יום חמישי, 10 בפברואר 2011

וולנטיינ'ס דיי 2011 - ניחוחות של אהבה

photo_14180_20100320 צילום: Simon Howden

לקראת הוולנטיינ'ס דיי (יום האהבה) שיחול בשבוע הבא, הכנתי עבורכם רשימה של בשמים חדשים שהושקו לאחרונה, שיכולים להוות מתנה רומנטית מתאימה:

בשמים מולקולאריים
בשנה האחרונה הכניסה רשת "כל פרפריום" לשוק הישראלי קטגוריה חדשה בתחום הבישום - בשמים מולקולאריים, המבוססים על מולקולות ריח המפותחות במעבדה. הבישום המולקולארי מתאים עצמו לתכונות הגוף האישיות ומגיב לטמפרטורה כמו חיישן. לאחרונה השיקה הרשת שני בשמים מוליקולאריים נוספים: MOLECULE 02 ו- ESCENTRIC 02, בהם מככב מרכיב האמברוקסן - ניחוח דומיננטי של האמבר האפור המצוי בטבע, הנחשב לנדיר וליקר ביותר, הצף על האוקיינוס במשך שנים ומתפתח תוך כדי ציפה וכאשר הוא נשטף אל החוף ריחו המובחן הוא אגוזי, חם, רך, המושך תשומת לב יוצאת דופן:
MOLECULE 02 מכיל ריכוז גבוה במיוחד של 65% מולקולת אמברוקסן, ההופך את הניחוח לצלול, בהיר ונקי בהרחה ראשונית ומתפתח בהמשך, לריח חם, סקסי וחמקמק, המשתנה בתגובה למזג האוויר ולחום הגוף.
ESCENTRIC 02 נסוב סביב מולקולת האמברוקסן, הנוכחת בריכוז חסר תקדים, לצד מרכיבים נוספים המשלימים את הארומה המיוחדת: ווטיבר, עשב נהרות שמקורו בהודו בניחוח ירוק, פריך ורענן, מוסק מהמם חושים ותמצית אירוס, היוצרים יחדיו קוקטייל רענן מינראלי, בהשראת משקאות משיבי נפש כמו: "ג'ין אנד טוניק", לימונדה אוסטרית ורודה טרייה ועוד.

בושם מולקולרי 02  כל פרפיום צילום שרון בנטוב

מחיר: 499 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג: באתר החברה, במוקד השרות: 1-700-50-70-60 וכמובן בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

* * *

ROMANCE מבית RALPH LAUREN
מעצב העל האמריקאי ראלף לורן, חוגג את שיא הרגש והאהבה העצומה שהוולנטיינ'ס דיי מביא עימו ומשיק את ROMANCE ("רומנס") – בושם לנשים, במהדורה מוגבלת, בעל ניחוח חושני של עצי יער ופרחים: שילוב של ורדים, זנגוויל, ליצ'י, פרח ציפורני החתול ושמן קמומיל בתו העליון, מתמזגים בהרמוניה מושלמת עם פרח הלוטוס, חבצלות וסיגליות לבנות ולסיומת בלב הבושם "משתחרר" ניחוח דומיננטי של פטצ'ולי הרענן, עצי היער, אלון ואשוח.

S0296500 Romance Ed Limited 100ML EDP Bracelet Vday11

מחיר: 695 ₪ (תכולה: 100 מ"ל) – כולל צמיד יוקרתי במתנה!
להשיק ברשת הסופר-פארם ברחבי הארץ.

* * *

CACHAREL - AMOR AMOR ABSOLU
מה יכול להיות מתאים יותר מבושם שנושא את שם האהבה כמתנה לוולנטיינ'ס דיי? קאשרל מציעים את הבושם החדש לאישה "אמור אמור אבסולו" - בושם שכולו תמצית האהבה, המסמל תשוקה אבסולוטית ולוהטת מאי פעם.
לב הבושם פרחוני ומורכב מתווים של יסמין שובה לב, שושנת העמקים ופריחת פראנג'יפאני ריחנית מסתחררים מהרעננות של אשכולית והחושניות של וניל, פרלין ובנזואין. זה הטוהר האבסולוטי של "אמור אמור", עמוק יותר, עוצמתי יותר, לוהט יותר מאי פעם. מהניחוח ועד הבקבוק, הוא מביע רגש עצום, מלא תשוקה אבל עדיין מלא תמימות וטוהר.
הבקבוק האדום והלוהט מגלם את חום התשוקה, מקושט בורד כסוף ובשתי מילות האהבה – מסתוריות ומשכרות כאחת.

אמור אמור אבסולו איב סאן לורן  צילום יחצ קאשרל

מחיר: 470 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ברחבי הארץ.

* * *

KISS ME
מותג הבישום הבריטי SO יוצא במבצע מיוחד ליום האהבה: כל מי שתרכוש את הבושם Kiss me תקבל במתנה את הדאודורנט התואם!
הניחוח של Kiss me הוא פירותי-פרחוני בעל רעננות, עליזות ותשוקה, ניחוח רומנטי וחושני, שהוא מהות קלילות הלב, המיועד עבור נערות בטוחות בעצמן, חזקות, דינאמיות ואופנתיות, אלו האוהבות להתאהב ולא חוששות להגיד Kiss me! תו עליון של הבושם מורכב מקוקטייל של רימון, פסיפלורה ונגיעות של תפוז רענן. תו הלב עטוף בניחוח של פריחת היסמין ושושן העמקים ואת תו הבסיס מאפיינת רכות מלטפת ורומנטית של שקד ומסק. הבושם מגיע בבקבוק מעוצב בקווים מעוגלים רכים ונשיים המעניקים לו עיצוב צעיר וקליל.

indows-1255_B_4eX57SDl4 Dl4 X48Ogg9 nxIO7pIPnsIPHlIOEtNTAg ffsIOH4 frl_=_ת הפארם צילום אלון גנון

מחיר: 50 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
כאמור, במהלך חודש פברואר 2011 ולרגל ה- Valentine's Dayתקבל כל מי שתרכוש את הבושם גם דאודורנט תואם במתנה!!
המבצע תקף ברשתות: סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן, H&O

* * *

TWILIGHT
רשת "ביוטיקייר" השיקה את TWILIGHT ("דמדומים") - סדרת בשמים חדשה, הכוללת 6 ניחוחות חדשים (4 לנשים ו-2 לגברים) בעלי תמצית ריח איכותית עם ריכוז גבוה מאוד, שלדברי החברה יוצרת ניחוח עמיד שאין כדוגמתו המחזיק על הגוף למשך יממה ויותר.
הבשמים מגיעים באריזות בעלות עיצוב ניאון שיקי, התורמים לאווירת העיר הגדולה. הבושם מגיע בבקבוק זכוכית יוקרתי ומסיבי עם מתז אלומינים מתברג, המאפשר לעשות שימוש חוזר בבקבוק.

twilight

הבשמים לאישה:
TWILIGHT RED – ניחוח חם וחושני המקפל בתוכו ריח שקדים חלבי עם מתיקות וניל ורעננות המוסק. לכל אלה מתווספות נגיעות של קימל, אזוב, יסמין וז'קרנדה.
TWILIGHT PURPLE – ציטרוס ותפוז ברגמוט מביאים את הרעננות מחד, וניל ומוסק לבן מוסיפים קורטוב של חושניות מאידך.
TWILIGHT PINK – ניחוח אבקתי ורך של טאלק ומוסק עם נגיעות יסמין, ילנג ילנג, ורד, פולי טונקה וצמח עוקץ העקרב.
TWILIGHT BLUE – ניחוח עסיסי מרענן ומודרני המשלב ריח תפוח עם תערובת מתוחכמת של פרחים אקזוטיים ועצים חושניים. מלווה בתווים של תפוח, מלפפון, ענבים, מגנוליה, חבצלת, שושנת עמקים לבנה, ורד, סיגלית וענבר.

רביעייה לנשים TWILIGHT

הבשמים לגבר:
TWILIGHT BLACK - דה ז'אוו של רעננות הגילוח הקלאסי אצל הספר, ניחוח עשיר וגברי בגוונים של מנטה, לוונדר, ברגמוט, קינמון, כמון, פריחת התפוז, וניל, אלגום וארז.
TWILIGHT GOLD - תו עליון של מנטה, אשכולית ומנדרינה אדומה. תו אמצעי של ורד וקינמון ותו תחתון של עור מעובד, עץ לבן, ענבר ופאטצ'ולי, ניגודים המשווים ניחוח של גבר רענן ומסתורי, נתון בתוך מעיל עור אלגנטי.

מחיר: 29.90 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).
להשיג ברשת חנויות "ביוטיקייר" ברחבי הארץ.

* * *

מארזי בישום בסופר-פארם:
ברשת הסופר-פארם תוכלו למצוא מארזי מתנה מהודרים של בשמים לנשים ולגברים, מהמותגים המובילים במיגוון מחירים אטרקטיביים. לדוגמא:
- לאשה: סט ג'ייד אייקון מאסק אויל, המכיל בושם 50 מ"ל וקרם גוף 200 מ"ל ב- 99.99 ₪ (במקום 260 ₪);
- לגבר: סט יגואר, המכיל א.ד.ט 100 מ"ל ואפטר שייב 75 מ"ל ב- 199 ₪ (במקום 580 ₪);
- לגבר: סט איסי מיאקי לגבר, המכיל א.ד.ט 125 מ"ל ואפטר שייב 100 מ"ל ב- 349 ₪ (במקום 797 ₪).

3562700379505

המבצע מתקיים בכל סניפי רשת סופר-פארם בארץ, עד ליום 16/02/2011!

* * *

אם אתן עדיין מתלבטים איזה בושם לבחור לבן/בת הזוג שלכן/כם, אתם מוזמנים לעבור לקרוא את הפוסט הזה, שיעזור לכם להבין "איך אומרים אהבה בשפת הניחוחות"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails