יום שבת, 28 במאי 2011

אביזרים חדשים ב-MAC

MAC-Cosmetics-1

אביזרים חדשים מרגשים כמעט כמו קולקציות חדשות, לא?
מברשות, תיקי איפור ושאר אביזרים עושים לי את זה לפעמים יותר מעוד צללית או ברונזר. לשמחתי, MAC התחדשה לה לאחרונה במס' אביזרים חדשים לקראת הקיץ:

MAC All Blending Sponge – ספוג רך במיוחד, נטול לטקס לחלוטין, מעוצב בצורה כזו המאפשרת שליטה מדוייקת ומבוקרת יותר בהנחת מייקאפ וחומרים נוזליים ו/או קרמיים. זוהי, למעשה, גרסה ורודה ומעודכנת לספוג האובלי והשטוח של מאק להנחת מייקאפ.

MAC-Cosmetics-3

MAC Duo Sided Sponge – ספוג דו-צדדי לשימוש ורסטילי: הצד הורוד החלק משמש לחומרים במרקם נוזלי, ג'ל או קרם, בעוד הצד הלבן המחוספס מיועד להנחת מוצרים במרקם פודרה (אבן/אבקה).

MAC-Cosmetics-4

PRO PERFORMANCE SPONGE – ספוג המעוצב בצורה המאפשרת יישום מדוייק וטשטוש או ערבוב של חומרים במרקמים נוזליים או קרמיים באיזורים בפנים שקשה להגיע אליהם. הספוגית בצבע ורוד, נטולת לטקס לחלוטין (תושק בקרוב!)

MAC Duo Sided Sharpener – מחדד לעפרונות עיניים/שפתיים בכל גודל. מגיע עם שני פתחים (או אם תרצו- חורים) זה לצד זה, אחד קטן ואחד גדול, המאפשרים חידוד מדוייק. למחדד מצורף אביזר ניקוי קטן, המסייע להוציא את שארית העודפים ולהותיר את הלהבים נקיים.

MAC-Cosmetics-2

SPRAY PUMP – משאבת ספריי המיועדת לבקבוקי הנסיעות הקטנים של מאק. המשאבה מתברגת לבקבוק ולא מאפשרת נזילה או דליפה של נוזלים.

mac-beauty-tools-spray-pump

HALF LASH CURLER – מעגל ריסים בגודל "חצי עין", מיועד לעצב, להרים ולעגל את הריסים הקטנים ביותר, אלו שתמיד קשה להגיע אליהם בזוויות הפנימיות של העין. עובד על אותו עיקרון של 'לחיצה ושחרור', בדיוק כמו המעגל המוכר יותר של מאק בגודל הרגיל (יושק בקרוב).

mac-beauty-tools-half-lash-curler

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails