יום שני, 21 בפברואר 2011

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו-יורק (סתיו 2011 – חלק ג')

החלק השלישי והאחרון בסקירת הלוקים משבוע האופנה בניו-יורק:

Rachel Roy
רייצ'ל רוי המעצבת הציגה אוסף של מעילי טרנץ' מג'ינס לצד ג'קטים מצמר משובח. בדי שיפון, ג'אקרד וקשמיר. גם אלמנטי היופי היו קשורים באופן הדוק לעיצובים שלה. מעצב השיער טד גיבסון (ל"לוריאל פרופסיונל") יצר "צמות מדהימות כשמאחוריהן עומד הרעיון של קלילות וסופר שיקיות", כדבריו.
בגזרת האיפור השתמשה המאפרת בובי בראון (ל"בובי בראון") ב"צבעים של סתיו, בעיקר שילוב של זהב וחאקי", כהסברה. השפתיים נצבעו בגווני הטרקוטה החומים.

Narciso Rodriguez
אצל נרסיסו רודריגז האיפור והשיער היה בסגנון נשי אבל די עגמומי. השיער נאסף לקוקו פרוע, כאילו מרמז שלא הוקדשה חשיבות מיוחדת להופעה החיצונית. לעומת זאת, העיניים המעושנות הציגו משמעות אחרת לחלוטין.
"השתעשעתי ברעיון של לוק איפור שחוק והוא מבוסס על החלקים הלא עשויים בדיוק כמו אלה שכן, מה שהופך את זה למעניין יותר", מסביר המאפר דיק פייג' (ל"שיסיידו") כשהוא מתייחס לעיניים החזקות לעומת הפנים החשופות. העיניים נחתמו מלמעלה ומלמטה בסגול מעורבב עם שחור, כשמעליהם הונח קרם עיניים כדי לתת לגוונים גימור קרמי חלק. השפתיים נוטרלו על-ידי קונסילר שהונח בטפיחות מעל קו השפתיים וטושטש כלפי חוץ.

Michael Kors
האוסף של מייקל קורס התבסס על שנות ה-30 של עולם האופנה עם אלמנטים של זוהר, סילואטים קלאסיים, משי יוקרתי, פרוות ופלנל. "מאחר ועל המסלול יש קצת מכל דבר – צנוע, יוקרתי, נייטרלי וכו' – הבנות היו צריכות להיראות נקיות, יפות ומינימליות", מסביר דיק פייג' (ל"שיסיידו").
השיער נאסף לאחור בסגנון שנות ה-90, כאילו לא ממש עשוי.

Michael Kors

Nanette Lepore
"העיצובים של ננט לפור נעשו בהשראת אחד מתצלומיו של ריאן מק'ג'ינלי ", מסביר המאפר ג'יימס קליאדרוס (ל-MAC) שהעניק מראה עדין ויפה לדוגמניות עם זויות עיניים פנימיות תחתונות מוארות וריסים נוצצים, שנראו יותר בסגנון המראה הרטוב מאשר במראה הדיסקו קווין, מה שאיפשר את שירטוט השפתיים באדום עמוק.
השיער עוצב בסגנון שובבי ואוורירי עם צמות צרפתיות.

Nanette Lepore

Jeremy Scott
ג'רמי סקוט בהחלט יודע כיצד להציג לעולם האופנה והיופי אלמנטים מהממים בצורה כייפית, וגם בעונה זו הוא לא חרג ממנהגו. לשיער צורפו תוספות ארוכות וצבעוניות מאד שנאספו בסגנון המאנגה. המאפרת ואל גרלנד (ל-MAC) יצרה לוק של "נערות מועדונים של שנות ה-90 – קינקי ומגניב", לדבריה. לצורך כך, היא השתמשה בכמה גוונים בהירים כמו ירוק אסיד וכתום פלורוסנט על העפעפיים, יחד עם ריסים מלאכותיים עליונים ותחתונים.

Jeremy Scott

3.1 Phillip Lim
תמונה של ברבור שחור באגם ירוק היוותה את אחד ההשראות לתצוגה של פיליפ לים, לכן אין זה מפתיע שהמאפרת ליסה בטלר (ל"נארס") בחרה להשתמש בשלישיית צלליות בגווני הירוק כדי ליצור עיניים חזקות במראה רטוב, שמשכו את הפוקוס.
מעצבת השיער אודיל גילברט (ל"קרסטס") תארה את היצירה שלה כ"שוגון מלפנים ובוטיצ'לי מאחור" – מלפנים השיער מתוח ואסוף ומאחור פזור בגלים-גלים.

3.1 Phillip Lim

Anna Sui
על המסלול של אנה סוי נראו הדוגמניות במראה נערות בריטיות משנות ה-60, עם שיער ואיפור מונוכרומטיים. המאפרת פת מק'גראת (ל"קאבר גירל") יצרה לבנות סקין זוהר ומושלם באמצעות מייקאפ נוזלי, אבל העיניים הן שגנבו את הפוקוס עם קו משורטט בגוון חום כהה בדיוק בקפל העפעף. כדי להשיג מראה בריא, הונח מעט סומק אפרסקי על הלחיים, בעוד שהשפתיים נשארו שקופות וגלוסיות.
בגזרת השיער בחרו ללכת על המראה הנפוח, אבל בהתאמה לשיער הדוגמניות עצמן: בנות עם שיער קצר קיבלו את המראה האנדרוגיני, בעוד שאלו עם השיער הארוך נהנו מתסרוקת שופעת בסגנון שנות ה-60.

Anna Sui

Elie Tahari
האוסף של אלי טהרי התהדר בבדים עשירים ובפרוות מחוייטים, יחד עם איפור ושיער ששיקפו את הנשיות העדינה והדגישו את העיצובים. "זהו לוק של נערה פעורת עיניים ותמימה. השתמשנו בצבע כדי ליצור מראה בובתי", מסבירה המאפרת קימברלי סואן (ל"בובי בראון"). צללית בגוון ורוד-שמפיין הונחה בעדינות על העפעף עם נקודות אור בזוויות הפנימיות של העיניים. סומק ורוד חיוור חימם את תפוחי הלחיים והדגיש את הכתם האדמדם במרכז השפתיים. הגבות הובהרו באמצעות פודרה, כדי שהזרקור יכוון למרכז הפנים.
השיער נמתח ונאסף לקוקו מאחור.

Elie Tahari

Proenza Schouler
לדוגמניות על המסלול של פרואנזה שולר היה לוק מאד טבעי, מעין שיק לא עשוי עם איפור חם ומאד מונוכרומי, בהשראת הילידים של אמריקה. הלחיים מפוסלות והגבות חזקות: "המראה שלהן הושפע מאד מדוגמאות הבד...", הסבירה המאפרת דיאן קנדל (ל-MAC).
השיער נאסף לאחור בקוקו מרושל וארוך.

Isaac Mizrahi
האוסף של אייזיק מזרחי מכונה "פודלים ועוגות" וזה תורגם לקבוצת כלבי תצוגה בכל הגדלים שהתהלכו לצד הדוגמניות על המסלול. אגב (למרבה הצער) פרוות הכלבים נצבעה כדי להתאים לצבעי הבגדים. לעומת זאת, שיער הדוגמניות עוצב בתסרוקת נפוחה של פודל שחור – על ראשן הונח פוף נפוח בצמוד לקו השיער והמצח.
המאפרת ואל גרלנד (ל-MAC) המשיכה עם אותו הקו: "המראה הוא פשוט ומטופח עם מעט משנות התשעים המוקדמות", היא מסבירה. הגבות כאן הודגשו כששאר הפנים נשארו נקיות ושפתיים בגוון קרם קרמל.

Isaac Mizrahi

Naeem Khan
אצל המעצב ההודי נעים קהאן הדוגמניות הופיעו עם עיניים מעושנות ותסרוקות בלרינה מבריקות בסגנון הסרט "הברבור השחור". ההשראה לעיצובים כמו לאיפור נלקחה מהחתונה הקרובה של קייט מידלטון והנסיך וויליאמס, זוג ש"נחשב למלכותי אבל יחד עם זאת צעיר ומגניב", מסבירה המאפרת קריסטין גלגוס (ל-MAC). גבות חזקות וישרות בסגנון שנות ה-90 הממסגרות עיניים מאופרות בלא פחות מחמש צלליות ומס' שכבות של מסקרה על הריסים העליונים והתחתונים. עפרון בגוון צהוב חיוור נבחר כדי להאיר את הזוויות הפנימיות של העיניים, בעוד הלחיים והשפתיים נותרו עירומות וטבעיות.

Naeem Khan

Adrienne Landau
התצוגה של אדריאן לנדאו הציגה עיצובים בהשראה מחליק הקרח ג'וני וויר, עם איפור ושיער במראה קפוא בהתאמה. "זה נראה כאילו הדוגמניות בילו לילה שלם על רחבת ההחלקה עם הקרח הקפוא", מסבירה המאפרת אוסלין הולדר. שפתיים קפואות, ריסים שלכאורה מעוטרים בפיסות שלג ופלטת גוונים חורפיים עיטרו את פני הדוגמניות שחוטבו באמצעות הצללות מודגשות.
בגלל שרוב הדוגמניות חבשו כובעים, השיער נאסף לקוקו ארוך ונמוך.

Adrienne Landau

L.A.M.B.
האיפור והשיער שנראו על המסלול היו כל-כך מודגשים ובולטים, שרק מעצבת כמו גוון סטפאני יכולה להרשות לעצמה סימן מסחרי שכזה. האוסף עצמו חולק ל-6 קבוצות שבטיות שהציגו דוגמניות עם יופי ייחודי, כשלכולן משותף המראה הנועז והחצוף. על האיפור היתה אחראית שרלוט ווילר (ל"מייבלין").

L.A.M.B.

לחלק א' של הסקירה – הקליקו כאן.
לחלק ב' של הסקירה – הקליקו כאן.

ועכשיו, העיניים נשואות למסלולי התצוגה בלונדון…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails