יום רביעי, 16 בפברואר 2011

LANCOME משיקה את HYPNOSIS NOIRS PERLES – קולקציית עיניים טרנדית

article_986_lancome

"השמלה השחורה הקטנה" למסיבה היא בדיוק מה שהמסקרה עבור הריסים: זהו אותו האקססוריס שאיתו מוכנים לכל אתגר. אודרי הפבורן הוכיחה לנו שחרוזים עם הנצנוץ העדין שלהם, יכולים להיות בן הלוויה המושלם. זה גם מה שהעניק את ההשראה ל"לנקום" להשיק את HYPNOSIS NOIRS PERLES ("פנינים שחורות מהפנטות") – קולקציית עיניים טרנדית, במהדורה מוגבלת, עם פרשנות משלה לסגנון האיפור המעושן הקלאסי.

מדובר בקולקציה שהושקה בימים אלו באירופה והיא מכילה 4 מסקרות שחורות ו-4 צלליות בודדות, קטיפתיות ורכות, בעלות ברק פנינתי: איפור עיניים מדהים וחושני, כמעט מהפנט, שמדגיש את עוצמת המבט (ועוד איזה מבט – צריך רק להתבונן בתמונה של ג'וליה רוברטס ולהבין את העוצמה...).

LA_H_Noirs_Perles_320

ארבעה המסקרות בקולקציה עוטפות את הריסים בצבע שחור קלאסי, אבל הפעם עם טוויסט מיוחד של אבני חן יקרות: מסקרה Hypnôse Precious Cells בגוון Black Green מעניקה לריסים גוון שחור עז עם ברק ירוק-אמרלד, וזו שבגוון Black Purple תצבע את הריסים בשחור עם ברק סגול.

לאלו שחובבות ריסים עם נוכחות (נפח) מציעה הקולקציה מהדורה מוגבלת של המסקרה Hypnôse drama בגוון Absolute Black לריסים שחורים כהים מאד, כאשר ריכוז הפיגמנט השחור בפורמולה הינו פי 3 מזה המצוי בפורמולה הקלאסית. הגוון Black Blue יעניק לריסים גוון שחור עם ברק כחול-ספיר.

lancome_1

לצד המסקרות בקולקציה ניתן למצוא 4 צלליות בודדות מסדרת Ombre Absolue Mono, התואמות באופן מושלם למהדורה המוגבלת של ארבעת המסקרות. הצלליות מגיעות בגוון שחור – שלוש מהן עם ברק בגוונים של סגול, כחול, ירוק והרביעית עם מעט נצנצים. המרקם של הצלליות הינו רך ונמרח בקלות. כל צללית מגיעה באריזה שחורה מבריקה עם מראה קטנה בתוכה.

6

כאמור, הקולקציה הושקה באירופה וכמו שזה נראה, אני מאד מקווה שנזכה לראותה גם כאן בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails