קבוצת "דנשר" משיקה בישראל בושם חדש לגבר מבית היוצר של ZIPPO ("זיפו") – המותג האמריקאי שנוסד בשנות השלושים הראשונות והתפרסם בזכות המצית הפופולארית שלו, ששימשה כמצית עמידה ברוח. אותה מצית, שהפכה ברבות השנים לאייקון ופריט אופנתי החביב ביותר על אספנים. למעשה, המותג מתגאה ביצור של למעלה מ-475 מיליון (!!!) מציתים מאז היווסדותו – ללא ספק, מספר מרשים ביותר...
כעת, משיק המותג את הבושם הראשון שלו, שמיועד לגברים ומגיע באריזה מטאלית כסופה, ממש כמו המצית המוכרת, כשעל צידו הצר של הבקבוק מופיע הלוגו המפורסם. בהתאם לעיצוב המתוחכם, ולפי הסלוגן המצורף למודעת הפרסום, הניחוח החדש מבקש "להדליק את התשוקה שלנו" ("Light your passion!”)...
למרות שהייתם מצפים שהבושם יכלול בתוכו תווי ניחוח של טבק, תופתעו בוודאי לגלות שמדובר בניחוח חם וחושני, המתבסס על תווים עציים-פירותיים, מתובלים וארומתיים, כאשר הרכב הניחוח נבנה סביב שמן ברגמונט סיציליאני, אשכולית, תפוח ועלי סיגליות. ליבו מוכן לכל אתגר עם תווים של פלפל שחור, לבנדר מפרובנס, גרניום מצרי, מרווה וזרעי טונקה ברזיליאנית. בסיסו מציג תווים גבריים חושניים של ארז טקסני, עלי פטצ'ולי אינדונזי, קשמיר, וטיבר מעושן וונילה. בקיצור, הרכב המיועד לגבר ההרפתקן (בשעות היום) והמפתה לוהט (בשעות הלילה).
ואם כבר מזכירים גבר לוהט, זה המקום לומר שבקמפיין הפרסום של הבושם מככב לא אחר מהדוגמן הברזיליאני ההורס קרלוס פריירה. הנה, אתן מוזמנות לראות בעצמכן:
הבושם מגיע בבקבוק בגודל 50 מ"ל, אליו מצורף בקבוק מילוי קל ונוח לשימוש של 50 מ"ל נוספים. הרעיון העומד כאן הוא לתת לגבר את אותה התחושה כפי שהוא נוהג למלא את גז מצית הזיפו שלו.
המחיר: 395 ₪ (ל-50 מ"ל א.ד.ט) או 550 ₪ (ל-100 מ"ל א.ד.ט.)
ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה