יום שבת, 14 במאי 2011

כל הצבעים והטרנדים לציפורניים באביב/קיץ 2011

Christian-Dior-Nail-Polish-Rock-Your-Nails-Collection-02-609x614-297x300

לאט לאט, הפך המניקור להיות אביזר אופנתי הכרחי, בדיוק (אם לא פחות) כמו שרשרת, חגורה או ארנק. בדרך כלל, לקים בגוונים מטאליים מבריקים, גווני הניוד או הפסטל הם אלו שמקשטים את הציפורנים במהלך עונה זו של השנה, אבל הפעם – לפי מה שראינו על מסלולי התצוגה של שבועות האופנה לאביב/קיץ 2011 (טוב נו... וגם על ציפורניהן של ריהאנה, קייטי פרי וויקטוריה בקהאם) ניתן לזהות מספר טרנדים בולטים במיוחד.
לדברי לנה שטרן, המניקורסטית הראשית של רשת Happy Hour ("הפי אוואר"), אביב/קיץ 2011 יהיה אקלקטי ומגוון: הצבע הטבעי ימשיך לככב על הציפורן לצד המראה הקלאסי והנועז. הצבעוניות בציפורניים תעלה שלב ותיקח אותנו לעבר איים טרופיים ואקזוטיים עם קשת של צבעים עזים: כתום, ורוד פוקסיה, סגול, כחול, ירוק וצהוב, אך לא מוותרים גם על הקלאסיקה: המראה הטבעי, הפרנץ' והאדום הלוהט.

גווני הניוד-טבעי
ציפורניים ניטרליות משמרות את התחושה האביבית, כגווני הניוד נראים רעננים, מאופקים אך יחד עם זאת סקסיים. לקים בגווני עור טבעיים כמו אפרפר, חום ובז' היו פופולאריים מאד על מסלולי התצוגה של שאנל. הם יכולים להיות בהירים או כהים, או אולי אפילו בגווני הלילך או ארגמן – בקיצור, קבוצת הגוונים הללו תכבד כל צורת ציפורן שיונחו מעליה, כמו גם כל גוון עור, ועדיף שיגיעו בפורמולה מבריקה.

0211jennikaynepinklipscndnails2_jpg_900x900_q85_thumb

nail_color_ideas_23_thumb

יש גם שתעדפנה לאמץ לעצמן מניקור מוקפד במיוחד, מבריק ונקי ללא לק, המשדר מסר אצילי ומתוחכם. המראה המלוטש הגיע ארצה הישר מהחברה הגבוהה באיטליה והוא מיועד לנשים אלגנטיות המעוניינות לשדר מראה נקי ושקט. בתהליך המניקור נעשה שימוש בבאף שיוף מיוחד המבריק את הציפורן באופן מיוחד, כך האפקט שמתקבל הוא נקי וזוהר ללא צורך במריחת לק. יתרונו הגדול של המראה הוא הורסטיליות שלו- הוא מתאים לכל בגד ואירוע, וחביב אפילו על גברים ואנשי עסקים.

גווני הזהב והמתכת (מטאליים)
ההבזק המתכתי קיבל טוויסט חולי-גרגירי משהו בעונה זו. אצל 3.1 פיליפ לם, למשל, נראתה שכבת של טופ-קוט ססגונית על לק אפור כהה. הלקים המטאליים חוזרים אלינו, למעשה, הישר משנות ה-80. זהו, ללא ספק, הטרנד הבולט ביותר כרגע, אבל אלו המהססות עדין להשתמש בו, יכולות להשתמש בגוונים הבהירים יותר.

nail_color_thumb

אדום
הצבע הנצחי של הציפורניים הוא האדום הלוהט, שהוא גם הגוון הפופולארי יותר במניקור. צבע האדום הלוהט הוא צבע הנשיות, שמלווה את השפתיים והציפורניים כבר משנות ה-40 של המאה הקודמת. האדום הוא טרנד על-זמני, הוא לעולם לא יוצא מהאופנה אלא רק משתדרג ומשתבח עם השנים בעזרת גוונים חדשים: אדום-עגבנייה, אדום קוראל ואדום כתום.

red_nails_2_thumb red_nails_thumb

קשת של צבעוניות עזה
בקיץ הקרוב, הציפורניים ייקחו אותנו לעבר מקומות טרופיים ואקזוטיים באמצעות הצבעוניות העזה שתשתלט עליהן: כתום, ורוד פוקסיה, סגול, כחול, ירוק וצהוב הם בעיקר הצבעים שנראה על הציפורניים וזו ההזדמנות להקפיץ את ההופעה הקיצית בפדיקור ומניקור שובב. יחד עם זאת, הכלל החשוב בצבע עז על הציפורן זה דווקא לשמור על האורך העדין שלה. הצבעים הנועזים והבולטים נראים הרבה יותר טוב על ציפורן מרובעת וקצרה.

costello_tagliapietra_fall_2011_collection_nail_art_thumb ragbone_bs5236_thumb

טרנד הפופ-ארט
טרנד זה הופך באמת את הציפורן לאביזר (אקססוריז) ומאפשר להתאים את העיצוב בהתאם לאירוע המיוחד בו משתתפים. ניתן לבחור בין נקודות מסוגננות, פרחים, משבצות או אפילו דגלים וגולגולות – הכל הולך (תלוי במדבקה שבחרת או בכישורים האמנותיים של המניקוריסטית שלך...).

pop-art-294x300

הפרנץ'
למרות שהצבעים והגוונים משתנים מעונה לעונה, הפרנץ' תמיד יישאר על-עונתי. העדינות והרכות של ציפורניים בעלות מריחת פרנץ' גוברת על כל מגמה אופנתית עכשווית. יחד עם זאת, גם הפרנץ' משדרג את עצמו מעונה לעונה ובקיץ הקרוב ניתן לראות מריחות פרנץ' בגימורי גוון ורדרד, סגלגל, אדמדמם וכתמתם.

כך או כך, לא משנה באיזה טרנד תבחרו, העיקר שתשמרו על ציפורניים בריאות וחזקות: הקפידו על מריחת קרם ידיים (לפחות פעמיים ביום), השתמשו בכפפות להגנה מחומרי ניקוי חזקים ופנקו את הידיים בפילינג שירכך את העור וימיס את תאי העור המתים.

אתן יודעות מה, אני בכל זאת סקרנית לדעת, איזה טרנד אתן בוחרות?

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails