יום שני, 3 במאי 2010

מייבלין ניו-יורק – מראה קיץ 2010

הקיץ של מייבלין ניו-יורק מאופיין בצבעים וגוונים פירותיים מפתים: אוכמניות, פטל או דובדבנים – הטרנד הקייצי הקרוב מספק לנו הכל.

sommerlook_maybelline_teaser_neu1

פלטות הצלליות של מייבלין מאפשרות ליצור שלל מראות איפור, החל מהמראה הטבעי והרגוע ועד לזה המעושן, עם הגוונים הבולטים והנועזים. הסוד של הצלליות בעלות אפקט היהלומים המנצנץ, טמון בטכנולוגיה החדשנית שלהן – הצלליות אינן צלליות דחוסות רגילות, אבל הן בעלות מרקם רך וקטיפתי, המקנה ברק מדהים לעין.
כל אחת מרביעיות הצלליות מגיעה בגוונים אופנתיים (2 כהים ו-2 בהירים), המשתלבים ביניהם באופן מושלם. בקולקציית הקיץ ניתן למצוא שלוש פלטות בגוונים של סגול, אפור וורוד-קורל.

eyeshadow_maybelline_artikel

עפרונות העיניים הקרמיים של מייבלין ניו-יורק מעניקים את המראה ה"מיוחד" לעין. מרקמו הרך המיוחד של העפרון מחליק בקלילות על העין ומעניק לה מראה דרמטי ואפקט צבע עז, שעמיד לאורך זמן רב.
העפרון מגיע בגוונים של שחור, כסף, חום ושזיף.

kajal_maybelline_artikel

ציפורניים צבועות בצבעים מבריקים, מושכות את המבט אליהן – הן תמיד יהיו באופנה ומייבלין מציעה 15 גוונים מהם, כולם רעננים ומודרניים ומתאימים לכל מראה. המרקם של הלקים הינו אטום ובעל ברק קריסטלי. אבקת פנינינים ונצנצים מוסיפים להם ניואנסים נוספים...
התוצאה המושלמת של המריחה מתקבל בעזרת המברשת החדשה של מייבלין, המאפשרת מריחה קלה ונוחה של הלק.

maybelline_colour_mini_artikel

המסקרה Volume & Define של מייבלין מעניקה לריסים מראה ריסים מלא מאי-פעם. הסוד טמון בשילוב שבין הנוסחה הקלילה לבין מברשת הפטנט המיוחדת. הפורמולה העשירה מכילה שעוות דחוסות ופולימרים המעניקים לריסים את הנפח המיוחל, בעוד פיגמנטים שחורים כפחם צובעים אותם בצבע שחור עז.
המסקרה מגיעה באריזה בגוון ורוד בוהק, אשר קשה להתעלם ממנו...

maybelline_mascara_artikel

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails