יום ראשון, 22 במאי 2011

Lancome – הצצה לקולקציית 29St Honore (סתיו 2011)

*** הצצה ראשונה בהחלט !!! ***

קולקציית הסתיו של לנקום מוקדשת לעיר הניצחית – פריז, לאלגנטיות המתוחכמת של הפריזאיים ולבית "לנקום" האגדי הממוקם ברח' סיינט הונור מס' 29, בפריז כמובן, שהוקם בשנת 1935...
ממבט ראשון בתמונת הפרומו (למעלה), כבר ניתן להבין שההשראה לקולקציה מגיעה משנות ה-40 וזה אומר שאנחנו צריכות להמשיך לשמור על מיומנות שרטוט האייליינר החתולי, אבל לזה נחזור אחר-כך, כי מה שבאמת מעניין כרגע זה הפריט היפייפה הבא – כוכב הקולקציה:

מגדל אייפל ברקע, המדרכה המרוצפת המובילה לפנס הרחוב שאינו כבה לעולם – כל המוטיבים הפריזאים הללו שימשו כהשראה לאהרון דה מיי, המנהל האמנותי של לנקום, כשיצר את הפלטה המדהימה הזו. על הפלטה ניתן גם לראות את הכניסה לבית לנקום בפריז. הפלטה מגיעה בגווני ורוד ובז'-מוזהב והיא בהחלט פריט חובה לאספני איפור נלהבים.

עוד בקולקציה:

זוג לקים בגוונים קלאסיים של שחור ואדום – לכאורה, אין חידוש כאן בגוונים, אבל בחברה מבטיחים, כי הפורמולה כאן שודרגה.

גם בגזרת השפתונים נראה שלנקום מתמקדת בגוון האדום, שעושה קאמבק גדול בעונה זו. בהשראת רפרנט לליפסטיק אדום שיוצר ב-1945 וכונה "שאקר" (Shaker), דה מיי יצר שלושה שפתונים בואריאציות שונות של הגוון האדום: Red29 (אדום סמוק), Faubourg Red (אדום עשיר) ו- Red Saint Honore (אדום טהור). פורמולת השפתונים מועשרת ב-Pro-Xylan – מרכיב אנטי-אייג'ינג המופיע ברוב מוצרי המותגים שתחת מטריית "לוריאל".

LIPSTI~1

הקולקציה כוללת בנוסף פריטים קצת יותר קונבנציונאליים, כמו למשל ה-ArtLine (אייליינר טוש) הקלאסי של המותג, שבעזרתו ניתן לשרטט באופן מדוייק ביותר את אותו קו אייליינר חתולי שדיברנו עליו בתחילת הפוסט.
להשלמת הלוק מצורפת לקולקציה רביעיית צלליות חדשה (Blondet Fatale 02) בגוונים טבעיים כמובן, היות והפוקוס כאן הוא על השפתיים האדומות והאייליינר השחור.

1

כאמור, מדובר בהצצה ראשונה בלבד – ברגע שיתפרסמו פרטים רשמיים אודות הקולקציה, אעדכן את הפוסט בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails