יום שני, 16 במאי 2011

Ricci Ricci Dancing Ribbon - בושם חושני ושובב

riccirciiposter

אחרי ההצלחה המסחררת של הבושם Ricci Ricci מבית "נינה ריצ'י" (2009), משיק כעת המותג את Ricci Ricci Dancing Ribbon – בושם חושני ושובב, המהדורה המוגבלת הראשונה בקולקציית Ricci Ricci.

הסרט הורוד שעיטר את הבושם המקורי, הוחלף במהדורה הזו בסרט אדום כלהבה, המקשט את הבקבוק והקופסה כאחד, ממש כמו פס אור פלורסנטי. ההשראה לעיצוב מגיעה מסגנון הפופ-ארט וצילומיו המפורסמים של ברט שטרן עם מרלין מונרו – "הישיבה האחרונה".

 Dancing Ribbon
הבושם

bert-stern-artwork-large-57950וההשראה

סימפוניית תווי הניחוח של הבושם הינה מחווה לכיף, לפיתוי ולמודרניות, ונרקחה בחלומותיהם של יוצרי הבושם אורלין גושרד (Aurélien Guichard) וז'ק הקלייר (Jacques Huclier), אותם הבָשַמים של הבושם Ricci Ricci. התווים העליונים ה"טעימים" של פטל אדום, צמח הריבס והג'ינג'ר מתבלים את מצב הרוח; תו הלב מתעטף על-ידי הלילנית המפוארת, פרח אשר משחרר את ריחו רק כאשר הוא מלבלב לאחר רדת החשכה ומהווה את תו הלב של הבושם Ricci Ricci, מלווה בפקעות טוברוז וורדי סנטיפוליה חושניים. כדי להדגיש את החושניות המתפרצת, תווי הבסיס המכשפים משלבים פצ'ולי וסנדלווד.

הבקבוק של Ricci Ricci אשר זכה במספר פרסים הודות לעיצוב העלית שלו, נוטש את צבעו הורוד לטובת האדום המלכותי, צבע אשר לו חלק גדול בשרטוטי האופנה של מאדאם ריצ'י. סרט משתפל סביב מותניה הקמורים של שמלת שכבות ארוכה, ורד מחובר במחוך, מהדהד בצבע השָני אשר עיטר את ציפורניה וחתם את שפתיה של המעצבת. הקימור האדריכלי של הקווים המקיפים את הקופסא והבקבוק מספקים אפקט ויזואלי יצירתי, רומזים למארז המוכר של בושם Ricci Club לגברים, אשר נחתם על ידי האמן האמריקאי המודרני Sol Lewitt (סול לוויט) בשנות השבעים.

אגב, בקמפיין הפרסום לבושם מככבת שוב הסופר-מודל ג'סיקה סטאם, הממשיכה במשחק המחבואים על גגות פריז...

הבושם Ricci Ricci Dancing Ribbon מוצע במחיר השקה מיוחד: 199 ₪ ל-50 מ"ל EDP וניתן להשיגו בלעדית ברשת סופר-פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails