יום שני, 10 במאי 2010

איל מקיאג' משיקה סדרת שפתונים חדשה

איל מקיאג', המתמחה במוצרי איפור מקצועי, השיקה ליין שפתונים המותאמים במיוחד לאישה הישראלית, במרקמים שונים ובארבעים (!) גוונים טרנדיים.

20100509100521

סדרת השפתונים החדשה והרעננה של איל מקיאג' מגיעה לישראל לאחר בדיקות מעבדה מעמיקות ובאיכות בלתי מתפשרת. השפתונים פותחו תוך למידת הצרכים הייחודיים של האישה הישראלית והאקלים בארץ. גווני השפתונים נבחרו בקפידה, כך שיחמיאו לגוון העור הישראלי וישתלבו עם מגמות האופנה העדכניות ביותר. הם מכילים ריכוז פיגמנט צבע גבוה במיוחד, שמעביר את הצבע לשפתיים באופן מיידי ומעניק כיסוי עשיר, מלטף ועמיד לאורך זמן גם בתנאי הלחות הישראלית, בשפתונים שולבו גם שמנים, רכיבי לחות וויטמינים שמטרתם לטפח את עור השפתיים העדין וכך לשפר משמעותית את מראה השפתיים.

בין רכיבי השפתונים ניתן למצוא תמצית זרעי אפרסק, המרככת ומזינה את השפתיים, תמצית ליקריץ בעלת תכונות התורמות להתחדשות העור, חמאת שקדים המרככת את העור, ויטמין E - לו תכונות אנטי אייג'ינג מובהקות ובנוסף, מקדם הגנה 15 SPF.

השפתונים אינם מכילים חומרים משמרים, ושימוש בהם לאורך זמן, עשוי לתרום להפחתת נזקי שפתיים דוגמת יובש וסדקים. לשפתונים מרקמים מגוונים ושונים המתאימים לכל מטרה, סיבה, מסיבה או אירוע. בין השפתונים ניתן למצוא שפתונים במרקם מאט קטיפתי, שפתונים אטומים בגימור מאט לרמת כיסוי גבוהה במיוחד, שפתונים המכילים ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנט צבע לכיסוי עשיר ועמיד, וכן שפתונים בעלי מרקם קליל כשל גלוס. כל השפתונים לא נוסו על בעלי חיים.

מחיר: 97 ש"ח (תכולה: 4.5 גרם).

להשיג בסניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ - לברור הסניף הקרוב: 1-700-700-345.

תגובה 1:

  1. אני רצה לקנות! איזה יופי, תמיד אהבתי את הסדרות של איל מקיאג' ורק מלקרוא את הכתבה הזו מתחשק לי לרוץ לקנות שפתון חדש! :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails