדבריה) מראה של "משב רוח"! "זו נערה יפה אמיתית, קלילה וסקסית – לא אכפת לה לגבי השפתון שלה", מסבירה ווסטמן.
שיער הדוגמניות נאסף לאחור ברישול ונמרח בקונדישנר ללא חפיפה כדי להשוות לו מראה רטוב. מעל הונח סרט שחור. בעקרון, המראה שביקש גואידו פלאו - מעצב השיער, להקנות לדוגמניות הינו מראה מוזנח: "זה מאוד סקסי וקל לעשייה", הוא מסביר.

rag-bone המשך יבוא...

4 תגובות:

  1. אחלה סקירה מותק...תודה:-)

    השבמחק
  2. מהמממת הסקירה והלוקים (ברובם:))
    תודה!

    השבמחק
  3. איזה יופי! אהבתי במיוחד את האיפור הלבן ואת הצללית הצהובה. אני הכי אוהבת את השיער במראה הטיבעי - חום למיניו. תודה על הפוסט המהמם!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails