יום שבת, 12 בפברואר 2011

שפתיים של זהב

פוסט אורח מאת: רויטל מרסיק

תמונה באדיבות סינרון מדיקל.

מרגישים אהבה באוויר? סימן שיום האוהבים בפתח ואיתו העיסוק בכל מה שקשור לאהבה, אינטימיות ותשוקה.
השפתיים של האישה הן הראשונות לקבוע את יופיו של החלק התחתון בפנים, מסבירה ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור ונשיאת החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית. שפתיים רחבות, מלאות, מוגדרות היטב ובשרניות, הן ללא ספק אחד הסממנים הבולטים לאטרקטיביות האישה. המראה המטופח של השפתיים, הן הסוד למשיכה זוגית ולאטרקטיביות מתמשכת.

אופוריה של שפתיים
אז מה יש בנשיקה ביום האהבה שהופך אותה לכל כך מיוחדת? נשיקה מעלה את לחץ הדם והדופק, גורמת לאישונים להתרחב, הנשימה נעשית כבדה יותר והמחשבה נעשית מעורפלת ופחות רציונלית. יש בשפתיים כמות עצומה של קצות עצבים שהופכת אותם למאוד רגישים. נשיקה שולחת איתות למוח, המפעיל כימיקלים שונים שמעבירים את תחושות המגע והקרבה, ההתרגשות המינית, מוטיבציה ואפילו אופוריה. גם אם כיום שפתותייך נראות מיליון דולר ואת יודעת להתנשק מדהים, יש סיכוי שבעוד מספר שנים שפתותייך יעברו שינוי ויהיו הרבה פחות אטרקטיביות."הזמן עושה את שלו גם במראה השפתיים. משפה יפה מלאה ובולטת, השפתיים מצטמקות, נוצרים קמטוטים סביב השפה, והשפה הופכת להיות פחות מודגשת ובולטת", מספרת ד"ר אינס ורנר. גם מבנה השפתיים משתנה, ואיתו גם החיוך. "בשל צניחת השפתיים עם הגיל, רואים יותר את השיניים התחתונות במקום את העליונות, בזמן חיוך. פינות הפה יורדות מטה ומשוות לפנים מראה עצוב", מוסיפה ד"ר ורנר.
ובכל זאת, כיצד תישמרי על חושניות שפתייך והאטרקטיביות הנשית?

עצות של זהב
הדרך הפופולרית והיעילה ביותר כיום לשדרוג מראה השפתיים, היא הזרקה של חומרי מילוי. למרות שנראה שמדובר בטיפול קל לביצוע, מדובר בפעולה המצריכה דייקנות רבה. "בכדי שהשפה תיראה יפה טבעית ולא מוזרקת, חשוב מאוד להיאחז בכללים האנטומים המדויקים של מבנה השפה לאורך כול הטיפול" מתריעה ד"ר ורנר.
את חמשת עצות הזהב לביצוע הטיפול המושלם לשפתיים מסכמת ד"ר ורנר במשפט אחד: להיאחז בכללים האנטומיים.

עצת זהב ראשונה: זכרי שמבנה השפה הרבה יותר חשוב מהנפח שלה.
"לא רק נפח השפה משמעותי להקניית המראה הנכון, המבנה חשוב הרבה יותר וצריך להתאים למבנה הפנים", מדגישה ד"ר ורנר.

עצת זהב שנייה: חשוב מאוד לא להגזים בנפח המילוי.
"במידה ומבנה פנייך צר וקטן, שפה גדולה תראה מוגזמת ומוזרה", אומרת ורנר. "חשוב להקפיד על פרופורציות ראויות בין מבנה הפנים לנפח השפה".

עצת זהב שלישית: השתדלי להימנע מחומר מילוי קבוע.
"מאחר ומבנה הפנים משתנה עם הזמן, השפה עלולה להראות גדולה ביחס לפנים עם השנים. הפנים נעשות קטנות יותר עם השנים. שפה שבגיל צעיר נראתה מתאימה, עלולה להיות גדולה מדי לאחר עשור. מומלץ לכן, להזריק אך ורק חומרי מילוי מתפרקים כגון חומצה היאלרונית לשפתיים", מציינת ד"ר ורנר.

עצת זהב רביעית: היזהרי מגושים בשפה.
"מומלץ להזריק אך ורק חומרי מילוי מתפרקים כגון חומצה היאלרונית בכדי להימנע מתופעות לוואי ארוכות תווך כגון גושים. למרות שכל חומר מילוי יכול לעיתים לגרום לגבשושית קטנה בשפה, בחומרי מילוי מתפרקים אפשר בקלות לפרק את החומר וכך לסיים את הבעיה."

עצת זהב חמישית: זמני זה הקבוע.
"רצוי מאוד להשתמש בחומרי מילוי מתפרקים כגון חומצה היאלרונית. למרות תוצאתן הזמנית כביכול בין 4-6 חודשים, לאחר מספר הזרקות חוזרות, יש צורך בפחות ופחות הזרקות והתוצאה תישאר לשנים. הסיבה לכך היא, שהגוף מייצר באופן טבעי קולגן באותו האזור, המשווה לשפתיים מראה בריא וצעיר כבעבר. בכך חומר המילוי הזמני יכול לאחר כמה הזרקות לתת תוצאות ארוכות תווך ולמנוע החמרה של המצב בעתיד", מסכמת ד"ר ורנר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails