יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו יורק לאביב/קיץ 2011 (חלק ג')

Ohne Titel
אוסף המלא בשילוב של אלמנטים מחוספסים של לוחמים יחד עם סגנון ספורטיבי אלגנטי – הלוק שהותאם לדוגמניות, היה בהתאם: פראי עם שפתיים וציפורניים הצהרתיות!
השפתיים הכתומות-קורליות בלטו באופן מזהיר כנגד הפנים העירומות: "הלוק הוא שיקי ולא מתאמץ של נערה ספורטיבית. היא מאוד אתלטית, אבל עדיין נשית", מסבירה גוצ'י ווסטמן (ל"רבלון"). ווסטמן כל-כך מאוהבת בגוון הכתום-קורלי שהיא מיחזרה אותו מקולקציה ישנה לקולקציה החדשה של רבלון שתושק בנובמבר 2010. אגב, חלק מהדוגמניות על המסלול נותרו עם שפתיים עירומות כדי לא להציף את המסלול עם הגוון הקורלי.
השיער נאסף בחצי קוקו מגולגל: "יש במראה הזה תחושה חזקה של סמוראי אבל זה גם נראה כמו תסרוקת בדרך למכון כושר. רצינו להראות שכל אחת יכולה לעשות את זה בעצמה", מסביר ג'ימי פאול – מעצב השיער.
הציפורנים, באופן מפתיע ביותר, נצבעו בגוון שחור מאט. האורך – גם בעונה זו קצר מאוד, ממש מילימטרים אחדים מעל כרית האצבע.

Ohne Titel

Jill Stuart
ג'יל סטיוארט הציגה הדפסים יפייפיים הרומזים לשנות ה-60 המוקדמות, עם צווארונים מורכבים ושמלות בסגנון נערות בית-ספר.
שרלוט טילבורי (ל"ג'יל סטיוארט קוסמטיקס") יצרה מראה מהמם של שפתיים נוטפות ברק בגוון מנדרינה שהדגישו את העור הבוהק של הדוגמניות: "הגוון הזה מתאים לרוב האנשים – הוא לא בהיר מידי, הוא הרבה יותר מודרני מהשפתיים האדומות ששלטו בעונה הקודמת והוא משלים כל גוון עור ומקפיץ את צבע העיניים. פשוט מושלם"!
השיער – גם כאן, אסוף לאחור בצורת לחמניה...

Jill Stuart

Prabal Gurung
"פראבאל ביקש מאיתנו סגנון עתידני מינימליסטי, לכן החלטנו לא לשחק כאן עם צבעים והשתמשנו בהרבה פיגמנט לבן טהור", מסביר טום פישו (ל-MAC) ומוסיף: "נתנו לדוגמניות מראה של פנים נקיות בגימור מאט". הוא השתמש בעפרון לבן, צלליות קרם ופיגמנט לבן עם רמיזות של הברקה: "זה כאילו משורטט אבל בקווים עדינים – לא אגרסיבי", הוא אומר.

Prabal Gurung 1

Adam
ההשראה למראה האיפור בתצוגה של "אדם" נלקחה משנות ה-70 רק עם טוויסט מודרני. המאפרת רומי סולימני (ל-MAC) מסבירה: "ערבבתי גוונים שונים עבור צלליות העיניים וקיבלתי גוון של ג'ינס תכול. נתתי הדגשה בזוויות החיצוניות של העיניים כדי לתת להן צורה של שקד. את המראה הקורן של עור הפנים יצרתי באמצעות קרם "וולדה"...".
גם כאן השיער נאסף ללחמניה, אבל הפעם מעל הראש.

Adam 1

Philosophy di Alberta Ferretti
קולקציית האביב של ה"פילוסופיה של אלברטה פרטי" הציגה מראה של שיט לחופים טרופיים שטופי שמש, כשגווני הברונזר והאפרסק באיפור מדגישים את ההדפסים של הבדים, בדיוק כמו תסרוקת הקוקו בסגנון רטרו-שיק שהציגו מראה גלי כמו של ריטה היוורת' למיסגור מושלם של הפנים. "רצינו ליצור מראה של מלכת הוואי משנות ה-40 עם עור שזוף וקורן וגווני איפור כיפיים כשגוון האפרסק שולט כאן", הסבירה לוסיה פיירוני (ל-MAC). הגבות מזכירות כאן את ברוק שילדס בסגנון הלא מעוצב שלהן.
השיער, כאמור, נעשה בסגנון קלאסי של שנות ה-40, בהשראת ריטה הייוורת'.

Philosophy di Alberta Ferretti

Charlotte Ronson
הקולקציה שיצרה רונסון עבור אביב 2011 נעשתה בהשראת שנות ה-90 והיא מבקשת לשדר מראה של נערה האוהבת להאזין למוסיקה תוך שהיא לובשת את הבגדים שלה בסגנון בלתי מתאמץ. מראה האיפור כאן הינו מונוכרומטי ועירום (nude) המשתלב עם מראה השיער בסגנון הצמות המרושלות.
למאפר גילברט סוליז (ל"ספורה") היה בדמיונו מראה מאוד ספציפי של "נערה המבלה בפסטיבלי מוזיקה שונים, אבל עדיין מצליחה להראות יפה", הוא מסביר. את העור הוא כיסה בקונסילר כדי לשוות לו מראה אחיד. כמו בן, הוא הניח קונסילר על שפתיים שנמרחו קודם לכן בבאלם. קרם שימרי בגוון לבן-כסוף הונח להארה על עצם הגבה: "רציתי להוסיף מימד לפנים באמצעות הצללות בגוונים מונוכרומטים במקום להשתמש בהרבה צבעים".

Charlotte Ronson Charlotte Ronson 2

Z Spoke by Zac Posen
פוזן ידוע בסילואטים הדרמטיים ובבחירת הצבעים שלו והאסתטיקה היחודית שלו באה לידי ביטוי בלוקים שונים של איפור ושיער. על המסלול נראו הרבה צורות וחתכים מעניינים של צלליות בהירות לעיניים יחד עם דוגמאות מרטיטות לציפורניים.
"ז'אק אמר לנו שההשראה שלו הגיעה מאמני תאטרון-רחוב, אז הלכנו על משהו דרמטי בהחלט", מסבירה שרלוט ווילר (ל"מייבלין ניו-יורק"). על כל הדוגמניות הונחו סומק ורוד ומסקרה ולאחר מכן, כל אחת מהן קיבלה אחד משלושה סגנונות איפור נועזים לעיניים ולשפתיים. ב"מראה המוביל" השתמשו בגווני זהב ונחושת לעיניים ודובדבן לשפתיים. שתי האפשרויות האחרות כללו פיגמנט צהוב אינטנסיבי על העיניים עם שפתיים בגוון ורוד לוהט, או עיניים בכחול-טווס וירוק מרוככות בשפתיים בכתום לוהט.
השיער נאסף למעלה בסגנון מתולתל מבולגן: "זה כמעט כמו מרי אנטואנט צועדת ברחובות העיר ניו-יורק בשנת 2010"...

Z Spoke by Zac Posen 1 Z Spoke by Zac Posen 2 Z Spoke by Zac Posen 3

Alexander Wang
הקולקציה שואבת את השראתה מנערות פאנק על סקטים עם שיער דוקרני, עגילים באף ופנים חפות מאיפור. המאפרת דיאן קנדל (ל-MAC) הציגה עור בריא מועשר בלחות ולגמרי נקי מאיפור. הגבות טושטשו באמצעות קונסילר. הקישוט היחיד הינו הנזם באף.
השיער בסגנון דרמטי של שנות ה-80, נראה כאילו הוטבל בחימר לבן. ההשראה לא הגיעה מהבגדים, אלא מאותן נערות שוונג היה רוצה שילבשו את הבגדים שלו...

Fashion Alexander Wang 2011 61599126

Isabella Tonchi
ההשראה העיקרית בתצוגה הנוכחית נלקחה משנות ה-60 ובנות צ'לסי, עם גישה צנועה בהחלט למראה האיפור והשיער. טרי ברבר (ל-MAC) החליט לתת לבגדים האווריריים וההדפסים של הבדים את כל הבמה והלך על איפור מונוכרומטי ומינימליסטי.

Derek Lam
איפור העיניים המוזר, יחד עם נגיעות מעודכנות של תסרוקות קלאסיות השלימו את התחושה של האוסף של דרק לם לאביב 2011. לם מצא נפש תאומה באמן האיפור טום פישו (ל"אסתי לאודר"): "רצינו לשחק עם הצבעים כמו שאנחנו עושים תמיד", אומר פישו. "אני אוהב לעבוד עם דרק, הוא ממש בתוך פנטזיה ואני אוהב לשבור את הכללים". ואכן, הדבר ניכר כאן בשימוש של פישו בגווני הכתום-אדום של עפרון השפתיים בו השתמש לאיפור העיניים. "לתצוגות אופנה אתה צריך לגרום ללוק להראות עוצמתי יותר ו'אסתי לאודר' ידועה בגוונים הלבישים שלה, כך שאילתרתי כאן", הוא מסביר. רמז של הארה בזוויות הפנימיות של העיניים ומסקרה שחורה היוו את הטאץ' הסופי, כשהשפתיים שמרו על גוון נייטרלי בגימור קטיפתי.
אורלנדו פיטה, מעצב השיער, יצר תסרוקות בסגנון שנות ה-60 באופן "נטול מאמץ". השיער פוצל באמצע משני הצדדים, כמסגרת לפנים עם גימור מבולגן קמעא.

Derek Lam

Preen
צמד המעצבים הבריטי ג'סטין ת'ורנטון ותיאה ברגזי הציגו אוסף מהודר של חליפות ושמלות שנראה שהולך להיות הלהיט התורן בין צעירי הוליווד (בין מעריצי המותג הנלהבים ניתן למצוא את בלייק לייבלי וקייט בוסוורת). צוותי היופי בחרו להציג פוני שובב, שיער גלי ומשוחרר וצלליות בגווני התכלת כדי לשקף את הניגודיות שמציגה הקולקציה.
"הדגש באיפור הושם על עיניים בסגנון שנות ה-60 – סגנון מינימליסטי הפותח את העיניים מבלי להיות יותר מידי אגרסיבי", מסביר ג'יימס קליארדוס (ל-MAC). השיער נותר משוחרר, בסגנון שובב וטבעי עם ברק עדין.

Preen

Timo Weiland
ההשראה לאיפור ולשיער לוקטו מהעשורים האחרונים. פלטת הגוונים הטבעיים הינה תערובת של שנות ה-80 והתשעים כשהשיער מתייחס לסגנון בריג'יט בארדו בשנות ה-60. "זה נשמע מוזר, אבל הלוק נבנה מזיווג של סגנון שנות ה-90 עם זה של שנות ה-80 בכל הנוגע להצללות והארות", מסבירה נאדין לוק (ל-MAC). "מדובר כאן על יצירת עודפים, אבל באיפוק".
על העיניים היא הניחה תערובת של צללית בגוון זהב פנינתי עם פיגמנט כסוף מבריק, כשהיא גולשת לכיוון עצמות הלחיים כדי לתת להן הארה ולפסל את הפנים. באמצעות עפרון עיניים חום היא צבעה את קו הריסים העליון, כשהיא מבקשת מהדוגמנית למצמץ בעיניים כדי שהצבע יעבור גם לקו הריסים התחתון. נגיעה של מסקרה חומה (באופן שונה ומפתיע מהשימוש במסקרה שחורה בשאר התצוגות) וסיום בליפ-באלם מעורבב עם עפרון שפתיים אדום במרכז השפתיים.

Timo Weiland

המשך יבוא...

2 תגובות:

  1. כל הכבוד על הסקירה המקיפה. מהנה ואינפורמטיבי. הכתום נשאר איתנו עושה רושם....

    השבמחק
  2. דוחה,זוועת עולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails