יום רביעי, 11 במאי 2011

Pupa Milano – קולקציית Blue Paradise (קיץ 2011)

pupasummer2011makeuplook_thumb

מוצרי האיפור הוכיחו את עצמם כחברים הטובים ביותר שלנו, כשהגוונים והמרקמים המדהימים הזמינים כיום מתאימים לכל גוון עור. אחד הטרנדים הלוהטים ביותר לקיץ הקרוב מתבסס על גווני האדמה ו- Blue Paradise ("גן-עדן כחול") - קולקציית הקיץ של "פופה מילאנו" היא דוגמה מושלמת לאופן בו הגוונים הללו יכולים לשפר את היופי הטבעי של כל אחת ואחת.
ההשראה לקולקציה הגיעה מ"הלגונה הכחולה", מקום שגווני הכחול והחום שולטים בו בצורה קסומה. החל מגווני צלליות מדהימות ועד ליפגלוסים מפתים, הקולקציה כוללת בתוכה את כל המוצרים הדרושים כדי לסייע לנו ליצור מראה איפור אופנתי וטרנדי:

Luminys Baked Eyeshadow – צלליות אפויות, המעניקות מראה עיניים חושני ומפתה שאי-אפשר להתעלם ממנו. הפורמולה האפויה היחודית מכילה פיגמנטים עזים, אולטרה פנינתיים המעניקים מימדיות למראה. הצלליות ניתנות לשימוש יבש או רטוב, לבדן או בשילוב מושלם עם אחרות, ליצירת אין-ספור מראות. הקולקציה כוללת 4 גוונים: Sand beige-01 (בז'), Coral Sun-02 (קורל), Marine Water-03 (תורכיז) ו- Gold Brown-04 (חום מוזהב).

pups2011summermakeupeyeshadows1_thumb

Multiplay Eyeliner Pencils – עפרון העיניים הינו מוצר חובה בכל ערכת יופי של כל אשה. הקולקציה כוללת 3 עפרונות בגוונים התואמים באופן מושלם לגווני הצלליות האפויות: Amber Coral-33 (חום), Marine Water-34 (תורכיז) ו- Gold Brown-35 (חום מוזהב).

Lip Perfection Natural Shine – שפתיים חושניות זה פשוט MUST כשמדובר במזג אוויר חמים ושלושת הליפגלוסים החדשים של "פופה" נוצרו כדי לסייע בהשגת מראה אופנתי ללא קשר לצבע העור של המשתמשת. הנוסחה הלא דביקה מועשרת באבקת פנינים מוזהבת דקיקה במיוחד, המעניקה לשפתיים מראה מבריק ונוצץ. הגוונים: Sand Beige-14 (בז'), Coral Sun-15 (קורל) ו- Amber Brown-16 (חום).

pups2011summermakeupbluelagoon_thumb

Shimmering Oil – שמן יבש לעור המעניק זוהר מפתה. מתאים לשימוש על הפנים והגוף, מכיל מיקרו-חלקיקים מוזהבים המגבירים את הגוון השזוף של העור ומעניקים לו אפקט מואר. בעל מקדם הגנה 10SPF ומרכיבים המועילים לעור, כמו שמנים איכותיים וויטמין E. הפורמולה הקלילה של המוצר מבטיחה יבוש מהיר, אינה מעניקה מראה שומני ואינה מכתימה את הבגדים.

pupasummer2011makeupoil_thumb

Lasting Color Blue Paradise Nail Polish – לקים להשלמת המראה המסוגנן ב-3 גוונים חדשים: Marine Water-713 (ירוק ים), Turqoise-714 (תורכיז) ו- Ocean Blue-715 (כחול ים).

pupasummer2011nailpolish_thumb

2 תגובות:

  1. הקולקציה ממש יפה במיוחד השימוש בתורכיז.
    אולי את יודעת מתי היא תגיע לארץ?

    תודה
    אנה

    השבמחק
  2. היי אנה, אני מצטערת אבל אין לי מושג מתי הקולקציה תגיע לכאן. פניתי ליחצ"נית של המותג בארץ וטרם קיבלתי תשובה. ברגע שאקבל, מבטיחה לעדכן את הפוסט.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails