יום שישי, 27 במאי 2011

GARNIER לוקח את הלחות לגוף שלב אחד קדימה

garnier-packs-321464198

עם פתיחת הקיץ, מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק את אינטנסיב 7 ימים (Intensive 7 Days) - סדרת טיפוח חדשה לגוף, הכוללת 4 קרמים לגוף עם רכיב ה- L-Bifidus, חיידק ידידותי המוכר מתחום היוגורט, המעצים את מאגר הלחות הטבעית של העור, מונע את התנדפות הלחות מהעור ומסייע בשמירה על הלחות לאורך זמן - עד 7 ימים (מותנה בשימוש יומיומי למשך 4 שבועות).

סדרת אינטנסיב 7 ימים מגיעה ב- 4 ניחוחות קיציים ומרעננים:

אלוורה לעור רגיל: האלוורה ידוע בהיותו צמח האוגר מים, דבר המאפשר להפיק מגרעיניו שמן עשיר בפרוטאין. צמח האלוורה מסייע בהסרת תאים מתים מעל שטח העור ובכך הוא מזרז את חילוף האפידרמיס, ומותיר את העור חלק יותר. בנוסף, השימוש בצמח מסייע בהמרצת הדם ובחידוש העור.

מנגו לעור יבש: הפירות הכתומים ובתוכם המנגו, המכילים ויטמינים, ידועים כמסייעים בהאטת תהליכי הזדקנות. שמן המנגו, המופק מנוזל הפרי, עשיר בחומצות שומן רוויות, המעניקות לו תכונות מזינות המתאימות לעור יבש.

דבש מרגיע לעור יבש ורגיש: הדבש מכיל סוכר זמין, ויטמינים, מינרלים ואנזימים. סגולותיו התזונתיות והרפואיות נגזרות ממקור הצוף שממנו נוצר והוא מצוי בתרופות ובמשחות. מחקרים מצאו כי הדבש מועיל מאוד לחיזוק הגוף, והוא יעיל בטיפול בסוגים שונים של בעיות עור. הודות לתכולת הסוכר הגבוהה שלו, הדבש כולל תכונות מרפאות המאפשרות לו לקשור את העור בלחות, ולהגן עליו מפני יובש. בנוסף, הדבש בבואו במגע עם העור מעניק לו ברק ויופי מתמשך ושומר על צעירותו.

חמאת שיאה לעור יבש במיוחד: חמאת השיאה מופקת מפירותיו של עץ השיאה וסגולותיה העיקריות הן הענקת לחות והזנה לעור, הרפיית שרירים, טיפול למניעת קמטים ולהתחדשות העור. בנוסף, החמאה גורמת לריכוך ולמניעת התייבשות.

garniercreams

4 קרמי הגוף החדשים נספגים בקלות בעור, אינם שמנוניים ומותירים את העור עשיר בלחות.

מחיר: 25 ₪ (ל-400 מ"ל)
מחיר השקה ביוני 2011: 20 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails