יום ראשון, 30 במאי 2010

גרלן – סקירת מוצרים מקולקציית "טרקוטה" לקיץ 2010

לפני יותר מחודש ימים קיבלתי מחברה טובה מספר מוצרים מקולקציית "טרקוטה" החדשה של גרלן לקיץ 2010: הברונזר "4 seasons" בגוון 01 blondes, כחל בגוון 06 mirage וליפגלוס בגוון 05 santal. לקראת השקת הקולקציה בארץ, הכנתי עבורכם סקירה קצרה של המוצרים הללו:

כל המוצרים בסדרה מגיעים באריזות בצבע ברונזה עם כיתוב בזהב, המאפיינות את מוצרי הטרקוטה שיוצאים בכל שנה ושנה.

DSCF1920

 

ברונזר "4 seasons" ("ארבע עונות") בגוון 01 Blondes*
ברונזר יפייפה, המגיע (בנוסף לאריזת הקרטון החיצונית) כשהוא עטוף בתוך שקיק קטיפה בצבע חום כהה, כיאה למוצר יוקרתי. המוצר נראה ומרגיש בדיוק כמו תכשיט, קצת כבד, אבל העיצוב שלו ממש מקסים (לי הוא מזכיר מעין שריון של צב...).

a

הברונזר, המועשר בחלקיקי זהב טהור, מחולק לארבעה גוונים: 2 כהים בחלק התחתון ו-2 בהירים יותר בחלק העליון, כך שניתן לשחק עם הגוונים השונים כדי לקבל את המראה הרצוי. בחורף, למשל, ניתן להשתמש באחד משני הגוונים הבהירים או שניהם יחדיו, ובקיץ – בשני הגוונים הכהים, או אפילו בערבוב של כל רביעיית הגוונים יחדיו.

DSCF1931

ברונזר-אור יום

המוצר מאוד מתאים לשימוש על כל הפנים ולא רק על הלחיים ועצמות הרקה. אגב, הוא משתלב נהדר עם סמקים בגווני אפרסק (הטרנד של הקיץ הקרוב).
המרקם של הברונזר הינו דק וקליל ולמרות היותו עשיר בפיגמנט הוא מטשטש נהדר ובאופן חלק על עור הפנים. חלקיקי הזהב שבתוכו מקנים, ללא ספק, מראה חי וזוהר אך יחד עם זאת טבעי ביותר. אגב, המוצר מועשר גם ב- 10SPF – יתרון משמעותי נוסף.
זהו בהחלט אחד המוצרים היפים והשימושים שיש ברשותי!

*בקולקציה קיים גוון נוסף – brunette והוא מגיע בגוונים כהים וקרים יותר.

* * *

Kohl Loos Powder (כחל) בגוון 06 Mirage (מהדורה מוגבלת)
מדובר באבקה אולטרה דקיקה לאיפור העיניים: כאייליינר - באמצעות האפליקטור בצורת השרביט המצורף לה, או כצללית – באמצעות מברשת מתאימה.
הכחל נמצא בשימוש עוד מימי קדם. בתרבות הערבית מאמינים עד היום, כי הוא מרחיק רוחות רעות וזו גם הסיבה שנוהגים לאפר באמצעותו את עיניהן של הילדות הקטנות (במיוחד אצל הבדואים והדרוזים). "גרלן" ארזו את המוצר באריזה יפיפייה ואקזוטית עם פקק/אפליקטור מוזהב, המקנה לו מראה יוקרתי – במיוחד עם העיטור החרוט על המוצר בדוגמת ערבסקה, המורכב מהאות G של "גרלן".

כחל

השימוש במוצר הינו קל ופשוט, אם כי מצריך אימון קצר: מוציאים את האפליקטור, מנערים קלות ומניחים אותו על מעקה העין. עוצמים את העין ומושכים החוצה את האפליקטור. להעמקת הגוון, חוזרים על הפעולה פעם נוספת.
פעולת הנחת הכחל אולי נראית קצת מלחיצה בהתחלה, אבל אחרי התנסות קצרה, אני יכולה לומר לכם שהיא ממש פשוטה לביצוע. בסרטון הבא תוכלו לראות כיצד משתמשים בדיוק במוצר:

ברוב המקרים, מעט מהאבקה חודרת גם לתוך העין, אבל מאחר והיא כה דקיקה עפעוף קצר מסדיר את הבעיה. אפילו בעלות עדשות יוכלו להסתדר עם המוצר בקלות.
הגוון Mirage שברשותי הינו גוון חום כהה אינטנסיבי, מעט זוהר (תלוי בתאורה) – גוון מושלם לימי הקיץ המתאים לכל אחת. אגב, המוצר אף עמיד מאוד ומחזיק שעות ארוכות על העין, מבלי להימרח.

* * *

גלוס טרקוטה בגוון 05 Santal*

הגלוס (או בשמו המלא: Terracotta Moisturizing Sun Shimmer Gloss SPF15) מגיע גם הוא, כמו שאר המוצרים בקולקציה, באריזה אקזוטית ההופכת את השימוש בו לחוויה מושלמת. ידית האפליקטור של הגלוס עשויה מפלסטיק מטאלי בגוון נחושת, שמשווה לו מראה אלגנטי מאוד.

גלוס

הגלוס עצמו הוא במרקם מעט שקפקף ומבריק מאוד. התחושה שלו על השפתיים מאוד קלילה והוא אינו דביק. מאחר והוא עשיר בלחות, השפתיים מרגישות מאוד חלקות ולחות גם לאחר ההסרה שלו, כמעט כמו ליפ באלם. בנוסף, המרכיבים נוגדי החימצון שהגלוס מכיל + מקדם ההגנה (15SPF) מבטיחים הגנה מושלמת לשפתיים מקרני השמש המזיקות. העמידות שלו סבירה יחסית (לי החזיק כשעתיים).
הגוון שברשותי (Santal) הינו גוון חום-ורדרד, מעט אדמדם – גוון מקסים, שיכול להתאים למיגוון לוקים ובהחלט מחמיא לגוון עור שזוף, מלאכותי ו/או טבעי.

*בקולקציה קיימים 6 גוונים.

* * *

לסיכום, זו אחת הקולקציות היפות והאיכותיות שנתקלתי בהן. מאחר והקולקציה טרם הושקה בארץ, אין לי עדין מושג מהו תג המחיר שיקבע כאן לכל אחד מהמוצרים בה. אמנם מחירי המוצרים של "גרלן" אינם זולים במיוחד, אבל אני בהחלט הייתי ממליצה לכם להשיג לעצמכם לפחות 2-3 פריטים מהקולקציה הנוכחית.

3 תגובות:

  1. קיבלת מחברה? לפחות תהיי אמינה ותכתבי שקיבלת ממשרד היחצנות את המוצרים שהם משיקים בשבוע הבא...

    השבמחק
  2. אנונימי/ת יקר/ה,
    לידיעתך, לא קיבלתי אף מוצר ממשרד יחסי הציבור של גרלן - לא מהקולקציה הנוכחית ולא מאף קולקציה שיצאה קודם לכן!
    כשאני מקבלת מוצרים ממשרד יח"צ כלשהו, אין לי שום בעיה לציין זאת בגוף הפוסט, כמו שעשיתי בפוסטים אחרים.
    שיהיה לך המשך ערב נעים!

    השבמחק
  3. אהבתי את האריזה של האיילנר :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails