יום שישי, 2 במרץ 2012

GUERLAIN – קולקציית Terracotta Sun in the city (אביב/קיץ 2012)

כמו שהבטחתי לכם, להלן כל הפרטים המלאים על קולקציית הטרקוטה של "גרלן" לאביב/קיץ 2012:

כדי לסלק את החיוורון שנכפה עלינו בכל חורף מחדש, דואגת "גרלן" להביא אלינו את השמש היישר לתוך הבית, בדמות קולקציית הטרקוטה השנתית, הכוללת ברובה ברונזרים מסוגים שונים. כל שנה אני מחכה בציפייה לקולקציה הצפויה וגם השנה היא לא מאכזבת:

באימג' המלווה את הקולקציה מככבת (כרגיל) המוזה של גרלן – הדוגמנית נטליה וודיאנובה, על רקע ה"פאלה רויאל" שבפריז. וודיאנובה לבושה בתמונה בשמלת עור אדומה אופנתית, כשעורה השזוף והיפה הינו כתוצאה משימוש במוצרי ההגנה שבקולקציית הטרקוטה לפני החשיפה לשמש. גם פניה היפות קורנות תודות לפודרות הטרקוטה, כמובן, כמו גם עיניה ושפתיה המאופרים בגוונים יפייפים...

כאמור, הקולקציה החדשה Sun in the City מורכבת ממספר פריטים, כאשר את חלקם כבר ראינו בשנים הקודמות והם אף הפכו לרבי-מכר. חלק מהמוצרים מגיעים בגוונים עדינים מאד, חלקם ממש מדהימים ביופיים, אבל כמעט כולם מגיעים בניחוח ענוג ועדין, הכולל בין השאר תווים של מנדרינה, ברגמוט, יסמין ווניל.

המוצרים החדשים בקולקציה:

Terracotta Sun in the city Poudre eclat metal attrap soleil – פודרה מבריקה עם גימור מטאלי, המשמשת להארה. במגע ראשוני בפודרה מקבלים תחושה של מרקם קרמי-פודרתי אבל ברגע שמניחים אותה על העור היא הופכת ממש לפודרה (אבקה). מוצר מושלם לשימוש על עצמות הלחיים, כתפיים, דקולטה ואפילו על העיניים. הפודרה מכילה 75% אבקת פנינים מוזהבת והיא מתאימה לכל גווני העור.

Terracotta Light - Poudre Bronzante Légère – ברונזר המוזאיקה המוכר של גרלן ב-2 גוונים חדשים: Sun Blondes ו- Sun Brunettes. מוצר שמתאים למי שמחפשת קצת יותר ממראה שזוף – הרכב הגוונים השונים שבו מעניק מראה חי לעור עמום ואפרורי.

Terracotta Sun Moisturising sun lotion with tan booster - קרם לחות מאיץ שיזוף, מגיע עם SPF30 (בגוון Sun Blondes) ו- SPF15 (בגוון Sun Brunettes), עם מסנני קרני UVA ו-UVB. הפורמולה של המוצר מעודדת, למעשה, יצור מוגבר של מלנין טבעי ומסייעת לעור להסתגל מהר יותר. בקיצור, המוצר מאפשר להשיג מראה שזוף וזוהר במחצית מהזמן שדרוש לשהייה בשמש.

Terracotta Blush Illuminator effet soleil - סומק נוזלי למראה זוהר, המגיע בשני גוונים Sunny Pink (ורוד, לבלונדיניות) ו- Spicy Coral (קורל, לברונטיות). המוצר ניתן לשימוש גם כהיילייטר (להארות).

Terracotta Retractable Brush - מברשת קבוקי נשלפת.

כאמור, לצד המוצרים החדשים בקולקציה, ניתן למצוא גם כמה כאלו שנמצאים בליין הקבוע של הטרקוטה כמו למשל ברונזר 4 העונות המחולק ל-4 גוונים שונים.
אמנם הקולקציה יוצאת כל שנה לקראת עונת האביב, אבל מיותר לציין שהמוצרים הכלולים בה ניתנים כמובן לשימוש בכל עונות השנה.

הקולקציה הנוכחית כבר עלתה על המדפים בצרפת ובמהלך הימים הקרובים ניתן יהיה להשיגה בכל מיני מדינות אחרות באירופה. אלינו היא מגיעה בדרך-כלל רק בסביבות מאי-יוני.


2 תגובות:

  1. מממ... הנוזל סומק נשמע לי מעניין :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק הנוזלי באמת מקסים לפי סווטצ'ים שראיתי ברשת.
      אני שמתי עין גם על קרם הלחות מאיץ השיזוף.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails