יום שני, 24 במאי 2010

מסיבת הגן של קרולינה הררה

CH Garden Party - הניחוח חדש (במהדורה מוגבלת) לבית CH (קרולינה הררה), נוצר בהשראת התחושות המרגשות המתעוררות ביום השמש הראשון שאחרי החורף. משחקים בחוץ, פיקניקים בנופים כפריים, ריח האביב באוויר והתחושה המרגשת של הציפייה לאותם ימים ארוכים ושטופי השמש - כולם עוטפים את הבושם החדש.

CH Garden Party-visual

זהו בושם בניחוח קל, עדין ונשי המלא בקסם ובאנרגיה של העונות החמות ביותר של השנה. ניחוח חדש זה, הינו וריאציה מרעננת של הניחוח הקודם, אשר נועד לגרום לנו ליהנות במהלך החודשים הבהירים והזוהרים של השנה. העיצוב האלגנטי והנשי של האריזה המקורית נשמר, אך הפעם הבקבוק עטוף בעור בצבע ורוד בהיר ואופנתי.

הבושם CH Garden Party שאב את השראתו, ללא כל ספק, מעולם האקססוריז של CH קרולינה הררה - קבוצה של תליוני זהב משובצים אלמנטים באדום וסגול, תלויים באלגנטיות על צוואר הבקבוק. הצבעים והצורות מכילים סמלים כמו פרת משה רבנו, פרח וגם מזלף.

CH Garden Party

CH Garden Party מכיל תו עליון מרענן של פירות הדר, כמו אשכוליות, אננס ולימון, אשר מפלס את דרכו לתו הלב העשיר בנגיעות פרחוניות, כמו היסמין ועלי הכותרת של הורדים. תו הבסיס מספק נגיעות פיקנטיות מן הארץ, עם סנדלווד (סוג של עץ ריחני הגדל בהודו) ועץ הארז. כל אלו מתמזגים לתמצית ניחוחות נשית ביותר, העוטפת את צווארך ומערערת את כל החושים.

הניגוד שבין הרעננות הפורצת בתו העליון לבין תו הלב המחמם, עושה את CH Garden Party לניחוח נשי ומלא חיים, כמו בגינה המתעוררת לחיים אחרי החורף.

CH Garden Party2

המחיר: 648 ₪ (ל- 100 מ"ל EDT).
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails